بهترین مرکز فروش فروش انواع دستگاه لیزری اکستنشن مو در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش فروش انواع دستگاه لیزری اکستنشن مو در تهران و سراسر کشور

🔴 امیر حیدری

🔹 امیر حیدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع دستگاه لیزری اکستنشن مو در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر حیدری:

✅ فروش انواع دستگاه لیزری اکستنشن مو
✅ دستگاه لیزری اکستنشن مو یک محصول متفاوت است که با این دستگاه میتوان موهای اکستنشن را بدون آسیب رسانی به موهای اصلی نصب کرد.
✅ تفاوت این دستگاه با سایر دستگاه های مشابه در بازار به شرح زیر میباشد،قابلیت تنظیم دما از 150 تا 220 درجه سانتی گراد و همچنین دارای کنترل کننده حرارتی داخلی که به محض تنظیم دما روی صفحه نمایشگر،این درجه حرارت را سریعاّ به انبر انتقال میدهد و همچنین قابلیت های همچون ال ای دی و آلارم تنظیم دما بر روی تبلت دستگاه، استفاده از تکنولوژی لیزری و دمای ثابت و دقیق است.
✅ در تمامی مراحل نصب دمای دلخواه و دقیق خود را خواهید داشت که این عمل منجر به نصب مرتب و بسیار زیبا خواهد شد و کمترین آسیب را به موی سر می رساند.
✅ این دستگاه سرعت عملکرد شما را به طرز چشمگیری بالا میبرد و به محض روشن شدن قابل استفاده می باشد.
✅ صفحه انبر از جنس سرامیک است که باعت میشود علاوه بر انتقال تدریجی به موها از خشک شدن و سوختن مو جلوگیری می کند و پاکسازی آن به راحتی انجام میشود.
✅ این دستگاه توانایی برای کار روی انواع اکستنشن مو را دارد.

✅ فروش و ارسال به تمام نقاط ایران انجام پذیر است و پرداخت هزینه در هنگام تحویل درب منزل امکان پذیر است

✅ برای ثبت سفارش در دیجی کالا از طریق لینک اعلام شده اقدام کنید

 

🔸 شماره تماس  09167687153

 

اکستنشن لیزری مو چیست؟

اکستنشن مو می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما به کمک لیزر دوام و کیفیت اکستنشن بیشتر خواهد بود. یکی از مزیت های این روش این مورد است که هیچ گونه آسیبی به پیاز مو نمی رسد. در این روش برای نصب موهای اضافی از دستگاه های لیزر و کراتین های گیاهی استفاده می شود. استفاده از این نوع کراتین نگرانی افراد را از ریزش مو از بین می برد. نقش کراتین در اکستنشن تنها عملکرد چسب گونه آن است.

استفاده از کراتین از چندین جهت مفید می باشد زیرا به صورت کلی، کراتین گیاهی برای مو مفید است و دارای مواد مغذی است. از طرف دیگر در زمان جداسازی موهای اکستنشن شده، موهای طبیعی از ریشه جدا نمی شوند. شما می توانید از این روش برای پر پشت نشان دادن موهای جلو سر و پشت سر استفاده نمایید.

اکستنشن لیزری مو چگونه انجام می شود؟
در اکستنشن لیزری از موهای طبیعی سالم استفاده می شود تا پس از اتمام کار، جلوه موهای شما کاملا طبیعی باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از موهای طبیعی این مورد است که همانند موهای طبیعی می توانید آنها را رنگ، فر و یا سشوار نمایید. برای مراقبت های بعد از اکستنشن، نیاز است که تا ۱ روز از آب زدن به موهای خود اجتناب نمایید. همچنین تا ۱ ماه از رنگ کردن و یا دکلره نمودن موهای خود پرهیز کنید. برای نگهداری از این نوع موها باید در نظر داشته باشید که قبل از هر استحمام، آن را به آرامی شانه بزنید تا گره ای در مو وجود نداشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران