تولید و فروش زیره ایربولینگ و کفش تشکری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تولید و فروش زیره ایربولینگ و کفش تشکری در تهران

🔴 مجموعه  زیره ایربولینگ و کفش تشکری

🔹 مجموعه زیره ایربولینگ و کفش تشکری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش زیره ایربولینگ و کفش در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه زیره ایربولینگ و کفش تشکری :

✅ تولید کننده زیره ایر بو لینگ در سایز های مختلف

✅ تولید انواع اسپرت ورزشی در سایزهای مختلف با کیفیت و ضمانت

✅ کارخانه تولید زیره کفش ایر بولینگ و تولید کفش تشکری پارسیان

✅ تولید کننده انواع زیره کفش ورزشی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت و رنگ بندی جهت مشاهده مدل های زیره و کفش با شماره واتساپ زیر تماس بگیرید

و…

 

🔸 با مدیریت  برادران تشکری اسلامشهر

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۸۵۸۷۱۸۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۳۳۵۲۱۵۲

🔸 آدرس  تهران

زیره ایربولینگ (Air Blowing) چیست؟

کفش دارای دو قسمت اصلی به نام زیره و رویه است. جنس رویه از چرم یا پارچه و جنس زیره از مواد شیمیایی مستحکم است. زیره کفش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به دلیل تماس مستقیم با زمین، کیفیت و نوع آن در سلامت پا بسیار مهم است. زیره‌ها انواع مختلفی و کاربردهای متفاوت دارند. شناخت انواع زیره در خرید کفش چرم از اهمیت زیادی برخوردار است. کفش‌های چرم طبیعی با زیره‌های استاندارد از بهترین‌‌ها هستند که هیچ وقت از خرید آن‌ها پشیمان نمی‌شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع زیره آشنا کنیم.

انواع زیره کفش
زیره پی یو (پلی یورتان) با نام اختصاری PU:
پلی یورتان‌ها سیستم های دو جزیی از پلی ال و ایزوسیانات هستند. پی یو یک پلیمر محکم و بادوام است. به دلیل عمر بالا و مقاومت در برابر سایش و پارگی این نوع زیره در کفش‌های ورزشی به عنوان زیره میانی استفاده می‌شود.

زیره پی وی سی با نام اختصاری PVC:
از PVC در ساخت در پنجره و لوله استفاده می شود قدرت مکانیکی خوبی که این ماده دارد باعث شده در ساخت زیره کفش نیز از آن استفاده کنند.

این زیره به زیره پلاستیکی هم معروف است. یکی از ارزان ترین نوع زیره در ایران است و به صورت گرانول در دستگاه های تزریق pvc استفاده میشود.این زیره بسیار سخت وسفت است و برای نرم تر شدنش از مواد مختلف استفاده می کنند.این زیره وزن سنگینی دارد و در کفش های مجلسی ارزان زنانه و دمپایی استفاده می‌شود. استفاده از این زیره بسیار کم شده بود تا بعد از گرانی پی یو دوباره استفاده از پی وی سی رونق پیدا کرد. در دمای پایین سفت و در دمای بالا کمی نرم می‌شود و این باعث شده در دماهای پایین و مناطق کوهستانی و سرد شکننده باشد.

زیره ایربولینگ (Air Blowing)

مواد این نوع زیره کفش از مشتقات PVC است بنابراین از خیلی جهات شبیه آن است ولی در مواردی از جمله وزن نسبت به زیره کفش PVC بهینه شده است. در میان انواع زیره های کفش عمده تفاوت این نوع زیره کفش در نحوه تزریق آن است که همراه باد است. در حال حاضر کمتر تولید کننده ای از این نوع زیره کفش استفاده میکند و علت آن هم کم بودن تعداد کارخانه های زیره ایربولینگ و قیمت بالای قالب های آن است. در متن پایین شما میتوانید به صورت کلی مزایا ی زیره ایربولینگ و معایب آن را بخوانید و با سایر انواع زیره کفش مقایسه کنید :

مزایا :

مواد نسبتا ارزان
اصطحکاک متوسط
حفظ رنگ بالا
توانایی تولید طرح های مختلف

معایب :

وزن نسبتا بالا
رگه رگه بودن زیره
شکننده بودن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران