فروشگاه و تعمیرگاه کامپیوتر و لپ تاپ هیلیا در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروشگاه و تعمیرگاه کامپیوتر و لپ تاپ هیلیا در اصفهان

🔴 محمد کاظمی

🔹 محمد کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد کاظمی   :

✅ فروش کامپیوتر ولپ تاپ وموبایل ولوازم جانبی کامپیوتر وموبایل

✅ نصب وراه اندازی مودم واینترنت

✅ نمایندگی فروش سیم کارت رایتل

✅ تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ و مودم

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۲۵۵۳۹۱۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۲۲۹۹۵۳۵

🔸 شماره تماس  ۰۳۱۳۵۲۹۰۵۷۵

 

علائم خرابی کامپیوتر و لپ تاپ چیست؟

علائم و نشانه های خرابی مادربورد
مادربورد از اصلی ترین اجزای یک کامپیوتر به شمار می رود به طوری که سایر قطعات بر روی آن سوار شده اند و خرابی در این قطعه، حتی ممکن است که بر روی سلامت سایر قطعات نیز تاثیر بگذارد.

مادربورد تعداد و انواع پورت‌های ورودی و خروجی سیستم رایانه ای را تعیین می‌کند و در حكم ستون فقرات دستگاه است. همه قطعات سیستم رایانه ای به طور مستقیم و غیر مستقیم به مادربورد وصل می شوند. مادربورد به کمک شاه راه های خود (BUS) پل حیاتی انتقال داده ها بین قطعات را ایجاد می کند. به طور معمول مشخصات فنی مادربورد تفاوت چشمگیری در عملکرد کلی ایجاد نمی‌کند، ولی می‌تواند کمک کند اجزای کلیدی در کنار هم بهتر و سریع‌تر کار کنند. همه این عملکرد های مهم نشان می دهند که چه قدر خرابی مادربرد می تواند در کارکرد صحیح سیستم رایانه ای شما تاثیرگذار باشد.

علائم خرابی مادربورد
نصب نشدن ویندوز
روشن نشدن دستگاه؛ هنگامی که کلید روشن/ خاموش (Power) دستگاه را می فشارید و یا زمانی که فیش منبع تغذیه را به دستگاه متصل می کنید، هیچ نوری از هیچ یک از دیودهای نورانی (LEDها) مشاهده نمی شود. البته فرض می کنیم که منبع تغذیه سالم است.
شارژ نشدن لپ تاپ؛ لپ تاپ به خوبی با منبع تغذیه کار می کند؛ ولی قادر به شارژ کردن باتری نیست؛ در این حالت به احتمال بسیار زیاد، مشکلی در مدار شارژ لپ تاپ و فیش آداپتور متصل به آن به وجود آمده است
خاموش شدن کامل دستگاه
کند شدن شدید سیستم رایانه ای
سیستم روشن شده و شروع به فعالیت می کند، اما تصویر تولید شده روی نمایش گر LCD ناقص و درهم است.
لپ تاپ به طور کامل از کار می افتد.
با وصل کردن آداپتور و روشن کردن لپ تاپ هیچ اتفاقی نمی افتد؛
چراغ دستگاه روشن می شود، فن شروع به کار می کند، اما صفحه نمایش روشن نمی شود و بعد از 15-10 ثانیه صدای کار کردن هارد دیسک را نمی توانید بشنوید.
چراغ دستگاه روشن می شود، فن شروع به کار می کند، اما بعد از چند ثانیه چراغ خاموش می شود.
بعد از فشار دادن کلید پاور ، صفحه نمایش سیاه باقی می ماند و صدای آرامی از سیستم شنیده می شود.
علائم و نشانه های خرابی کارت گرافیک
به زبان ساده، کارت گرافیک کامپیوتر اجازه می دهد تا داده یا اطلاعات گرافیکی دیجیتالی را با تبدیل به اطلاعات گرافیکی آنالوگ و آن را به دستگاه هایی نظیر مانیتور کامپیوتر ، تلویزیون و یا پروژکتور برای نمایش ارسال کند.

اگر کامپیوتر را روشن کرده اید و از اتصالات مانیتور و کامپیوتر مطمئن هستید اما همچنان تصویری برروی صفحه ی مانیتور خود مشاهده نمی کنید ممکن است کارت گرافیک شما سوخته باشد.
اگر پس از بالا آمدن کامپیوتر برروی صفحه ی مانیتور خود خط های راه راه عمودی مشاهده می کنید کارت گرافیک شما آسیب دیده است.
اگر بعد از نمایش صفحه خوش آمدگویی ویندوز ، صفحه مانیتور شما خاموش می شود به احتمال زیاد یکی از قطعات الکترونیکی مرتبط با کارت گرافیک شما آسیب دیده است.
اگر پس از روشن شدن کیس و بالا آمدن کامپیوتر از داخل کیس صدای بوق به گوش شما می رسید علت آن خرابی کارت گرافیک می باشد یا به درستی در محل اتصال خود با مادربورد قرار داده نشده است.
اگر بعد از مدتی کار کردن با یک نرم افزار سنگین بی کیفیت شدن تصاویر و کند شدن انتقال تصاویر را مشاهده کردید امکان مشکل در سیستم خنک کننده کارت گرافیک شما وجود دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران