آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاریِ کامپیوتر، تعمیر و بازیابی ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ در محل، آموزش راه اندازی و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی مرکز آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاریِ کامپیوتر، تعمیر و بازیابی ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ در محل، آموزش راه اندازی و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری در خرم آباد

🔴 فرهاد بختیاری

🔹 فرهاد بختیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاریِ کامپیوتر، تعمیر و بازیابی ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ در محل، آموزش راه اندازی و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری در خرم آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد بختیاری :

✅ انجام تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در محل، آموزش  تعمیرات کامپیوتر در قالب کلاسهای خصوصی در آموزشگاه یا منزل شما، آموزش تعمیر و بازیابی ویندوز در منزل، آموزش کامپیوتر مبتدی و پیشرفته برای کارمندان تازه استخدام شده

✅ پس از آموزشهای فوق شما می‌توانید انواع مشکلات رایج کامپیوتر و لپ تاپ خود را در منزل برطرف نمایید…. شما می‌توانید یک شبکه کامپیوتری راه اندازی کنید و یا اشکالات آنرا پیدا کرده و برطرف نمایید …. شما می‌توانید با کارایی و اعتماد به نفس بالا در واحدهای کامپیوتری ادارات استخدام و فعالیت نمایید

و…

 

🔸 شماره تماس  09357231581

🔸 آدرس  لرستان، خرم آباد

آموزش تعمیرات کامپیوتر چیست؟

امروزه استفاده از کامپیوتر یکی از نیازهای ضروری برای بخش‌های مختلف جامعه است که از دوران مدرسه گرفته تا دورانی که یک فرد در آزمایشگاه یا دانشگاه مشغول به کار است شامل می‌شود. البته چیزی که امروزه در مورد کامپیوترها مطرح است این موضوع است که در گذشته چنین نبوده و بسیاری از کارها به صورت دستی انجام می‌شده که شاید در گذشته به دلیل عدم گستردگی که امروزه وجود دارد، مشکلی نبوده ولی امروزه دیگر نمی‌توان به روش‌های سنتی کارهای خود را انجام داد، خصوصاً در زمینه مهندسی و علوم دیگر.

تمامی افرادی که از کامپیوترها برای کارهای خود استفاده می‌کنند، نیازمند پشتیبانی فنی خواهند بود زیرا شاید کاربران و مهندسین استفاده کننده بسیار حرفه‌ای کامپیوتر به عنوان مثال طراح معمار حرفه‌ای باشند که با نرم افزارهای مخصوص به طراحی و ایجاد پروژه مشغول هستند ولی الزاماً یک تعمیرکار کامپیوتر نبوده و در صورتی که کامپیوترشان دچار مشکل فنی در هر بخش چه سخت افزاری یا نرم افزاری شود کارشان به اختلال خواهد افتاد.

همان‌طور که گفته شد تمام کارهای امروزی با استفاده کامپیوترها انجام می‌شود و برای همین تقریبا هر شرکت و سازمانی نیازمند پشتیبان فنی در زمینه‌هایی چون نرم افزار و سخت افزار است تا در صورت بروز مشکل بتواند ایراد را برطرف کند.

چرا نیاز داریم تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر را یاد بگیریم؟
آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده‌اید که کامپیوترتان خراب شده و دیگر روشن نمی‌شود؟ یا نمی‌توانید برنامه خاصی از آن را باز کنید؟ یا با یک صفحه آبی مواجه می‌شوید؟ لحظات خیلی بدی است! ممکن است در گوگل مشکل خود را سرچ کنید. اما در اکثر مواقع سرچ کردن به نتیجه‌ای ختم نمی‌شود. به این ترتیب باید کامپیوتر خود را بردارید و به یک تعمیرکار مراجعه کنید. اما اگر خودتان می‌توانستید کامپیوتر خود را تعمیر کنید چه؟ و یا اگر می‌توانستید کامپیوتر اطرافیان و دوستان‌تان را تعمیر کنید؟ آن موقع مشکل خیلی ساده حل می‌شد. کافی بود ایراد کامپیوتر را عیب یابی کنید و سپس به تعمیر آن بپردازید. نه هزینه اضافه‌ای پرداخت می‌کردید و نه مجبور به حمل و نقل کامپیوتر بزرگ و سنگین خود می‌شدید! اما این فقط یکی از مزیت‌های کوچک یادگیری تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر است.

مزیت اصلی یادگیری این حرفه در این است که افراد زیادی مانند خود شما کامپیوترشان با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری زیادی مواجه می‌شود که خودشان قادر به برطرف کردن آن نیستند. بنابراین به دنبال یک متخصص و یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌گردند تا تعمیرات کامپیوتر را برای آن‌ها انجام دهد. علاوه بر این که تعداد این افراد و در واقع تعداد کامپیوترهایی که هر روزه خراب می‌شوند بسیار زیاد است، تعمیرکاران حرفه‌ای زیادی وجود ندارند. اگر هم تعمیرکاران حرفه‌ای و مجربی باشند سرشان آنقدر شلوغ است که وقت نمی‌کنند تمامی سفارش‌ها را انجام دهند. بنابراین در اینجا یک جای خالی و البته مناسب برای کسی پیدا می‌شود که تعمیرات کامپیوتر را به صورت تخصصی بلد باشد.

آیا تعمیرات کامپیوتر، بازار کار خوبی در ایران دارد؟
با توجه به مواردی که در بخش قبلی عنوان کردیم، بازار کار تعمیرات کامپیوتر در ایران در حال حاضر برای ورود بسیار مناسب است. تعداد زیاد مدل‌ها و برندهای مختلف تولید کننده قطعات کامپیوتر هر کدام نیاز به متخصصانی دارند که قادر به عیب یابی و رفع مشکلات آن‌ها باشند. همچنین به دلیل استفاده روز افزون از کامپیوتر توسط افراد جدیدتر، و احتمال خرابی بالای کامپیوترها، این بازار همیشه تشنه تعمیرکارانی حرفه‌ای و مجرب است.

بنابراین ورود به بازار تعمیرات کامپیوتر در ایران یک فرصت شغلی بسیار مناسب با درآمد بالا و قابل توجهی است که تنها افرادی از آن سود می‌برند که سریعتر این حرفه پردرآمد را بیاموزند. برای یاد گرفتن تعمیر کامپیوتر تنها چیزی که نیاز دارید، شرکت کردن در یک دوره آموزشی کامل و جامع و البته عملی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران