طراحی و اجرای انواع کابینت و کمددیواری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی طراحی و اجرای انواع کابینت و کمددیواری در تهران

🔴 دکوراسیون مهدی

🔹 دکوراسیون مهدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت و کمددیواری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکوراسیون مهدی :

✅ طراحی واجرای انواع کمددیواری

✅ ریلی وبازشو،کابینت وکلیه کارهای سفارشی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

انواع کمدهای دیواری چیست ؟

 

انواع کمد دیواری‌ ها عبارتند از ریلی و معمولی، که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. این کمدها را می ‌توان با توجه به کل دکوراسیون خانه و در سبک ‌های کلاسیک و مدرن سفارش داد در این مطلب قصد داریم کمد دیواری ریلی را برای شما معرفی کنیم.

جنس کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی را همانند کابینت ‌ها می‌ توان با انواع مواد مختلفی مانند چوب، ام‌ دی‌ اف، های‌ گلاس و حتی شیشه نیز تهیه کرد.

کمد دیواری چوبی با استفاده از چوب یا مواد دیگر با روکش چوبی درست می ‌شوند. طرح ‌های چوبی بیشتر در سبک کلاسیک کاربرد دارند و دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند. مقاومت جنس چوبی زیاد بوده ولی تنوع رنگی کمتری نسبت به دیگر مواد دارند

کمد دیواری ‌های ساخته شده از جنس ام ‌دی ‌اف مقاومت خوبی در مقابل ضربه دارند و دارای تنوع رنگ و طرح زیادی هستند که می ‌تواند تمامی سلیقه‌ ها را راضی سازد. ام ‌دی ‌اف پرکاربردترین ماده در ساخت کمد دیواری است.

جنس های ‌گلاس با استفاده از ام‌ دی‌ اف با روکش براق ساخته می ‌شود. کمدهایی که با جنس های ‌گلاس درست می ‌شوند، ویژگی ‌های ام ‌دی ‌اف را دارند ولی روکش براق آن در مقابل اشیای تیز حساس است و زود خط می ‌افتد.

نوع دیگری از کمدهای دیواری هستند که درب‌ های آن از شیشه درست می‌ شوند. در این نوع کمدها، به علت شفاف بودن درب شیشه‌ای، داخل کمد دیده می ‌شود و باید سعی کنیم داخل آن همیشه مرتب و منظم بماند، یا می ‌توان از شیشه ‌های مشجر نیز استفاده کرد. البته مشکل بزرگی که این نوع کمدها دارند، شکننده بودن درب شیشه‌ ای آن است. به جای شیشه می ‌توان از آیینه هم در این کمدها استفاده کرد که باعث بزرگ ‌تر دیده شدن اتاق می‌ شود، طرح‌ های تولیدی با آیینه جزء زیباترین کمدها هستند، ولی مشکل آیینه هم این است که لکه ‌ی روی آن زود به چشم خواهد آمد.

یکی دیگر از این نوع کمدها نیز با استفاده از ترکیب شیشه و ام‌ دی ‌اف ساخته می ‌شود. در این نوع کمدها طرح ‌های متفاوتی را می ‌توان بر روی درب کمد ایجاد کرد.

مدل دیگری از نوع کمد ریلی وجود دارد که به مدل آکاردئونی مشهور است. درب ‌های این مدل به صورت آکاردئونی باز و بسته می ‌شود و در شکل یک نمونه از آن را نشان داده ‌ایم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران