آگهی فروش آپارتمان مسکونی با پارکینگ انباری آسانسور در شهر جدید هشتگرد

در البرز ، هشتگرد

معرفی آگهی فروش آپارتمان مسکونی با پارکینگ انباری آسانسور در شهر جدید هشتگرد

 

🔴 آپارتمان واقع در شهر جدید هشتگرد فاز ۳

🔴 ۴طبقه

🔴 هر طبقه ۴واحد

🔴 دارای مشعات پارکینگ انباری آسانسور نما سنگ

🔴 به صورت خام 

 

🔸 اسلامی پور

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای خرید آپارتمان نوساز چیست؟

ساختمان نوساز
هیچ حسی بااحساس خرید یک چیز کاملاً نو یکسان نیست. این موضوع به خصوص هنگام خرید ملک صادق است. ساختمان نوساز منفعت هایی دارد که در خانه ی قدیمی دیده نمی شود. زندگی در خانه ای که هیچ کس قبلاً آنجا زندگی نکرده و شما اولین کسی هستید که در حمام آن دوش می گیرید، در اتاق خواب می خوابید و از آشپزخانه استفاده می کنید بسیار رضایت بخش است. این خانه کاملاً متعلق به خود شماست.

حتی اگر اولین صاحب ملک نباشید، بازهم خانه ی مدرن به شما احساس تازگی و جدید بودن می دهد. دیوارهای خانه ی مدرن صاف و هموار است، هیچ چسب زشتی از سقف آویزان نشده، آجرهای قرمز و دوست داشتنی دارد، در ورودی برق می زند و شما این فرصت را دارید که خانه را دقیقاً باب میل خود تزئین کنید. خانه ی نوساز مثل یک بوم خالی بی نظیر برای شروع زندگی جدید است.

مزایای خانه ی نوساز
کم مصرف: یک مزیت اصلی خانه های نوساز این است که معمولاً با دیوار و لعاب دوجداره به خوبی عایق بندی شده اند. درنتیجه، هزینه ی گرم نگه داشتن خانه پایین تر است و تبدیل به جای گرم و دنج می شود.

به راحتی می توانید آن را طبق سلیقه ی خود دربیاورید: اگر در مراحل اولیه ی ساخت وساز اقدام به خرید خانه کنید، می توانید همه چیز، از رنگ کف تا مدل آشپزخانه را خودتان انتخاب کنید یعنی دکور خانه را باب میل خود بسازید.

۱۰سال ضمانت: خانه ی نوساز معمولاً ده سال ضمانت دارد بنابراین اگر یکی از موارد تحت ضمانت خراب شود، سازنده یا شرکت های اجراکننده خدمات و محصولات، موظف به تعمیر آن هستند. محدوده ی ضمانت، به خصوص بعد از گذشت دو سال اول، کم تر می شود. گاهی اجرای این وظیفه دشوار است اما تااندازه ای به صاحب خانه احساس راحتی می دهد.

گرفتار زنجیره ی ملک نمی شوید: وقتی قرار باشد به خانه ی جدید اسباب کشی کنید، یعنی دیگر لازم نیست منتظر بلند شدن صاحب خانه ی قبلی باشید- البته به غیراز معمار که در حال ساخت است! بدین ترتیب، کار اسباب کشی بدون عجله و استرس پیش می رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  هشتگرد البرز 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران