کافی نت آنلاین در سراسر کشور

در خوزستان ، شوشتر

معرفی کافی نت آنلاین در سراسر کشور

🔴 کافی نت اینترنتی آفتاب

🔹 کافی نت اینترنتی آفتاب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه کارهای کافی نت به صورت آنلاین
در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کافی نت اینترنتی آفتاب :

✅ انجام کلیه کارهای کافی نت به صورت آنلاین

✅ در سراسر کشور

✅ پشتیبانی ۲۴ ساعته

✅ تایپ (مقاله،پایان نامه،پروپوزال،pdf، جزوه و…)

✅ تحقیق (رشته های مختلف تحصیلی)

✅ پاورپوینت (حرفه ای و ساده) جهت ارائه در جلسات سمینار و ارائه طرح و پروژه و دفاع پایان نامه

✅ پایان نامه و پروپوزال (تایپ و ویرایش و ساخت پاورپوینت تخصصی پایان نامه)

✅ پیاده سازی فایل صوتی(به صورت تایپ یا دست نویس)

✅ ترجمه(انگلیسی به فارسی و عربی به فارسی و بالعکس)

و…

 

🔸 با مدیریت علی منجزی

🔸 شماره تماس  09164813904

🔸 آدرس خوزستان – شوشتر – روبروی دانشگاه آزاد – کوچه دانشجو 1

 

خدمات کافی نت چیست؟

خدمات کافی نت مربوط به دادگاه: اگر گذرتان به دادگاه بیفتد نیاز به چک کردن و دریافت احضاریه‌ها دارید و این کار مستلزم کافی‌نت است.

امور دانشجویی: اگر دانشجو باشید که چند باری برای پرینت جزوه و ثبت‌نام و انتخاب واحد و امور اداری دیگر به کافی‌نت می‌روید و جالب است بدانید که بیشترین تعداد مراجعه‌کننده به کافی‌نت‌ها دانشجویان هستند.

امور دانش‌آموزی: بسیاری از مدارس امروزه اینترنتی ثبت‌نام می‌کند و شما اگر دانش‌آموز باشید مجبورید برای ثبت نام به کافی‌نت مراجعه کند و حتی اگر ثبت‌نام شما اینترنتی نباشد، برای گرفتن اسکن عکس، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه پایتان به کافی‌نت باز خواهد شد. علاوه بر ثبت‌نام مسائل دیگری مثل آزمون‌های مجازی، انتخاب رشته، پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی و… شما را روانه کافی‌نت می‌کند.

امور کارمندی: اکثر کارمندان برای دریافت فیش‌حقوقی، چک کردن سوابق و… به کافی‌نت مراجعه می‌کنند. چون هر ارگانی یا شرکتی سایتی دارد و در آن سایت هر کارمند یک صفحه دارد که در آن صفحه کل مشخصات، فیش‌حقوقی، حق بیمه و سایر ویژگی‌های آن کارمند وجود دارد و فرد کارمند پس از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری وارد صفحه خودش می‌شود و در صورت لزوم فیش حقوقی یا آنچه نیاز دارد با دستگاه پرینتر کافی‌نت پرینت می‌گیرد.

امور مربوط به خودرو و وسایل نقلیه: میزان خلافی ماشین، برگه تردد یا موارد دیگری که مربوط به خودرو و وسایل نقلیه شما است، یک سایت مخصوص دارد و شما با مراجعه به کافی‌نت و ارائه کدملی و یک رمز شخصی به میران خلافی خودرو و دیگر مسائل مربوط به راهنمایی رانندگی دست پیدا خواهید کرد.

امور مربوط به خدماتی که دولت به مردم ارائه می‌دهد: هر خدمتی که از طریق دولت به مردم ارائه داده شود مثل سهام عدالت، رایانه، بیمه، بورس و… نیاز به ثبت‌نام و پیگیری دارد که این پیگیری‌ها از طریق کافی‌نت انجام می‌شود. اصلا جز این موارد شما برای کوچکترین کارها بعنوان شهروند نیاز به ثبت‌نام و پیگیری دارید به همین‌خاطر روز به روز بیشتر نیاز به کافی‌نت پیدا خواهید کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران