مهندسی و مشاور پردازش در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مهندسی و مشاور پردازش در ارومیه

🔴 خانه سخت افزار ارومیه

🔹 خانه سخت افزار ارومیه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مهندسی و مشاور پردازش در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانه سخت افزار ارومیه :

✅ مشاوره ، تامین تجهیزات ، نصب ، پشتیبانی

{

☑️ مشاوره پردازش ( افزایش بهره وری و کاهش مصرف )

☑️ مشاوره تخصصی ماینینگ ( بیت کوین اتریوم فایل کوین )

☑️ مشاوره تخصصی تشکیل سبد ارزی متشکل از برترین پروژه ها بغیر میم کوین

☑️ مشاوره تخصصی رندرینگ ( مدل سازی و محاسباتی

☑️ مشاوره تخصصی تجهیزات ارتباطی

☑️ ساخت تیزر و کلیپ

☑️ طراحی اپلیکیشن و وبسایت

}

 

و….

 

🔸 شماره تماس 09364191214

🔸آدرس ارومیه فلکه خیام خانه سخت افزار ارومیه

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال چیست ؟

فناوری بلاک چین با تمام پیچیدگی‌هایی که دارد بسیار مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است. علت این موضوع را شاید بتوان وجود رمزارزها و غیرمتمرکز بودن آن دانست. اکثر افراد گمان می‌کنند که فرایند ساخت و رمزنگاری ارز دیجیتال را استخراج ارز دیجیتال می‌گویند. این برداشت کاستی‌هایی دارد که به آن خواهیم پرداخت. از سویی می‌توان گفت ارزهای دیجیتال درواقع پاداشی ارزشمند هستند که شبکه بلاک چین به کاربرانی می‌دهد که در ایجاد و حفظ ثبات شبکه مشارکت می‌کنند.

به‌طور خلاصه، در پاسخ به این پرسش که استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال چیست می‌توان گفت، استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال فرایند اعتبارسنجی و تأیید تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه بلاک چین و افزودن آن‌ها به دفتر کل توزیع شده (Distributed Ledger) و از همه مهم‌تر، جلوگیری از دو بار خرج (Double-Spending) ارزهای دیجیتال در شبکه غیرمتمرکز است. کاربر با ارائه‌ کردن ابزار لازم برای انجام این فرایندها توسط شبکه بلاک چین، از شبکه ارز دیجیتال جدید پاداش خواهند گرفت. این ارزهای دیجیتال جدید متعلق به کسی نیستند و بر تعداد ارزهای دیجیتال بومی شبکه بلاک چین اضافه می‌شوند. به‌ عبارتی می‌توان این فرایند را یکی از روش‌های کسب توکن از شبکه بلاک چین تلقی کرد.

به‌ بیانی‌ دیگر، استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال را می‌توان فرایند ساخت شبکه بلاک چین تعریف کرد که در طی آن داده‌ها بر اساس تراکنش‌های روی شبکه کاربران ذخیره می‌شود. فرایند ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال همچنین، شامل هش‌ کردن داده‌ها می‌شود که توسط کامپیوترها و با استفاده از انجام محاسبات بسیار سخت ریاضی انجام می‌شود و درنهایت این مراحل سبب انباشت آهسته منابع شبکه بلاک چین خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران