فروشگاه برق و امنیت – فروش تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی و حفاظتی در افسریه – تهران

در تهران ، تهران

معرفی

🔴 فروشگاه برق و امنیت

🔹 فروشگاه برق و امنیت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی و حفاظتی در افسریه – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه برق و امنیت :

✅ فروش و نصب تمام تجهیزات الکترونیکی والکتریکی و حفاظتی

✅ دوربین مدار بسته.دزدگیر اماکن.تلفن سانترال

✅ تعمیر انواع لامپ های ال ای دی

✅ فروش کلیه لوازم الکتریکی

و…

 

🔸 با مدیریت وحید حیدری

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران افسریه ۱۵ متری سوم بین ۴۱ و۴۲

 

توصیه های قبل از خرید دوربین مداربسته چیست؟

طبیعتا بر اساس آپشن و قابلیت های دوربین مداربسته قیمت ها متفاوت خواهد بود. گاهی تغیر قیمت یک برند به دلیل قابلیت هایی است که در یک مدل اضافه شده است. پس هنگام خرید به دقت کاتالوگ محصولات را مطالعه کنید.
دوربین های متفرقه یا noname قیمت های مشخصی ندارند.
بهتر است به میزان نور محل نصب دوربین مداربسته اهمیت دهید. اگر شما با محیط‌های کم نور سر و کار دارید، بنابراین باید دوربینی با لوکس پایین انتخاب کنید. یعنی دوربینی که در محیط های کم نور تصاویری با کیفیتی را ثبت کند.
هنگام خرید DVR یا NVR باید هارد را جداگانه تهیه نمایید.
ظرفیت هارد را باید با توجه به تعداد دوربین ها و کیفیت تصویر دوربین ( حجم تصاویر با افزایش کیفیت زیاد می شود) انتخاب نمایید.
پیش از خرید دوربین مداربسته نور محیط را در شب و روز بررسی نمایید . اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید از انواع دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب و مادون قرمز استفاده کنید.

مسافت دید در شب دوربین مداربسته برای محیط های مسکونی، مسافت 30 متر مناسب است. در این نوع کاربری دوربین مداربسته، نیازی به دید در شب با مسافت های بالاتر نیست.
یک اشتباه رایج در دوربین مداربسته بی سیم این است که برخی فکر می کننداین دوربین ها، کلا بی نیاز از کابل کشی هستند. درواقع دوربین ها مداربسته بی سیم تنها انتقال اطلاعات را به صورت بی سیم (wireless) انجام می دهند و برای تامین انرژی نیاز به برق دارند.
چنانچه هدفتان نظارت بر افراد است نیاز است که رزولوشن و کیفیت دوربین مداربسته بالا باشد. همچنین برای خواندن پلاک ماشین نیز باید کیفیت دوربین بالا باشد. اما اگر هدفتان تنها نظارت بر کارمندان است نیاز به کیفیت بالا نیست.
برای محیط های داخلی دوربین های با بدنه پلاستیکی انتخاب کنید تا هزینه کمتری را متقبل شوید.
دوربین های که باید در محیط های بیرونی نصب شوند باید از انواع دوربین مداربسته ضدآب باشند. بنابراین باید دوربین هایی را انتخاب کنید که دارای IP67 باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران