تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و فروش لپ تاپ استوک در تهران – طالقانی

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و فروش لپ تاپ استوک در تهران – طالقانی

🔴 محمد ترابی

🔹 محمد ترابی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و فروش لپ تاپ استوک در تهران – طالقانی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد ترابی :

✅ تعمیرات لپ تاپ تخصصی در محل تعویض lcd تعویض رم و ارتقاع در محل

✅ تعمیر سیستمهای گیمینگ و راه اندازی مهندسی

✅ راه اندازی شبکه و نصب سیستمهای حفاظتی دوربین مدار بسته و دزدگیر

✅ فروش لپ تاپ استوک

و…

 

🔸 شماره تماس  09121266833

🔸 آدرس  تهران – خ طالقانی خ ملک الشعرای بهار ساختمان ایران بک طبقه ۳ واحد ۷

دلایل عمده خرابی های لپ تاپ چیست ؟

قرار دادن لپ تاپ روی پا
گذاشتن لپ تاپ روی پا یا اتصال دائمی لپ تاپ به برق باعث می‌شود رایانه شما بیشتر در معرض خرابی قرار گیرد. کاربرانی که به این نحو با لپ تاپ کار می‌کنند بیشتر در معرض خرابی رایانه خود هستند. این مشکلات را متخصصان با عناوین مختلفی یاد می‌کنند ازجمله خطای پیک‌نیک. کارشناسان حوزه پشتیبانی این خطا را دلیل عمده نیمی از تعمیرات و مراجعه به مراکز پشتیبانی می‌دانند.

دلیل خرابی لپ تاپ به علت گذاشتن روی ران
برخلاف نام لپ تاپ lap: ران لپ تاپ را نباید روی ران گذاشت. جای لپ تاپ عمدتاً روی یک سطح سفت و مسطح است. به صورتی که چهار برجستگی پلاستیکی که در کف آن قرارگرفته است روی سطح صاف قرار بگیرد. می‌توان از یک کتاب بزرگ استفاده کرد تا بتوان لپ تاپ را روی آن قرارداد تا هوا به‌خوبی بتواند در آن جریان پیدا کند.
بدترین حالت استفاده از لپ تاپ قرار دادن آن روی ران پا و بدتر از آن روی تخت خواب یا مبل است؛ زیرا شیارهایی که موجب گردش و جریان هوا می‌شود را مسدود می‌نماید. این کار باعث عدم خروج هوای گرم از لپ تاپ شما می‌شود و گرمای زیاد ممکن است به آن آسیب بزند علاوه بر آن کار کردن روی سطوح غیر مسطح ممکن است به اجزای داخلی هارددیسک آسیب بزند و اجزای مکانیکی آن آسیب جدی ببینند.

حرکت دادن لپ تاپ در مواقعی که روشن است
یکی از عواملی که ممکن است باعث خرابی کامپیوتر شما شود حرکت دادن لپ تاپ موقع کارکردن است. با حرکت دادن سیستم ممکن است هد هارد که دائماً برای نوشتن و خواندن روی سطح حساس و شکننده هارد درحرکت است یک‌لحظه با هارد برخورد داشته باشد و منجر به خرابی دائمی شود. در فناوری جدید لپ ‌تاپ‌ها بسیاری از این لپ تاپ‌ها به حسگرهای ژیروسکوپ مجهز هستند که در صورت حرکت لپ تاپ‌ هارددیسک خاموش می شود. ولی ازآنجایی‌که دستور خاموش کردن هارد کمی زمان می‌برد، مجدداً احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد.

انباشته شدن کابل‌ها
به نظر می‌رسد کابل‌ها بی‌آزار هستند و اتفاق بدی قرار نیست در مورد آن بیفتد. ازآنجایی‌که کابل‌ها و شارژرها جز قطعات مهم و اساسی هر سیستم هستند عمده اتفاقات مربوط به شارژر از قطعی یا خرابی کابل‌ها منجر می‌شود. اتفاقی که چندوقت پیش برای من افتاد این بود به علت تعجیلی که در انجام کارها داشتم شارژر را جمع می‌کردم و با زاویه‌های نامتعارف می‌پیچیدم. یک روز هنگام وصل کردن شارژر ناگهان متوجه شدم لپ تاپ شارژ نمی‌شود ابتدا به باتری و سپس به خرابی آداپتور شک کردم. بعد از بررسی های لازم متوجه شدم حدس من درست است و آداپتور من خراب شده بود. در نتیجه من مجبور شدم یک آداپتور جدید تهیه نمایم.

نزدیک کردن به آهنربا
یکی از عواملی که منجر به خرابی لپ تاپ و از دست دادن اطلاعات شود آهنربا است. هنگامی‌که کامپیوتر خود را در نزدیکی آهنربای قوی قرار دهید اختلالات مغناطیسی رخ می‌دهد. جهت جلوگیری از خرابی کامپیوتر و با لپ تاپ آهنربا را از دستگاه خود دور کنید.

روشن نگه ‌داشتن دائمی لپ تاپ
یکی دیگر از دلایل خرابی لپ تاپ روشن نگه داشتن دائمی سیستم است. اگر در طول روز از لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده نمی‌کنید آن را خاموش‌کنید یا در حالت sleep قرار دهید. کار بی‌وقفه هارددیسک را خراب می‌کند و به سیستم خنک کنده آسیب می‌زند.
درصورتی‌که در روز چند بار از این سیستم استفاده می‌کنید، آن را در حالت Sleep قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران