فروشگاه تصفیه آب ، پمپ و پکیج نیلسو در کرج

در البرز ، کرج

معرفی فروشگاه تصفیه آب ، پمپ و پکیج نیلسو در کرج

🔴 فروشگاه تصفیه آب و هوای آکوآجوی

🔹 فروشگاه تصفیه آب و هوای آکوآجوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، تعمیر و نصب انواع تصفیه آب ، پمپ و پکیج در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی فروشگاه تصفیه آب و هوای آکوآجوی :

✅ فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی

✅ فروش انواع محصولات تصفیه آب صنعتی

✅ خدمات پس از فروش آکوآجوی و سی سی کا

✅ فروش انواع فیلترهای تصفیه آب

✅ ارسال رایگان فیلتر برای مبالغ بالای ۱۵۰ هزار تومان

✅ در سراسر کرج

✅ نصب و راه اندازی دستگاه

✅ تعمیرات و پشتیبانی

✅ دارای کادر مجرب و آموزش دیده

✅ با رعایت اصول بهداشتی

✅ دارای سه سال سابقه

و…

 

🔸 با مدیریت  مهرورز

🔸 شماره تماس  09028887001

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۸۸۸۷۰۰۳

🔸 آدرس  کرج ، بلوار باغستان ، روبروی درب ورزشگاه انقلاب پلاک ۶۷۹ فروشگاه تصفیه آب نیلسو نمایندگی آکوآجوی کد نمایندگی ۹۸۲

🔸 ساعت پاسخگویی از ساعت ۹ صبح ال ۹ شب

سیستم‌های تصفیه آب خانگی چیست؟

سیستم‌های تصفیه آب خانگی می‌توانند با کمک فیلترهای تعبیه شده در خود، آب‌های شهری که دارای مقادیر زیادی ناخالصی هستند را به آب‌هایی تمیز و پاک تبدیل کنند. وجود انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی با اهداف مختلف تمامی ذرات و عناصر مضر موجود در آب را از بین می‌برند.

عناصری مانند لجن، خاک، زنگ زدگی، میکروارگانیسم‌ها، ویروس‌ها، شن و گرد و غبار موجود در آب لوله کشی به لطف وجود این فیلترها در مراحل اولیه عبور آب، خارج می‌شوند. کلر موجود در آب به واسطه فیلترهای ثانویه دستگاه تصفیه آب خانگی حذف می‌گردد.

در نهایت وجود فیلتر ممبران در این دستگاه، تمامی مواد مضر باقی مانده از قبیل نیترات، فلزات سنگین، و … را حذف می کند. پس از آن فیلتر پست کربن و مینرال دستگاه تصفیه آب، طعم و بوی نامطبوع را از آب گرفته و املاح مفید را به آب تصفیه شده اضافه می کنند. با انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان شرایطی ایده آل را برای تأمین تمیزترین آب آشامیدنی در خانه‌ها، محل کار یا دفاتر اداری فراهم کرد.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی
قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به کیفیت پمپ، کیفیت فیلترهای مورد استفاده، قطعات برقی دستگاه، ضمانت و … اشاره کرد. برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با نمایندگی رسمی تصفیه آب خانگی تماس بگیرید.

مهم‌ترین موارد برای انتخاب دستگاه های تصفیه آب خانگی
کیفیت فیلترها
کیفیت پمپ تصفیه آب
گارانتی معتبر
شاسی مقاوم
قابلیت تعویض فیلتر
تاییده های بهداشتی
می‌توان با انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی که از سیستم اسمز معکوس استفاده کند، شاهد بهترین عملکرد در تصفیه آب سالم بود. این دستگاه‌ها همچنین توانایی بسیار بالایی در جداسازی مواد شیمیایی از آب دارند.

مزایا خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟
دستگاه تصفیه آب آشامیدنی یا تصفیه آب طبیعی، با فیلتر نمک‌های مضر موجود در آب، شرایطی ایده آل را برای تسریع گردش خون فراهم می‌کند. این اولین قدم برای یک زندگی سالم است. به این ترتیب بدن از انرژی و تناسب بیشتری برخوردار می‌شود. سیستم‌های تصفیه آب خانگی مزایای بسیاری را به همراه دارند. با این حال، در درجه اول کیفیت زندگی با افزایش کیفیت آب استخراج شده از این دستگاه‌ها افزایش می‌یابد. این قطعاً مهم‌ترین مزیت انواع دستگاه‌های تصفیه آب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران