فروش و عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع ماینر استخراج بیت کوین در تهران و بانه

در تهران

معرفی فروش و عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع ماینر استخراج بیت کوین در تهران و بانه

🔴 مجموعه سعادتمند

🔹 مجموعه سعادتمند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع ماینر استخراج بیت کوین در تهران و بانه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سعادتمند :

✅ s19.m21.m32.t17.s9j.m3v2.t9+.a1.f1.t2t.s11

✅ تمامی این دستگاه ها موجود میباشد در انبار تهران و بانه

✅ تست در حضور مشتری

✅ تحویل فوری

✅ تعداد بالا موجود

✅ اکبند.ریپک.استوک چین

✅ ارسال به سراسر کشور بعد از تسویه کامل

و…

 

🔸 با مدیریت سعادتمند

🔸 شماره تماس  09396349892

🔸 آدرس  تحویل فوری تهران و بانه

 

مزایای بیت کوین چیست؟

۱. کلاهبرداری‌‌های حوزه پرداخت در آن وجود ندارد

بیت کوین یک ارز دیجیتال است و از الگوریتم و پروتکل‌های رمزنگاری استفاده می‌کند؛ بنابراین دور زدن آن عملاً غیرممکن است. در بیت کوین کسی نمی‌تواند حساب فرد دیگری را دستکاری کند.
۲. ریسک سرقت هویت در آن وجود ندارد

تراکنش‌های بیت کوین با اسامی مستعار و به صورت ناشناس انجام می‌گیرند. در تراکنش‌های بیت کوین نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی یا هر گونه اطلاعات حساس در خصوص دریافت کننده یا گیرنده وجود ندارد. این مسئله ریسک سرقت هویت را کاهش می‌دهد. در نقطه مقابل، کارت‌های اعتباری از «مکانیزم پوش» (Push) استفاده می‌کنند؛ یعنی از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات هویتی خود را وارد کنید و سپس ارائه‌دهنده خدمات مالی، مبلغ مورد نظر را از حساب شما و بر اساس اطلاعات هویتی، بیرون می‌کشد. بیت کوین اما، از «مکانیزم پول» (Pull) بهره می‌برد و این شما هستید که پرداخت را انجام می‌دهید و می‌توانید هر مقداری که تمایل دارید را برای دریافت کننده ارسال کنید.
۳. تراکنش‌ها برگشت ناپذیر هستند

در بیت کوین چیزی به عنوان واسطه یا شخص ثالث در تسهیل انجام تراکنش وجود ندارد. تسویه سرمایه‌ها به شک آنی صورت می‌گیرد و به محض انجام تراکنش، امکان برگشت آن وجود ندارد.
۴. تبادل مستقیم و بدون واسطه

تراکنش‌های بیت کوین مستقیما میان دریافت‌ کننده و فرستنده صورت می‌گیرد و در این میان خبری از شخص ثالث یا واسطه نیست؛ بنابراین کارمزدی به واسطه‌ها پرداخت نمی‌شود.
۵. نقد پذیری بالا

در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر با کاهش شدید در ارزش‌شان مواجه می‌شوند و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را فروخت، تبدیل بیت کوین به ارزهای رایج، تقریبا به راحتی قابل انجام است و همیشه برای بیت کوین خریدار و فروشنده وجود دارد.
۶. تراکنش‌ های بین‌ المللی

بیت کوین راحت‌ترین روش برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی است، مخصوصا اگر مبلغ تراکنش بالا باشد؛ چراکه هیچ کارمزد اضافی برای پرداخت مبالغ مختلف به دریافت‌ کننده، پرداخت نمی‌شود. با بیت کوین می‌توان بیش از یک میلیون دلار پول را با کارمزد کمتر از پنج دلار منتقل کرد.
۷. بیت کوین را نمی‌ توان مسدود کرد

هیچ نهاد یا دولتی توانایی جلوگیری از کار بیت کوین (به خودی خود) را ندارد. از آنجایی که بیت کوین نسبت به سیاست نفوذ ناپذیر است، دولت‌ها و مقامات حکومتی نیز نمی‌توانند دارایی‌هایی را که به شکل بیت کوین درآمده ضبط یا مسدود کنند.
۸. امنیت و کم‌ یابی منحصر بفرد

بیت کوین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و دورزدن و تقلب در پرداخت‌های شبکه این ارز دیجیتال غیر متمرکز است. این ارز دیجیتال دارای محدودیت عرضه ۲۱ میلیون واحدی است و همین مسئله سبب شده تا ارزشش در بلندمدت، قابلیت رقابت با ارزهای رایج را داشته باشد.
۹. بلاک چین

به لطف استفاده از بلاک چین در شبکه بیت کوین، امکان تقلب و دستکاری در آن وجود ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران