لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در استان فارس و هرمزگان

در فارس

معرفی لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در استان فارس و هرمزگان

🔴 مرکز لیزر موهای زائد ایران

🔹 مرکز لیزر موهای زائد ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در استان فارس و هرمزگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز لیزر موهای زائد ایران :

✅ لیزرموهای زائد بادستگاه الکساندرایت به روزترین دستگاه دنیا

✅ تحت نظارت پزشک

✅ بدون تماس با پوست

✅ بدون نیازبه ژل

✅ مناسب برای تمام رنگ های پوست

✅ سرعت انجام کار

✅ جوابدهی سریع

✅ برای خانم ها وآقایون

و….

 

🔸 شماره تماس 09911636309

🔸آدرس استان فارس وهرمزگان

 لیزر الکساندرایت چیست ؟

طول موج که در این دستگاه وجود دارد به طور مستقیم در ریشه و فولیکول مو نفوذ پیدا می کند و می تواند آن را به طور کلی از بین ببرد. لیزر الکساندرایت و استفاده از آن در افرادی که پوست های روشن دارند فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به خوبی می تواند موهای زائد افراد را از بین ببرد.

اما کسانی که پوست تیره دارند در استفاده کردن از لیزر الکسانداریت باید دقت داشته باشند که از سیستم خنک کننده آنها برایشان استفاده شود تا بتواند ریشه موی آنها را از بین ببرد.

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید در این مورد اطلاعات لازم را به دست آوردید، این است که لیزر الکساندرایت دارای انواع متعددی می باشد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی هستند، برای اینکه با انواع لیزر الکساندرایت آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

انواع لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر آریون Orion

این نوع از لیزر الکساندرایت یکی از سریعترین لیزر هایی می باشد که در سراسر دنیا وجود دارد. طول موج که در این لیزر وجود دارد بسیار قوی است و بالغ بر ۷۵۵ نانومتر می باشد.

این لیزر می توانید هر نوع موی زائد را به خوبی از بین ببرد و تمامی استانداردهایی که در لیزر باید وجود داشته باشد را دارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از لیزر وجود دارد این است که، اسکنر بزرگ دارد و به همین دلیل می تواند ناحیه هایی که بزرگ هستند را به راحتی لیزر کند.

پالس هایی که در این نوع لیزر وجود دارد فاصله زمان کوتاهی دارد و در این حین عملیات خنک سازی پوست را هم انجام می دهد، به همین دلیل باید بدانید که سوخته شدن پوست با این لیزر امکان ندارد برای شما رخ دهد.

دستگاه لیزر آلما Alma

این لیزر هم در بین لیزرهای دیگری که در دسته بندی لیزر الکساندرایت قرار می گیرد، دارای قدرت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. استفاده کردن از این لیزر موجب می شود که پالس های بسیار زیادی وارد فولیکول مو شوند و از این طریق آنها را گرم کنند تا از بین بروند.

دستگاه لیزر کوترا Cuter

یکی دیگر از انواع لیزر الکساندرایت که برای از بین بردن موهای زائد خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، این لیزر می باشد و از آنجایی ک سرعت بسیار زیادی دارد، افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران