خدمات ماساژ درمانی،بادکش و حجامت در خراسان رضوی

در خراسان رضوی

معرفی خدمات ماساژ درمانی،بادکش و حجامت در خراسان رضوی

🔴 حمید ستوده

🔹 حمید ستوده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ماساژ درمانی،بادکش و حجامت در خراسان رضوی میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

⚠️ تخفیف ویژه ⚠️

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید ستوده :

✅ پیشگیری ازسکته قلبی

✅ مقاوم سازی بدن در مقابل سرطان وجوشهای بدن

✅ تنظیم سیستم مثانه وکیسه صفرا

✅ تقویت خون درلگن کوچک

✅ تقویت غددجنسی بهبود ارتروز کمروباسن وزانو

✅ رفع گرفتگی های عرق و عضله، رفع غاظت خون

✅ رفع سموم بدن، رفع چین چروک و جوان سازی پوست

✅ رفع درک های ناشی از دیسک گردن و دیسک کمر

✅ درمان سردرد های شید و خفیف میگرنی

✅ رفع درد های ناشی از گرفتگی عرق سیاتیک دگو تخلیه گرفتگی های عروق سیاتیک

✅ درمان قطعی واریس، مناسب برای بیماری های ام اس و رفع درد های ناشی از این بیماری

✅ خون رسانی و تغذیه عضلات بدن، فقط با هفته ای یک ساعت ماساژ

✅ اصلاح مزاج و درمان تمام بیماری های معده و گوارشی

و….

 

🔸 شماره تماس 09353761766

🔸 شماره تماس 09157949208

🔸آدرس خراسان رضوی

 

مزایای حجامت چیست؟

*حجامت با ایجاد یک التهاب موضعی باعث تحریک سیستم ایمنی بدن و تکثیر سلول‌های دفاعی بدن می‌شود.

*حجامت سیستم انعقادی و ضد انعقادی بدن را تنظیم می‌کند.

*حجامت بر تیموس که از مهمترین مراکز آموزش سلول‌های دفاعی است تاثیر مستقیم دارد.

*حجامت ترافیک لنفاوی را با ایجاد فشار منفی کنترل کرده و باعث افزایش لنف در این سیستم می‌شود.

*حجامت با کاهش غلظت خون تراکم سلولی را در مویرگ‌ها کاهش داده، اکسیژن‌رسانی را بهبود بخشیده و بار قلب و ریه را تعدیل می‌کند.

*حجامت با تصویه خون، مواد زائد، مضر و مسموم را از خون خارج می‌کند.

*حجامت غدد غیرفعال یا کند بدن را فعال و از طرف دیگر فعالیت غدد پرکار بدن را کاهش می‌دهد؛ به عبارت دیگر باعث تعدیل فعالیت غدد داخلی بدن می‌شود. (دکتر یوهان آبله محقق آلمانی نیز روی این مکانیزم تاکید فراوان دارد.)

*حجامت با تحریک سلول‌های موجود در جدار مویرگ‌ها، باعث ترشح فاکتورهای دفاعی بدن از این سلول‌ها می‌شود.

مبحث تحریک جدار مویرگ و نقش آن در ایمنی بدن در بزرگ‌ترین مراکز علمی به تحقیقاتی در حال بررسی است و شاید این مسئله مهمترین مکانیسم شناخته شده حجامت در بدن باشد.

*حجامت با کاهش فاکتورهای موثر در سکته‌های مغزی و قلبی نقش پیشگیری از این بیماری‌ها را دارد. (خصوصاً با کاهش میزان آهن خون، چرا که آهن اضافی خون از جمله مهمترین پارامترهای موثر در سکته مغزی و قلبی است.)

*حجامت با اثرگذاری بر روی عوامل ایجاد حساسیت نظیر هیستامین باعث بهبود نسبی آلرژی می‌شود.

*حجامت با ایجاد التهاب و احتقان موضعی، سیستم‌های درونی پاکسازی خون را که برای جذب خون و رفع التهاب در پوست موجود می‌باشد، به فعالیت واداشته و موجب رفع انسدادهای مکانیکی عروق می‌شود.

*حجامت باعث افزایش ترشح سروتونین مغز می‌شود. (کاهش سروتونین در بروز افسردگی، اختلالات عصبی و رفتاری نقش محوری دارد.)

*حجامت در بازسازی استیل کولین (میانجی اصلی سیستم ارتباطی مغز و اعصاب) نقش پایه‌ای دارد.

مکانیسم حجامت از دیدگاه طب رایج:

۱. تنظیم سیستم ایمنی بدن انسان بوسیله حجامت عام

۲. تنظیم سیستم ایمنی محیطی بوسیله حجامت عام

۳. تنظیم ترشح غدد درون‌ریز و برون‌ریز

۴. تاثیر حجامت بر سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیک

۵. تاثیر حجامت بر درناژ لنف

۶. تاثیر حجامت بر دفع سموم و رفع انسدادهای موضعی و محیطی

۷. تاثیر حجامت بر افزایش ترشح اندروفین.

مکانیسم حجامت از دیدگاه طب سنتی:

۱. دفع فضولات خون (کاهش تری گلیسرید، غلظت خون، قند خون، داسید اوریک، فشار خون بالا)

۲. دفع سموم و عفونت بدن (نیش زدگی، سرخجه، سرخک، آبله مرغان، زونا، مسمومیت شیمیائی، آکنه، کهیر)

۳. تنظیم اخلاط چهارگانه بدن

۴. رفع انسدادهای عروقی (کمک به درمان تصلب شرائین، گرفتگی عروق کرونر، سردرد عصبی، میگرن، سیاتیک)
فواید ماساژ به قدری فراوان و بی‌نظیر است که به جرات می‌توان آن را معجزه نامید. به طور کلی ماساژ به حرکات منظم، مرتب و اصولی روی لایه‌های سطحی و عمیق و بافت‌های بدن جهت تاثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل، عروق، تاندون‌ها و رباط‌ها به منظور افزایش عملکرد، ترویج آرامش و کمک در روند درمان یک بیماری خاص به کار می‌رود

پدیده‌ی شگفت انگیزی به نام ماساژ
ماساژ بدن معمولاً به عنوان بخشی از طب جایگزین و مکمل در نظر گرفته می‌شود. ماساژ و ماساژ درمانی یک روش قدیمی برای تسکین دردهایی مانند، درد مفاصل، عضلات و اعصاب پایین کمر، گردن، سر درد و به طور کلی تمام دردهایی که در نواحی عضلانی و عصبی بدن وجود دارد، می‌باشد. از این رو بدون اغراق می‌توان آن را معجزه و تسریع دهنده مراحل درمان نامید. بدن انسان در اثر ماساژ، به طور طبیعی سروتونین تولید می‌کند این ماده شیمیایی خاصیت تسکین دهنده دارد. به علاوه کمبود خواب عمیق عامل اصلی تشدید کننده درد در بدن است که ماساژ درمانی باعث افزایش کیفیت خواب شده که باعث می‌شود بیمار با خواب عمیق و با کیفیت درد کمتری را تحمل کند.

ماساژ کالیفرنیایی

این ماساژ با ضربه‌های آرام و پشت سرهم به بدن همراه هست که فشار کمی در این نوع ماساژ وجود دارد. در این نوع ماساژ کل بدن به آرامش دست پیدا کرده و ذهن شما به آرامش نسبی می‌رسد. این نوع ماساژ بهترین راه برای استراحت اعصاب و بدست آموردن آرامش است.

ماساژ اِسالِن

این نوع ماساژ با ماهیچه‌ها درگیر بوده و آن‌ها را منبسط می‌کند و به وسیله مالش‌های ملایم گردش خون را تنطیم می‌کند و باعث افزایش هشیاری شما می‌شود. این نوع ماساژ ملایم، علاوه بر اینکه آرامش عضلات و سیستم عصبی را به همراه دارد، باعث تحریک غدد لنفاوی و عروق شده که موجب دفع تکسین بیشتری می‌شود.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی یکی از ماساژهای معروف دنیا می‌باشد. در این نوع ماساژ تمام عضلات بدن کشیده می‌شوند و مفاصل بدن باز و بسته می‌شوند. این نوع ماساژ بدن شما را از حالت خشکی درمی‌آورد و سطح انرژی بدن را به حالت نرمال برمی‌گرداند. ماساژ تایلندی به افرادی توصیه می‌شود که اکثر اوقات خود را پشت میز صرف می‌کنند.

ماساژ وتسو

این نوع ماساژ برای زمانی است که در آب شناور هستید و می‌خواهید آرامش پیدا کنید. در ماساژ وتسو، فرد داخل آب گرم دراز کشیده و حرکات ماساژ انجام می‌شود.

ماساژ شیاتسو

در ادامه‌ی انواع ماساژ به شیاتسو می‌رسیم. این نوع ماساژ بر روی نقاط و بیشتر انگشتان کار می‌کند. ماساژ شیاتسو، یک ماساژ معروف ژاپنی است که بر روی گردش خون و کشش مفاصل نیز موثر است. این ماساژ سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و فرد را در مقابل کمردرد، سردرد، اسم و خشکی ستون فقرات مصون نگه می‌دارد. این ماساژ برای دنیای سخت کاری امروز گزینه خوبی است.

ماساژ سوئدی

این ماساژ که بیشتر از آن به عنوان ورزش یاد می‌شود به عمق ماهیچه‌ها و استخوان‌ها نفوذ می‌کند و جریان خون را تسریع می‌بخشد. این نوع ماساژ زمان بهبودی از آسیب‌های وارده بر ماهیچه‌ها را کاهش می‌دهد، دفع اوریک اسید و لاکتیک را افزایش می‌دهد و در آخر قابلیت ارتجاعی رباط و زرد پی را بیشتر می‌کند.

ماساژ ورزشی

از دیگر انواع ماساژ به مورد ساده‌ی ورزشی می‌رسیم. درست است که این ماساژ یک ماساژ عمومی بوده اما بیشتر برای ورزشکاران کاربرد و تلفیقی از دو ماساژ سوئدی و شیاتسو می‌باشد. این نوع ماساژ بر روی ماهیچه‌های خاص ورزشکار تمرکز دارد. این ماساژ، سستی و تنبلی را از فرد مورد ماساژ دور می‌کند و آسیب‌های ورزشی را التیام می‌دهد. به علاوه این نوع ماساژ ورم کردن قسمت های مختلف بدن جلوگیری می‌کند.

فواید ماساژ بر قسمت‌های مختلف بدن
فواید ماساژ بسیار متنوع و متعدد هستند که در ادامه تاثیرات ماساژ بر روی قسمت‌های مختلف بدن را مشاهده می‌کنید.

تاثیر مثبت ماساژ روی دستگاه اعصاب

یکی از تاثیرات ماساژ در بدن، تاثیر در دستگاه عصبی بدن و موازنه آن است. ماساژ می‌تواند با تاثیراتی بر دستاه عصبی، اختلالاتی از قبیل، بی‌خوابی، تنش، سردرد و سایر بیماری‌های ناشی از فشارهای روانی ار بهبود بخشد.

تاثیرات ماساژ برای دستگاه عضلانی

یکی دیگر از تاثیرات و فواید ماساژ در بدن، تاثیر آن برای دستگاه عضلانی بدن است. ماساژ می‌تواند برای کشش و نیرو بخشیدن به عضلات کمک کند و آن‌ها را برای حالت ارتجاعی تقویت کند. همچنین ماساژ در برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلانی کمک زیادی به بدن می‌کند.

ماساژ برای مفاصل و دستگاه اسکلتی

ماساژ به حفظ ایستادگی بدن، چابکی و رهایی از حالت ورم مفاصل کمک شایانی می‌کند

اثر مثبت ماساژ برای دستگاه گردش خون

ماساژ با تسریع و تشدید گردش خون در تمام بدن، فشار وارد بر عروق را کاهش می‌دهد و گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد. به علاوه ماساژ تعداد ضربان قلب را کاهش داده و باعث بهبود فشار خون بالا و در نتیجه تقویت قلب می‌شود.

تاثیرات ماساژ بر روی دستگاه تنفس و گوارش

به وسیله ماساژ ریتم تنفس آرام و عمیق خواهد شد. به علاوه ماساژ از بروز یبوست جلوگیری می‌کند و ماهیچه‌های روده را تقویت می‌کند که موجب ترشح هضم غذا در کبد، لوزالمعده، معده و روده‌ها می‌شود.

فواید ماساژ برای پوست و بافتهای سلول زیر پوست

ماساژ غدد چربی را تحریک کرده و با تقویت آن‌ها باعث دفع سموم زیرپوستی می‌شود. همچنین با ماساژ منافذ پوست باز شده و تنفس، نرمی و قدرت کشش پوست افزایش می‌یابد.

مهم نیست قلب شما چه مشکلی دارد، ماساژ درمانی می‌تواند به شما کمک کند.
قلب یک ایستگاه پمپاژ است که حفظ عملکرد بدن را به عهده دارد، در صورتی که قلب دچار کم کاری باشد، جریان انرژی بدن نیز رو به نقصان می‎گذارد. با ماساژ اطراف ستون مهره‌ها، می‌توان به قلب بیمار کمک کرد

فواید بادکش درمانی :

بادکش درمانی یکی از روش های طب مکمل یا طب جایگزین است که مکش ایجادشده توسط فنجان ها در این روش باعث جریان بهتر خون و درمان بسیاری از بیماری ها می شود

بادکش خشک
بادکش درمانی شامل قرار دادن فنجان روی پوست است در نقاط استراتژیکی خاص که با توجه به دانش پزشکان انجام می شود با ایجاد مکش در فنجان، بهبود جریان خون به محل آسیب دیده باعث ترمیم و بازسازی بافت ها و تحریک آن می شود. در اصل، درمانگران یک جسم اتشی را در فنجان قرار می دهند و سپس آن را سریع روی بدن قرار می دهند ، این روش می تواند باعث سوزش پوست شود ؛ با این حال، در حال حاضر، شفا دهنده ها از فنجان های سیلیکونی یا لاستیکی استفاده می شود.

بادکش خیس (مرطوب)
بادکش خیس، یک مدل از تنوع درمان های فتوتراپی است که شامل بریدن پوست می شود تا سموم موجود در خون از بدن خارج شوند اگر شما بادکش خیس را انتخاب کردید، درمانگر شما چند فنجان را برای مدت چند دقیقه روی پوست قرار می دهد تا پوست بلند شود و قرمز شود ، در بعضی موارد ممکن است تاول بزند. در ادامه، پزشک از یک چاقوی جراحی برای بریدن تاول ها و برامدگی قرمز شده استفاده می کند ، بعضی از درمانگران پوست را خیلی کوچک می برند. سپس یک فنجان جدید در همان منطقه قرار می گیرد و مکش سموم را دفع خواهد کرد.

سم زدایی یکی از فواید بادکش درمانی
درمان التهاب پوست با بادکش درمانی
درمان التهاب پوست با بادکش درمانی
گردش خون و اکسیژن رسانی به عضلات
بهینه سازی کلیه ها
تحریک جریان خون و عروق
حفظ قلب و عروق
با بادکش درمانی قند خون را کنترل کنید
انجام دادن بادکش و کاهش درد
با بادکش درمانی به آرامش برسید
بادکش درمانی یک راه برای کاهش سردرد
بهبود متابولیسم بدن با بادکش درمانی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران