هوای فشرده کاسپین – فروش و تعمیر کمپرسور فشار قوی ، تنفسی ، غواصی و آتش نشانی در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی هوای فشرده کاسپین – فروش و تعمیر کمپرسور فشار قوی ، تنفسی ، غواصی و آتش نشانی در بوشهر

🔴 مجموعه هوای فشرده کاسپین

🔹 مجموعه هوای فشرده کاسپین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیر کمپرسور فشار قوی ، تنفسی ، غواصی و آتش نشانی در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه هوای فشرده کاسپین :

✅ کمپرسور فشار قوی

✅ تعمیرات ، فروش ، تولید قطعات کمپرسورهای تنفسی ، غواصی ، پینت بال ، آتش نشانی، پتروشیمی، نفت و گاز، دریایی و کارخانجات

و…

 

🔸 با مدیریت  مقداد رستمی

🔸 شماره تماس  09113913241

🔸 آدرس  استان بوشهر ، پارس جنوبی، سه راه عسلویه، خیابان کشاورزان ، کارگاه هوای فشرده کاسپین

 

کمپرسور فشار قوی چیست؟

کمپرسور فشار قوی مدل پیشرفته ای از کمپرسور های پیستونی است و بر خلاف کمپرسور های معمولی که محدوده تولید فشار در آنها بین 8 تا 10 بار است در کمپرسور های فشار قوی به واسطه فشرده سازی 2 تا 4 مرحله ای امکان ایجاد فشار چندین برابر وجود دارد (20 تا 1000 بار) بنا بر تعریف فوق، در کاربرد هایی که فشار بالای 20 بار و هوادهی بین 600 تا 2000 لیتر بر دقیقه مورد نیاز باشد کمپرسور های فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرند.

مکانیزم عملکرد کمپرسور فشاری قوی به این شکل است که ابتدا هوای محیط به درون هوا ساز مکیده شده، پس از فشرده سازی وارد مخزن ذخیره هوای فشار قوی می گردد و مقداری از کندانس هوا ته نشین می گردد. درمرحله بعدی هوای فشرده شده وارد تله آبگیر (Water Separator) مخصوص هوای فشرده می گردد و حدود 40 درصد از رطوبت هوا از آن جدا می گردد، سپس به فیلتر اولیه وارد و ذرات غبار موجود در آن به اندازه 2 میکرون جذب می گردد، حال هوای پاک با خلوص بالا وارد درایر تبریدی می گردد و تمام رطوبت و کندانس باقی مانده از آن جدا می گردد و در آخر هوای فشرده شده توسط میکروفیلتر ثانویه که مخصوص هوای فشار قوی است به اندازه 0.01 میکرون فیلتراسیون می گردد تا هوای خشک و کاملا پاک برای مصرف آماده گردد.

کمپرسورهای فشار قوی توانایی فشرده سازی (هوا، نیتروژن، گاز طبیعی، هیدروژن، دی اکسید کربن، مونو اکسید کربن، هلیوم) و غیره را دارا می باشد.

کاربرد کمپرسور فشار قوی
غواصی
کمپرسور پینت بال
کمپرسور تولید ظروف pet
کمپرسور پر کردن کپسول
کمپرسور آتش نشانی
کمپرسور کشتی رانی
کمپرسور ریخته گری
کمپرسور سند بلاست سنگ و گرانیت
کمپرسور راه اندازی ژنراتور ها
قیمت کمپرسور فشار قوی بسته به تعداد مرحله فشرده سازی و یا کشور سازنده مورد استعلام قرار می گیرد.

موارد مصرف کمپرسور فشار قوی 40 بار
عمده موارد مصرف کمپرسور فشار قوی 40 بار در صنایع تولیدی بطری PET می باشد که ظرفیت هوادهی این کمپرسور ها در فشار 40 بار بین 700 لیتر بر دقیقه تا 1500 لیتر بر دقیقه است. کمپرسور فشار قوی که در صنایع PET استفاده می شود، پس از مکش هوا توسط هوا ساز آن را به مخزن ذخیره فشار قوی انتقال می دهد و طی یک پروسه انباشته سازی فشار هوا را به 40 بار می رساند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران