ساخت و فروش و تعمیرات لامپ های دست ساز پنل های خورشیدی چراغهای صافکاری قطعات الکترونیک در مریوان – کردستان

در کردستان ، مریوان

معرفی ساخت و فروش و تعمیرات لامپ های دست ساز پنل های خورشیدی چراغهای صافکاری قطعات الکترونیک در مریوان – کردستان

🔴 دارا بالاگر

🔹 دارا بالاگر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش و تعمیرات لامپ های دست ساز پنل های خورشیدی چراغهای صافکاری قطعات الکترونیک در مریوان – کردستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دارا بالاگر :

✅ ساخت و فروش و تعمیرات انواع لامپهای دستساز و زیبا

✅ انواع پنل های خورشیدی

✅ چراغ های صافکاری

✅ قطعات الکترونیک

✅ انواع لوازم الکتریکی

✅ قبول سفارشات لامپ طبق طرح و مدل و سلیقه ی مشتری

و…

 

🔸 شماره تماس 09186677367

🔸 آدرس کردستان شهر مریوان سه راهی بهزیستی کوچه سعدی ۱

 

پنل خورشیدی چیست؟

صفحه ی خورشیدی یا پنل خورشیدی از مونتاژ سلول‌های خورشیدی به وجود می‌آید. کار پنل خورشیدی این است که صفحه‌های خورشیدی انرژی و نور خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. صفحات خورشیدی، از ترکیبات نیمه هادی ساخته می شوند که وظیفه آن‌ها تبدیل انرژی نورانی خورشید به انرژی الکتریکی می‌باشد. این صفحات با نام فتوولتائیک (PhotoVoltaic) یا سولار (Solar) شناخته نام برده می شود.

پنل های خورشیدی انرژی تجدید پذیر را میگیرند و به الکتریسیته تبدیل میکنند، که با استفاده از این الکتریسیته میتوان مدارهای الکتریکی را شارژ کرد. پنل های خورشیدی شامل چندین سلول خورشیدی اند که هر کدام از لایه های سیلیکونی، لایه های فسفری (برای تولید بار منفی) و لایه های بور ( برای تولید بار مثبت) تشکیل شده اند.

همه چیز درباره پنل های خورشیدی

یک نیمه هادی (به طور معمول سیلیکون) زیر یک شیشه غیرانعکاسی نصب شده است تا از انرژی دریافتی از فوتون‌های نور خورشید برق DC را تولید کند. پنل‌های خورشیدی به طور معمول در پشت بام‌ها یا جایی که میتوانند نور خورشید را تا حد امکان دریافت کنند، نصب میشوند.

پنل‌های خورشیدی، از ترکیبات نیمه هادی مانند سیلیکون ساخته می‌شوند که وظیفه آنها تبدیل انرژی نورانی خورشید به انرژی الکتریکی است. از کنار هم قرار دادن تعدادی سلول خورشیدی (Solar Cell) یک ماژول خورشیدی (Solar Module) ساخته می‌شود. از قرار دادن چند ماژول خورشیدی (Solar Module) در کنار هم یک پنل خورشیدی (Solar Panel) ساخته می‌شود

منظور از سلول خورشیدی چیست؟

سلول خورشیدی وسیله ای الکترونیکی است که مستقیما نور خورشیدی را به الکتریسیته تبدیل می کند. در اثر تابش، ولتاژ و جریان الکتریکی ایجاد خواهد شد. برای ایجاد این فرایند نیاز به ماده ای است که در اثر جذب نور، الکترون آن یک گذار انجام دهد و سپس در اثر بازگشت الکترون انرژی آن یه صورت یک جریان الکتریکی خارجی ایجاد گردد. تقریبا در تمامی سلول های خورشیدی از مواد نیمرسانا استفاده می شود که پیوند p-n دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران