فروش و نصب انواع گاوصندوق در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مرکز  فروش و نصب انواع گاوصندوق در ارومیه

🔴 قاسم عباسی

🔹 قاسم عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب انواع گاوصندوق در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قاسم عباسی :

✅ نمایندگی فروش انواع گاوصندوق های نسوز ایران کاوه وکاوه

✅ تحویل ونصب درمحل شما کاملا رایگان میباشد

✅ جابجایی گاوصندوق های سنگین وسبک

✅ باز گشایی‌ رمز‌ و قفل

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ارومیه

گاوصندوق چیست؟

گاو صندوق قفسه ای محکم می باشد که معمولا نسوز و سنگین است؛ همچنین برای گاوصندوق ها از قفل های پیچیده ای استفاده می شود و در انواع مختلفی بر اساس ساختار مانند نسوز، دکوراتیو، دیجیتال یا پنهان ساخته می شوند. صنعت ساخت گاوصندوق بسیار گسترده بوده و جزء صنایع امنیتی است که با پیشرفت جوامع بشری، تکامل یافته است.

جنس گاوصندوق
برای ساخت گاوصندوق از انواع مختلفی فولاد به همراه بتن استفاده می شود. استفاده از بتن مقاومت گاوصندوق در برابر آتش سوزی و ضربه را بیشتر کرده و با افزایش وزن آن باعث کاهش ریسک دزدیده شدن می شود.

استفاده از آلیاژ فولاد با کربن و آهن ساده ترین نوع مورد استفاده در این صنعت است. همچنین فولاد خالص یا ضد زنگ نیز برای تولید این محصول رایج است.

• انواع گاوصندوق با توجه به کاربرد
این محصول در محیط های مختلفی استفاده می شود بدین ترتیب با توجه به نیازهای افراد و کاربردهای مختلف در چندین دسته مختلف تولید می شوند که عبارتند از:

 

– گاوصندوق اداری
گاوصندوق های اداری معمولا تولیداتی سنگین و بزرگتر هستند و به دلیل زیاد بودن رفت آمد و امکان لو رفتن رمز تغییر رمز و باز و بسته کردن آنها پیچیدگی زیادی ندارد. وجود یک گاوصندوق مناسب در هر اداره یا سازمان ضروری است و در بسیاری مواقع از آن به عنوان قلب امنیت یاد می شود.

 

– گاوصندوق خانگی
نوع پرفروش و رایج گاوصندوق که تقریبا در همه مکان ها می توان از آن استفاده کرد. اغلب افراد ترجیح می دهند مدارک و اسناد مهم خود را در مکانی امن از تمامی لحاظ نگه داری کنند به همین دلیل گاوصندوق هایی با ابعاد کوچک تر ایجاد شده اند که وزن کمتر و ظاهری ظریف تر هم دارند. برای این محصول از رمزنگاری های مختلفی مانند اثر انگشت، کیبورد و لمسی استفاده می شود که ضریب امنیتی و عملکرد مناسبی دارند.

 

– گاوصندوق فروشگاهی
در طراحی و تولید این نوع از گاوصندوق به یکی از نیازهای بسیار مهم مدیران کسب و کارها توجه شده است؛ به طوری که تمامی افراد می توانند وسیله ای را داخل گاوصندوق بگذارند بدون اینکه به دیگر اجزاء دسترسی داشته باشند! کاربرد چنین گاوصندوقی هنگامی که نیاز به دریافت اسناد یا مواردی مهم از دیگران دارید اما نمی توانید در محیط حضور یابید حس می شود و بسیاری از رستوران ها،‌ فروشگاه ها و سایر کسب و کارها از این نوع استفاده می کنند.

 

– گاوصندوق مدارک
صندوق مخصوص مدارک نوعی کوچک تر از گاوصندوق است که معمولا به عنوان مکمل و برای نگهداری مدارک مهم استفاده می شوند و معمولا به شکل نسوز و ضد آب تولید می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران