تولید و فروش درب داخلی ساختمان در کرج – حصارک

در البرز ، کرج

معرفی مرکز تولید و فروش درب داخلی ساختمان در کرج – حصارک

🔴 مهدی لاچینی

🔹 مهدی لاچینی یکی از  فعالان در زمینه تولید و فروش درب داخلی ساختمان در کرج – حصارک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی لاچینی :

✅ انواع دربهای داخلی ساختمان

✅ ملامینه ، ضد آب

✅ ۵ میل و ۸ میل طرح سی ان سی روکش وکیوم شده

✅ سفارشات درب با چهارچوب فلزی و ام دی اف روکش وکیوم

✅ روکوب و انواع درب های ضد سرقت به قیمت کارخانه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۱۵۸۶۱۹۹

🔸 آدرس  کرج – حصارک

قسمتهای مختلف تشکیل دهنده درب داخلی ساختمان چیست ؟

دربهای داخلی ساختمان از بخشهای مختلفی تشکیل شده اند که معمولا در همه آنها مشترک بوده و قبل از هر چیز بهتر است که با این قسمتها آشنا شوید:

چارچوب یا قاب: فریم اصلی نصب شده به دیوار و نعل درگاه است که بدنه از طریق یراق آلات و لولا به آن متصل می شود. چارچوب درب می تواند از جنس فلز، پی وی سی، پلی وود و یا چوب با پروفیل های متفاوت باشد که در هر صورت با پوشش رنگ و یا لمینیت طرح و رنگ های متفاوتی روی آن ایجاد می گردد.

بدنه: به عنوان جز اصلی باعث ایجاد و یا قطع ارتباط بین دو محیط داخلی و یا خارجی می شود. بدنه درب می تواند با کاربردهای مختلف از متریال ها با طرح و رنگ و ابعاد متفاوت ساخته شوند. از انواع متریال درب می توان به فلز ، شیشه، یو پی وی سی، پلی وود و چوب اشاره نمود.

یراق آلات: این قسمت به علت تحمل وزن بدنه، نقش بسیار مهمی را در دوام و عمر مفید درب ایفا می کند. و با توجه به نحوه ی بازشدن درب ها مانند کشویی، بغل بازشو، آکاردئونی و … از انواع مختلف یراق آلات استفاده می گردد. همچنین یراق آلات نقشه بسیار مهمی در امنیت و زیبایی درب ایفا می کند.

متریال مختلف مورد استفاده در تولید درب داخلی ساختمان:
با توجه به کاربری ساختمان و دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده برای آن می توان از درب های داخلی با جنسهای مختلف استفاده نمود. همچنین ترکیب کردن متریال هایی مانند چوب، شیشه و برنج یا فلزهای دیگر روش خوبی برای ایجاد نوآوری است. خطوط ساده و بافت چوب میتواند ظاهری ساده و عالی برای یک خانه ساحلی باشد. همچنین ترکیب شیشه با متریال های دیگر ظاهری لوکس به درب ها خواهد داد. میگویند چشم های آدم ها راه ورود به روحشان است. بنابراین در درب های خانه هایتان تجدید نظر کنید و از نتیجه لذت ببرید.

سته به نوع کاربرد، مدل انتخاب شده و سازگاری با نوع دکوراسیون داخلی می‌توان انواع مختلف درب با انواع جنس را به کار برد. برای مثال درب‌های چوبی احساسی کاملا گرم، صمیمی و کلاسیک را به خانه شما القا می‌کند. درب‌های فرانسوی با پانل‌های شیشه‌ای یا استیل‌های صنعتی ضد زنگ احساس مدرنیته را به فرد القا می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران