فروشگاه آسانسور آسان فراز غرب در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی فروشگاه آسانسور آسان فراز غرب در اسلامشهر

🔴 فروشگاه آسانسور آسان فراز غرب

🔹 فروشگاه آسانسور آسان فراز غرب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع آسانسور و تجهیزات مرتبط با آن در اسلامشهر و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه آسانسور آسان فراز غرب :

✅ فروش کلیه قطعات آسانسور صفر تا صد

✅ انواع درب نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک

✅ انواع موتور ایرانی و خارجی

✅ ارسال به تمام نقاط ایران

✅ با بیش از ۲۰ سال تجربه

✅ جز سندیکا آسانسور و پله برقی

✅ تحویل سفارش شما در محل

و…

 

🔸 با مدیریت فرزاد شیری

🔸 شماره تماس  09125031924

🔸 شماره واتساپ  09125279390

🔸 آدرس  تهران – اسلامشهر خیابان کاشانی شهرک صنعتی چیچکلو آهنکاران پلاک 8

 

انواع آسانسور چیست؟

آسانسور کششی

از انواع آسانسور، آسانسور کششی است. این آسانسورها بر اساس ماشین آت‌وود کار می‌کنند. این نوع آسانسور متشکل است از دو وزنه‌ بر دو سر یک نخ که از روی یک قرقره عبور می‌کند. در آسانسورهای کششی نیز بر یک سر سیم‌بکسل، کابین آسانسور و بر سر دیگر، کادر وزنه و سیم بکسل از روی فلکة موتور عبور می‌کند.

در آسانسور کششی، از موتور آسانسور، برای بالا و پایین بردن کابین آسانسور و از کادر وزنه، برای کاهش فشار وارد بر موتور استفاده می‌شود. در ماشین آت‌وود همواره وزن وزنه‌ها ثابت و برابر هستند؛ به همین خاطر با وارد کردن نیروی بسیار کمی به هر طرف، سیستم جابه‌جا می‌شود. اما در این نوع از آسانسورها وزن کابین آسانسور همواره در حال تغییر است و اگر کادر وزنه هم وزن ظرفیت کابین آسانسور باشد برای بالا و پایین بردن کابین در زمان خالی بودن فشار بسیار زیادی به موتور وارد می شود، به همین خاطر وزن وزنه همواره نصف ظرفیت کابین است این امر باعث می‌شود که در زمان خالی و پر بودن کابین نصب نیروی مورد نیاز در حالت قبل به موتور وارد شود. به همین خاطر، در این نوع آسانسور به موتوری با قدرت حالت قبل نیاز خواهیم داشت و این امر باعث بهینه‌سازی در مصرف انرژی خواهد شد.

در این نوع آسانسورها کادر وزنه در اطراف و درون چاه آسانسور قرار دارد و موتور آسانسور و فلکه موتور در فضایی به نام موتورخانه و بالای چاه آسانسور قرار می‌گیرد.

نوع دیگری از آسانسورهای کششی نیز وجود دارد به نام “Room Less ” که در آن دیگر نیازی به موتورخانه نیست.

نصب آسانسورهای کششی معمولاً در مراحل پایانی ساخت ساختمان انجام می‌شود و نیاز به داشتن فضایی برای چاه آسانسور و موتورخانه دارد. نصب این گونه آسانسورها در حدود یک ماه زمان می‌برد.

آسانسورهای هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک یکی از انواع آسانسور است. در گذشته آسانسورهای هیدرولیک بر اساس قانون پاسکال کار می‌کردند؛ به گونه‌ای که ظرفی پر از روغن که در سمتی سطح مقطع کوچک و در سمت دیگر سطح مقطع بزرگتری داشت و با فشار آوردن به یک سمت، سمت دیگر دستگاه در جهت عمودی جابه‌جا می‌شد. اما آسانسورهای امروزی متشکل است از موتور الکتریکی پمپ فشار روغن و جک هیدرولیک که همة این وسایل در چاهک آسانسور و در زیر کابین قرار می‌گیرد.

در آسانسورهای هیدرولیک به دلیل وجود نداشتن کادر وزنه تمام بار کابین آسانسور و مسافران توسط سیستم جک هیدرولیک جابه‌جا می‌شود این امر باعث نیاز به موتورهای قوی‌ترین نسبت‌به آسانسور کششی می‌شود؛ موتور این آسانسورها به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص -که اصطلاحاً پاوریونیت نامیده می‌شود- در ظرف روغن غوطه‌ور هستند و وظیفه تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک را دارند.

در این انواع آسانسور تنها در حرکت رو به بالا نیاز به کار کردن موتور وجود دارد و حرکت رو به پایین آسانسور تنها با باز شدن شیر پاوریونیت صورت می گیرد. به صورت کلی، می‌توان گفت میزان انرژی مصرفی آسانسورهای هیدرولیک برابر با آسانسورهای کششی است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران