طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت ممبران در قم

در قم ، قم

معرفی طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت ممبران در قم

🔴 کابینت کیان

🔹 کابینت کیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت ممبران در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کابینت کیان :

✅ کابینتهای ممبران در طرحها ورنگ های مختلف با ابعاد

✅ ۵/۲۵متر سانتی

✅ ۴/۲۵متر سانتی

✅ ۳/۳۰متر سانتی

✅ به همراه کلیه یراق آلات و وسایل با ضمانت ۵ ساله

و…

 

🔸 با مدیریت کمال جلیلی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۳۸۴۶۷۱

🔸 آدرس  قم خیابان انسجام بین کوچه ۸و۱۰کابینت کیان

 

مزایای کابینت ممبران شامل چه مواردی است؟

کابینت ممبران یکی از کابینت هایی است که هم در طرح های کلاسیک و هم در طرح های مدرن می توان از آن استفاده کرد. این کابینت هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت ساخت مزایای فراوانی دارد که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم.
1 – قیمت مناسب، از مهمترین مزایای کابینت ممبران

این کابینت ها با توجه به این که تنها در یک سمتشان از ورق پی وی سی استفاده شده و مغزی آن‌ها ام دی اف است از قیمت نسبتاً ارزانی برخوردار هستند و می توان با یک قیمت مناسب، کابینت‌ هایی شیک و زیبا برای آشپزخانه خرید. از موضوعات مهم در کابینت ممبران، قیمت مناسب برای خرید این کابینت می باشد. به این علت که در مقایسه با دیگر کابینت های چوبی موجود در بازار از قیمت پایین تری برخوردار است.

از کابینت های ممبران می توان به عنوان کابینت های مقرون به صرفه و با قیمت مناسب یاد کرد. این کابینت ها که می توان از آن‌ها در طراحی و دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کرد را با توجه به اندازه مورد نظر و طراحی هایی که می خواهید بر روی آن انجام شود قیمت گذاری می کنند.

کابینت های ممبران این گونه قیمت گذاری می شوند که قیمت اعلام شده برای کابینت های زمینی و دیواری به صورت مشترک است. معمولاً کابینت های زمینی 60 درصد قیمت و کابینت های دیواری 40 درصد قیمت اعلام شده را شامل می شوند. البته باید در نظر داشت که معمولاً قیمت کابینت های ممبران شامل یک متر کابینت زمینی، یک متر کابینت دیواری، یک متر صفحه شرکتی، یک متر تاج، پاخور، زیر چراغی و کلیه یراق آلات مورد نیاز است.
2 – طرح های کلاسیک و مدرن

همان طور که گفتیم از این کابینت ها می توان در طراحی مدرن و کلاسیک استفاده کرد و از زیبایی آن سود برد. زیبایی این کابینت ها با حک نقش و نگار بر روی آن‌ها دو چندان می شود و آشپزخانه ای زیباتر را به وجود می آورد. به راحتی با هزینه ای اندک می توان طرح زیبای کلاسیکی بر روی این نوع کابینت ها اجرا کرد.
3 – تنوع رنگ در کابینت های ممبران

کابینت های ممبران از تنوع رنگ بسیار خوبی برخوردار هستند و می توان رنگ آن‌ها را با توجه تم و رنگ بندی مورد نظر برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کرد. تنوع در طرح و رنگ روکش ممبران یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این نوع روکش محسوب می شود. یعنی شما با استفاده از تکنولوژی جدید می توانید انواع طرح ها را با روکش وکیوم ممبران بر روی ام دی اف خود پیاده نمایید.

4 – حس خوب چوب

5 – عدم وجود درز، از مزایای پراهمیت

6 – عدم نفوذ آب مزیت مهمی است

7 – انعطاف پذیری روکش ممبران

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران