مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ساختمان در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مرکز طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ساختمان در تبریز

🔴 غلامرضا آقاجانپور

🔹 غلامرضا آقاجانپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی ساختمان در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غلامرضا آقاجانپور :

✅ دکوراسیون داخلی ساختمان از صفرتاصد فروش واجرای کامل

✅ کناف دکوراسیون با هدف فراهم آوری تجهیزات و ایزار

✅ اجرای دکوراسیون و سازه سبک کار خود را با فروش تجهیزات نظیر پانل گچی ، پانل سیمانی ، تایل ، سازه های گالوانیزه ، سقف های کشسان ، ابزار و وسایل لازم کار و سایر تجهیزات مرتبط و وابسته ، آغاز نموده است

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ایل گلی خیابان قطران گوی الهی پرست پلاک ۵۴

نکات مهم در دکوراسیون داخلی چیست ؟

1.انتخاب رنگ مناسب مخصوصا برای متراژهای کم

انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی بخصوص آپارتمانهای با متراژ کم بسیار مهم است. رنگها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب ، انتخاب رنگهای روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است . اصولا” رنگهای روشن باعث می شوند که فضا بزرگتر بنظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل انعکاس نور فضا زنده تر بنظر می آید. یکی از رنگهای مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است ، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگهای وسایل منزل همنشینی دارد و کمپوزیسیون مناسبی را ایجاد می نماید.جهت ایجاد تنوع در رنگ میتوانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگهای متنوع استفاده نمایید.

2.انتخاب کمپوزیسیون مناسب کفپوش و سف

سقف و کف یک فضا مکمل هم هستند .ترکیب مناسب متریال و رنگ این دو فاکتور میتواند به کوته تر نشان دادن ، بلند تر نشان دادن ، وسعت بخشی فضا و… کمک کندو کاملا بر آن تاثیر بگذارد .با توجه به این نکته میتوانیم فضای خود را به هر شکلی که مدنظرمان هست تغییر بدیم و این تغییر از سمت ما شاید بسیار جزئی ولی تاثیر آن بسیار زیاد خواهد بود .

3.انتخاب مبلمان و دکور داخلی مناسب با کمپوزیسیون کلی دیوار و سفف و کف

انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگهای روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آیدالبته این موضوع در هر فضا متفاوت بوده و چیزی نیست که در همه ی مکان ها کاربرد داشته باشد . در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبلها را تقریبا” چسبیده به دیوار ها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبلها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسبتری را ایجاد نمایند. حتی المقدور سعی کنید وسایل خانه را نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آنها نیز روشن انتخاب شود

4.نورپردازی

نور می تواند ریتم خلاقانه ای به یک فضای داخلی ببخشد. بدون نور، نه فرم را احساس می توان کرد، نه رنگ را و نه بافت را. نورپردازی در یک فضای داخلی پیامدهای مهمی در بردارد. چه بسا نورپردازی مناسب یک فضا آن فضا را خوشامد و چشم نواز کند. نورپردازی در کنار ابعاد زیباشناختی، بعد عملکردی هم دارد. نور مناسب در طول شب در یک فضای داخلی می تواند حس محدود بودن یا ابهام و هراس را بر طرف کند. نور مناسب یک اتاق حتی می تواند چهره آدمی را گرم و صمیمی کند. به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد. پس، از باب مثال، غذاخوری باید نور ملایم و گرمی داشته باشد یا بهترین نورها برای حمام، منابع نوری کم ولتاژ هستند.

5.استفاده از طبیعت و گل و گیاه در فضا و دکور داخلی

گل و گیاه تاثیر بسیار زیاد در روحیه و شادمانی ما دارد و احساس ارامش را نیز به فضا وارد و القا میکند .به طور ذاتی انسان با طبیعت انس گرفته و از دیدن ان لذت میبرد .این فاکتور میتواند نقش مهمی در فضای داخلی شما بازی کند از یک گلدان در کنار دیوار گرفته تا جداکننده ی دوفضای مهم اداری در نقش یک پارتیشن سیار ..به طور کلی استفاده مناسب از این فاکتور نه تنها ارزان بلکه بسیار تاثیر گذار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران