بهترین مرکز طراحی و ساخت سازه های فلزی ( قاب ، فریم ، میز اداری ، آرگ و بیلبورد ) در تهران – رهام استیل

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز طراحی و ساخت سازه های فلزی ( قاب ، فریم ، میز اداری ، آرگ و بیلبورد ) در تهران – رهام استیل

🔴 بهرام احمدی

🔹 بهرام احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت سازه های فلزی ( قاب ، فریم ، میز اداری ، آرگ و بیلبورد ) در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهرام احمدی :

✅ ساخت انواع سازه های فلزی،، قاب،، فریم،، میز اداری،، آرگ،،بیلبورد،…

✅ در تهران و حومه

و…

 

🔸 شماره تماس  09190266721

 

بیلبورد چیست ؟

بیلبورد تبلیغاتی که برخی آن را به صورت بیلبرد می نویسند، محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است.

بیلبورد یکی از انواع تبلیغات چاپی عظیم الجثه است . بیلبورد جهت نصب نیاز به اجرای فونداسیون دارد تا بتوان محتوای تبلیغاتی چاپ شده را در معرض دید عموم قرار دارد .

بیلبوردها معمولاً در جاهایی مثل شریان های اصلی و فرعی، میادین شهری، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن.

تعریف بیلبورد
در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می گردد.

بیلبورد
بیلبورد یک ابزار تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که در ابعاد بزرگ اجرا می شود . جدیداً در کشورهای پیشرفته بیلبوردها به صورت سه بعدی و با تصاویر تخیلی که می تواند حیرت هر بیننده ای را برانگیزد، اجرا می شود.

در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و پس از اتمام دوره اجاره آن، آگهی جدیدی برروی آن درج می شود.

بیلبورد تبلیغاتی
یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد است . پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود.

بهتر است این چند کلمه طوری طراحی شود که کوتاه، آهنگین، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبوردها هستند، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل ها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند . بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین دلیل نوشته های بلند، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند.

از آنجایی که بیلبوردها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به راحتی می توانید با درج یک پیام آهنگین و زیبا، بر ذهن بصری بینندگان رسوخ نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید، به شرط اینکه که تبلیغات را تکرار کنید.

برای مثال اگر در یک بزرگراه، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های مختلف تکرار کنید، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران