سرای سنگ اصفهان – فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان – محمودآباد

در اصفهان ، اصفهان

معرفی سرای سنگ اصفهان – فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان – محمودآباد

🔴 مجموعه سرای سنگ اصفهان

🔹 مجموعه سرای سنگ اصفهان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان – محمودآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سرای سنگ اصفهان :

✅ عرضه ی کلیه ی سنگهای ساختمانی

✅ بابهترین کیفیت و قیمت

✅ به صورت حضوری و غیرحضوری

✅ شماره تماس جهت مشاوره رایگان

باما،باخیال راحت راحت خرید کنید.

 

🔸 با مدیریت  علیرضا یزدانی

🔸 شماره تماس  09133763646

🔸 آدرس  اصفهان – محمود آباد

کاربرد سنگ در صنعت ساختمان چیست ؟

کف ساختمان و پلکان
سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود، بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد. سنگ کف ساختمان باید قابل برش در یک جهت باشد. سنگ های رسوبی و دگرگون این مزیت را دارا هستند.

علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند. از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند، می توان سنگ های مرمریت و گرانیت را نام برد.

نماکاری ساختمان
یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ، نماکاری ساختمان است. برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.

شرایط متغیر جوی، تابش نور خورشید، یخبندان، گرد و غبار، باران های اسیدی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. سنگ تراورتن گزینه ای مناسب برای استفاده در نماکاری ساختمان می باشد.

دیوار و شالوده
سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند. برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد. برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.

سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آن ها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند. اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند. اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.

پوشش دیوارهای داخل ساختمان
استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد. اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام و سرویس بهداشتی، ساختمان های اداری، فروشگاه ها و سالن های غذاخوری استفاده می شود.

سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد. علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران