بهترین مرکز فروش تک و عمده ی گلدان های سایز بزرگ و ضخیم در تهران – ورامین

در تهران ، ورامین

معرفی بهترین مرکز فروش تک و عمده ی گلدان های سایز بزرگ و ضخیم در تهران – ورامین

🔴 محمدرضا اکبری

🔹 محمدرضا اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تک و عمده ی گلدان های سایز بزرگ و ضخیم در تهران – ورامین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدرضا اکبری :

✅ فروش تک و عمده ی گلدان های سایز بزرگ و ضخیم

✅ مناسب درختچه و درخت

✅ مناسب فضای بیرونی و داخلی

✅ مقاوم در برابر آفتاب

✅ جنس پلاستیک ضخیم و محکم

✅ امکان خرید حضوری و ارسال به سراسر کشور در لحظه

و…

 

🔸 با مدیریت  اکبری

🔸 شماره تماس  09120126955

🔸 شماره تماس  09120623252

🔸 آدرس  تهران ورامین. منطقه ی کارخانه قند خیابان چمران انبار های کنار مسجد امام علی

 

انواع جنس گلدان ها مناسب برای گیاهان چیست؟

۱. سفال و سرامیک
سفال و سرامیک از این جهت به هم مرتبط هستند که هر دو از خاک رس پخته شده ساخته شده اند. گلدان سفالی به ندرت لعاب داده می شود، در حالی که گلدان های سرامیکی اغلب لعاب داده می شوند. هر دوی این جنس ها بسیار سنگین هستند و به راحتی می‌شکنند. گلدان سفالی لعابدار سریعتر از گلدان سفالی بدون لعاب خشک میشود.

از جنبه مثبت، آنها معمولاً مقرون به صرفه تر از انواع دیگر گلدان ها هستند، در طیف وسیعی از رنگ ها و اندازه ها هستند و می توانند برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورند.

۲. پلاستیک
گلدان های پلاستیکی طیف وسیعی از گلدان های ارزان و سست که تولیدکنندگان برای شروع گیاهان استفاده می کنند تا گزینه های با کیفیت بالاتر و قابل توجه تری را در بر می گیرد. آنها به طور کلی برای محیط زیست بدتر از انواع دیگر هستند، مگر اینکه گلدان های ساخته شده را با پلاستیک بازیافتی تهیه کنید.

به یاد داشته باشید که شکستن پلاستیک در محیط به زمان زیادی نیاز دارد. بعلاوه، گلدان‌های با کیفیت پایین‌تر معمولاً بعد از چند سال ترک می‌خورند، به‌ویژه اگر در آفتاب مستقیم قرار گیرند. همچنین این احتمال وجود دارد که برخی از پلاستیک‌ها بتوانند مواد شیمیایی را به خاک نفوذ دهند، که اگر قصد کاشت سبزیجات یا صیفی جات را دارید این امر بسیار مضر است.

نکته مثبت استفاده از پلاستیک این است که به طور کلی کاملا مقرون به صرفه است، ظروف سبک وزن هستند و در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها هستند.

۳. بتن
گلدان‌های بتنی برای گیاهان در فضای باز محبوب‌تر هستند، اما در داخل خانه نیز به خوبی کار می‌کنند – به خصوص اگر درخت بزرگی دارید، زیرا لنگر ایجاد می‌کنند تا گیاه شما توسط حیوانات خانگی بیش از حد مشتاقی که بازی می‌کنند از بین نرود. تنها نکته منفی بتن این است که سنگین است! اگر از یکی از این موارد سنگین استفاده می کنید، قطعاً موقعیت آن را تنظیم کنید تا زیاد مجبور به جابه جایی نباشید. نکته مثبت این است که آنها بادوام و ماندگار هستند.

۴. فایبرگلاس
ظروف فایبر گلاس آفتاب پرست دنیای گلدان ها هستند !! آنها را می توان شبیه بتن، کوتا، پلاستیک یا سرامیک ساخت. در حالی که می توانند در زیر نور مستقیم خورشید تجزیه شوند و می توانند گران باشند، سبک وزن، بادوام و شیک هستند.

۵. فلزی
فلز را می توان رنگ آمیزی کرد، مهر و موم کرد یا به صورت طبیعی استفاده کرد. می توانید ظروف فلزی جدید بخرید یا سطل ها یا کاسه های قدیمی را تغییر کاربری دهید. آنها به مرور زمان خراب می شوند، اما معمولاً سبک وزن و مقرون به صرفه هستند.

۶. چوبی
کاش ظروف چوبی محبت بیشتری پیدا می کردند. آنها خواص گلددان های سفالی را با طول عمر بتن (در صورت مراقبت مناسب) ترکیب می کنند. گلدان های چوبی دارای وزنی بین وزن بتن و پلاستیک هستند و هزینه آنها معمولاً متوسط ​​است.

شما همچنین می توانید خودتان این گلدان های چوبی را بسازید یا از چوب بازیافتی بخرید که برای محیط زیست عالی است. نکته منفی این است که شما باید آنها را حفظ کنید. از آستر استفاده کنید یا به طور مرتب آنها را مهر و موم کنید تا عمر آنها افزایش یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران