نصب علمک و کنتور گاز ، لوله کشی داخلی در قائم شهر – مازندران

در مازندران ، قائم شهر

معرفی نصب علمک و کنتور گاز ، لوله کشی داخلی در قائم شهر – مازندران

🔴 نادر بنی هاشمی

🔹 نادر بنی هاشمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب علمک و کنتور گاز ، لوله کشی داخلی در قائم شهر – مازندران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نادر بنی هاشمی :

✅ نصب و اجرای علمک گاز همراه با نصب کنتور و رگلاتور

✅ انجام لوله کشی داخلی با گرفتن تایید نظام مهندسی برای هر ساختمان

✅ انجام شبکه های گازرسانی به شهرک ها و مرغداری ها

✅ انجام کلیه امور مربوط به شرکت گاز

✅ کار در کل استان مازندران پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09354047237

🔸 آدرس  مازندران قایمشهر

کنتور گاز چیست؟ (Gas Meter)

کنتور گاز یک جریان سنج تخصصی است که برای اندازه گیری حجم گازهای سوختی مانند گاز طبیعی و گاز مایع استفاده می شود. کنتورهای گاز در ساختمانهای مسکونی ، تجاری و صنعتی استفاده می شود که گاز سوختی را که توسط یک شرکت گاز مصرف می شود مشخص می‌کند. اندازه‌گیری گازها دشوارتر از مایعات است ، زیرا حجم اندازه گیری شده بسیار تحت تأثیر دما و فشار قرار می گیرد.

کنتورهای گاز ، صرف نظر از کمیت دما یا فشار تحت فشار گاز عبوری از کنتور ، یک حجم مشخص را اندازه گیری می کنند. برای اندازه گیری مقدار واقعی گاز در حال حرکت در یک متر باید جبران دما ، فشار و مقدار گرمایش انجام شود.چندین طرح مختلف از کنتورهای گاز معمولاً استفاده می شوند که بسته به میزان جریان حجمی گاز قابل اندازه گیری ، دامنه جریان پیش بینی شده ، نوع گاز اندازه گیری شده و سایر عوامل به چند دسته مختلف تقسیم می‌شود.

 

انواع کنتورهای گاز
کنتور گاز دیافراگمی (Diaphragm meters)
کنتورهای دیافراگمی متداول ترین نوع کنتور گاز هستند که تقریباً در همه تأسیسات تجاری، مسکونی و صنعتی دیده می شوند. در این مدل کنتور دو یا چند محفظه وجود دارد که توسط دیافراگم های متحرک تشکیل می شود.با جریان گاز که توسط دریچه های داخلی هدایت می شود ، محفظه ها به طور متناوب گاز را پر و خالی می کنند و تقریباً یک جریان مداوم تولید می کنند.

با انبساط و انقباض دیافراگم ها ، اهرم های متصل به لنگ ، حرکت خطی دیافراگم ها را به حرکت چرخشی یک میل لنگ تبدیل می کنند که به عنوان عنصرجریان اصلی عمل می کند. این شافت می تواند یک مکانیزم شمارنده مانند کیلومتر شمار را هدایت کند یا می تواند پالس های الکتریکی را برای یک رایانه جریان تولید کند.

کنتور گاز چرخشی یا دوار (Rotary meters)
کنتورهای دوار از دقت بسیار بالایی برخوردارندکه قادر به کنترل حجم و فشارهای بالاتر از کنتورهای دیافراگمی هستند. در داخل کنتور ، دو لوب به شکل 8 ، روتورها (همچنین به عنوان پروانه یا پیستون نیز شناخته می شوند) ، در یک تراز دقیق قرار می گیرند. با هر بار چرخش ، آنها مقدار مشخصی گاز را از طریق کنتور حرکت می دهند. اصل کار با دمنده Roots مشابه است.

حرکت چرخشی شاخه میل لنگ به عنوان یک عنصر جریان اصلی عمل می کند و ممکن است پالس های الکتریکی برای یک رایانه جریان تولید کند یا ممکن است یک شمارنده مانند کیلومترشمار را هدایت کند.

کنتور گاز توربینی (Turbine meters)
کنتور گاز توربینی با تعیین سرعت گاز در حال حرکت در کنتور ، حجم گاز را استنباط می کنند. از آنجا که حجم گاز توسط جریان استنباط می شود ، مهم است که شرایط جریان خوب باشد. یک توربین داخلی کوچک سرعت گاز را اندازه گیری می کند که به صورت مکانیکی به شمارنده مکانیکی یا الکترونیکی منتقل می شود. این کنتورها مانع جریان گاز نمی شوند ، اما در اندازه گیری میزان دبی پایین محدود هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران