فروش قرص ویگرکس پلاس – بهترین و قویترین قرص و داروی تاخیری و درمان زودانزالی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی مرکز فروش بهترین و قویترین قرص و داروی تاخیری و درمان زود انزالی در تبریز

✳️قرص ویگرکس پلاس ✳️

افزایش فشار و حجم خون پذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP)
افزودن به حالت سختي هرچه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريک
افزایش تمایل جنسی،شور جوانی و حجم قطر طول و چگالی آلت
افزایش زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوذی (ED)
جلوگیری از انزال زودهنگام با تأثیر دائمی (PE)
برند: ویگرکس VigRx

کپسولهای وایمکس VIMAX
اورجینال
کارایی های بینظیر این محصول👇👇
🔴افزایش دایمی طول وقطر الت تناسلی
🔴افزایش قدرت نعوذ وسفت و حفط طولانی مدت نعوذ وسفتی آلت
🔴افزایش تعداد-کیفیت وجهش اسپرم
🔴درمان ناباروری اقایان
🔴درمان زود انزالی وانزال زودرس تا ۳۰دقیقه
🔴افزایش دایمی طول وقطر الت تا ۵۰درصد
🔴افزایش دایمی طول الت بین ۳تا۷سانتیمتر طی دوره ۲الی ۴ماهه
🔴بازیابی سریع توان جنسی برای بیقرای تعداد دفعات بیشتر رابطه جنسی

قرص وایمکس دارای ترکیبات ۱۰۰درصد گیاهی و بدون عوارض میباشد
دارای تأییدیه بهداشت امریکا به شماره
3307253 میباشد
دارای تأییدیه بهداشت کانادا به شماره
159345 میباشد
دارای استاندارد GMPامریکا وFDA میباشد
دارای استاندارد LSO 9001 واستاندارد کیفیت UKAS میباشد
این محصول بینظیر ساخت کمپانی
Unihealth group co.ltd کانادا میباشد

حاوی بسته های 60 عددی

 

🔸 شماره تماس  09304230090

 

عواقب درمان نکردن زودانزالی چیست؟

اختلالات جنسی شایع در مردان را می‌توان به سه دسته بزرگ تقسیم کرد: اختلال در میل جنسی، اختلال در نعوظ و اختلال در انزال. اختلال در انزال سه نوع شایع دارد که زودانزالی، انزال دیررس و عدم انزال را شامل می‌شود.

براساس آمار، تقریبا یک‌سوم مردان دچار زودانزالی هستند که می‌تواند ضمن ایجاد مشکل شدید در روابط زناشویی، تبعات اجتماعی و خانوادگی شدید به همراه داشته باشد. در این میان، متأسفانه کم نیستند بیمارانی که به پیشنهاد دوستان و اطرافیان برای درمان زود انزالی از مواد مخدر استفاده می‌کنند و رفته‌رفته دچار اعتیاد می‌شوند. گاهی مشکل زودانزالی، اختلال روابط زن و شوهر را در پی دارد و به طلاق می‌انجامد.

 

باید بدانید انزال پدیده‌ای است که در آن، سیستم عصبی مرکزی و محیطی دخیل است. نقاط مختلفی از مغز در رابطه نزدیک با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند تا انزال طبیعی اتفاق بیفتد. با این حساب، هر عاملی که سبب ایجاد اختلال یا آسیب در سیستم عصبی مرکزی یا محیطی شود، می‌تواند در فرآیند انزال اختلال ایجاد کند. مثلا در بیمارانی که به مدت طولانی دچار دیابت هستند، اعصاب محیطی بدن ممکن است دچار آسیب شود و در تعدادی از این مردان ما پدیده انزال پس گرد را خواهیم داشت یعنی هنگام انزال مایع منی داخل مثانه ریخته، بعدا با ادرار دفع می‌شود.

اگر با مشکل زودانزالی برخورد صحیح نشود، می‌تواند منجر به عواقب ناخواسته جدی شود. مردانی که دچار زودانزالی هستند، رضایت آنها از روابط زناشویی اندک است، اعتماد به نفس جنسی آنها کاهش می‌یابد، سعی می‌کنند از برقرار کردن رابطه زناشویی فرار کنند و در معرض افسردگی قرار می‌گیرند. همچنین همسران مردانی که زودانزالی دارند، بیشتر مبتلا به عدم رضایت جنسی و عدم ارضا و نیز استرس فردی می‌شوند. ممکن است افراد مختلف تعریف خاصی از این مفهوم در ذهنشان باشد یا انتظارات متفاوتی از خود داشته باشند، ولی این دلیل وجود بیماری نیست.

تعدادی از کمپانی‌های سود‌جو از همین مورد سوء‌استفاده کرده و از جیب بیماران خود ساخته، سود چند صد میلیون دلاری در سال به دست می‌آورند. باید بدانید زودانزالی به انزال زودتر از دو دقیقه که در بیش از 90 درصد روابط زناشویی اتفاق بیفتد، اطلاق می‌شود و آن در صورتی است که فرد نزدیکی مرتب و منظم داشته باشد. این به این معنی است که اگر تعداد روابط زنانشویی کم مثلا ماهانه یکبار یا حتی کمتر از آن باشد، نمی‌توان در مورد این‌که فرد دارای زودانزالی است یا نه، قضاوت دقیق کرد.

 

زودانزالی هم دو نوع است؛ یکی نوع اولیه که فرد از بدو زندگی زناشویی دچار آن است و دیگری ثانویه که بیمار پس از یک دوره روابط زناشویی طبیعی، دچار آن می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران