ساخت ، فروش و نصب کمد دیواری و کابینت ام دی اف و فلزی در کوهدشت – لرستان

در لرستان ، کوهدشت
کد کسب و کار : 96862

معرفی مرکز ساخت ، فروش و نصب کمد دیواری و کابینت ام دی اف و فلزی در کوهدشت – لرستان

🔴 محمد جودکی

🔹 محمد جودکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، فروش و نصب کمد دیواری و کابینت ام دی اف و فلزی در کوهدشت – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد جودکی :

✅ طراحی ساخت و اجرای انواع کمد دیواری و جا کفشی و کتابخانه و دکوراسیون ام دی اف

✅ ساخت انواع کابینت آشپزخانه فلزی و ام دی اف و ممبران و …

✅ کیفیت و زیبای خانه خود را با ما تجربه کنید

✅ طراحی ، ساخت و اجرای کابینت فلزی و ام دی اف و غیره

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

مزایای کمد ریلی چیست ؟

برای انتخاب یک کمد دیواری فقط به زیبایی و شیک بودن کمد نباید توجه کرد بلکه کارایی و کیفیت کمد لباس موارد مهم‌تری هستن. همچنین یک کمد لباس خوب مزایا‌یش بیشتر از معایبش هست. در زیر به بررسی مزایا و معایب کمد دیواری ریلی پرداخته‌ایم:

مزایای کمد ریلی
۱. استفاده بیشتر از فضا
در دنیای امروز با توجه به افزایش جمعیت و قیمت بالا، متراژ بسیاری از خونه‌ها کم شده تا افراد بیشتری بتونن خونه بخرند. به همین دلیل طراحی داخلی دکوراسیون داخلی منازل به صورتی که از همه‌ی فضای موجود استفاده مفید بشه لازم و ضروری است. یکی از المان‌هایی که در استفاده بهینه از محیط موثره کمد دیواری ریلی است. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشه که در استفاده از کمدهای لباس با درب لولایی دچار کمبود فضا شده‌اید.

برای باز و بسته کردن کامل درب این کمدها لازمه تا فضایی در مقابل اون خالی باشه و شما نمی‌تونید از اون فضا برای قرار دادن میز یا تخت خوابتون استفاده کنین چون در این صورت کمد کارایی خودش رو از دست می‌ده و نمی‌تونید از اون به طور کامل استفاده کنین. اما کمدهای دیواری ریلی این امکان رو به شما می‌دن تا از فضای جلوی کمد هم استفاده کنین بدون اینکه مشکلی در باز و بسته شدن درب‌ها به وجود بیاد. علاوه بر این اگر در طراحی قفسه کمد دیواری ریلی، کمی ظرافت به خرج بدید، میتونید بخش زیادی از شلوغی و آشفتگی اتاق رو که بخاطر وسایل پراکنده ایجاد شده، برطرف کنید.

۲. زیبایی کمدهای ریلی
کمدهای دیواری ریلی زیبایی خاص و منحصر به فردی رو به فضای خونه یا اتاق شما می‌دن. این کمدها به عنوان کمد دیواری مدرن، معمولاً برای خونه‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال کارایی بیشتری دارند. به دلیل اینکه از متریال مختلفی برای ساخت کمدهای ریلی استفاده می‌شه دارای طرح و رنگ‌ها متنوعی هستن. از این رو شما می‌تونید به راحتی این کمدها رو با هر سبک دکوراسیون داخلی ست کنید.

۱. امکان نصب آینه
استفاده از آینه بر روی کمدهای لولایی معمولاً انجام نمی‌شه چون آینه سنگین بوده و درب این کمدها برای نصب آینه مناسب نیستن. اما درب کمدهای ریلی باز نمی‌شن و بر روی ریل‌ها حرکت می‌کنن به همین دلیل برای نصب آینه بسیار مناسب‌اند.

۲. سر و صدای کمتر
همونطور که می‌دونید لولاهای کمد لباس با در لولاهای پس از مدتی استفاده، شروع به قیژ قیژ کرده و سر و صدای بدی رو ایجاد می‌کنند. به همین دلیل باید هر چند ماه یک بار این لولاها رو روغن کاری کنین. اما کمدهای ریلی این مشکل رو ندارن و به راحتی و بدون صدا بر روی ریل‌ها حرکت می‌کنن.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران