فروش فرش 700 شانه در سراسر ایران

در فارس ، شیراز

معرفی فروش فرش 700 شانه در سراسر ایران

🔴 فروشگاه فرش حسینی

🔹 فروشگاه فرش حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش فرش 700 شانه در سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه فرش حسینی:

✅ فروش فرش های طرح ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

✅ برند نگین خاطره کاشان

✅ ۱۲ متری هر تخته ۲۱۰۰

✅ ۹ متری ۱۸۰۰

✅ ۶ متری ۱۱۰۰

✅ ارسال یک روزه

✅ ارسال به تمام نقاط ایران

✅ تنوع در رنگبندی

✅ انواع تابلو فرش و پادر و پشتی و…..

✅ به قیمت کارخانه ارائه میشود

و….

 

🔸 شماره تماس 09922130370

🔸آدرس شیراز،اهواز،اصفهان وکرمانشاه

فرش 700 شانه چیست ؟

تعداد گره ها در عرض فرش بیانگر شانه و در طول بیانگر تراکم می باشد . فرش 700 شانه فرشی است که دارای 700 گره در عرض خود در واحد یک متر می باشد . هر چه تعداد ریشه ها ( گره ) در فرش افزایش یابد ، فشردگی آن نیز بیشتر شده و فاصله بین ریشه ها کاهش می یابد که همین امر لطافت و نرمی آن را به همراه دارد .

طرح های فرش 700 شانه

طرح فرش از عوامل مهمی است که در شکیل بودن محیط نقش به سزایی دارد . علی الخصوص در حال حاضر که اشخاص زیادی فرش را با مبلمان ، پرده و دیگر وسایل خود ست می نمایند و هنگام خرید نیز به این موارد بیشتر توجه می کنند . در کنار طراحی زیبای نقشه فرش ، شانه و تراکم نیز در جذابیت و زیبایی طرح های آن موثر می باشد .

همانطور که پیش تر ذکر شد با افزایش تراکم ، لطافت فرش نیز بیشتر می شود که در فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش 700 شانه تراکم 3000 این مورد با استقبال زیادی رو به رو شده است . فشردگی گره ها کنار یکدیگر ، جلوه نمایی طرح ها و نگاره های آن را نیز شیک تر و خاص تر می کند . علاوه بر ارائه فرش های 700 شانه در نقش های پرطرفدار و قدیمی ، نوآوری در طرح ها و عرضه محصولاتی با نگاره های جدید و مدرن از دیگر اقدامات شرکت فرش نوین می باشد که با تنوع رنگی بالایی صورت می گیرد .

مشخصات فرش 700 شانه

برای ماندگاری فرش و طول عمر زیاد آن ، کیفیت الیاف باید به گونه ای باشد تا مقاومت آن را در برابر هر نوع تغییرات دمایی و شرایط محیطی همچون سرد و گرم شدن هوا در فصل های مختلف ، نور مستقیم خورشید و … افزایش دهد .

رنگ های موجود در فرش باید سرزنده و شاد باشد و هیچ نوع رنگ پریدگی در قالی مشاهده نشود . هم چنین تعدد رنگی که جزء مشخصات آن است باید واقعی و برابر با موارد درج شده در شناسنامه فرش باشد . تعداد شانه و تراکم باید به صورت اصل و واقعی باشد که به این منظور می توان یک متر از عرض فرش را در نظر گرفته و ریشه های آن را شمرد .

فرش هایی که با دستگاه مدرن تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردارند که از جمله آن می توان به دستگاه hcpx2 که یکی از تکنولوژی های پیشرفته در صنعت فرش ماشینی است اشاره نمود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران