بهترین مرکز انجام خدمات ناخن با تخفیف ویژه در تهران – سهروردی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات ناخن با تخفیف ویژه در تهران – سهروردی

🔴 ستایش یوسفی

🔹 ستایش یوسفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات ناخن با تخفیف ویژه در تهران – سهروردی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ستایش یوسفی :

✅ ارائه کلیه خدمات ناخن شامل

✅ مانیکور

✅ پدیکور

✅ انواع کاشت

✅ ترمیم

✅ کاور و ژلیش

✅ با بهترین مواد

✅ لاک ژل های جدید سال

✅ به همراه تخفیف ویژه

✅ ترمیم ۶۰

✅ ژلبش ۴۰

✅ کاشت ۱۶۰

✅ پدیکور ۹۰

✅ مانیکور ۵۰

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۴۴۴۳۱۶۲

🔸 آدرس  تهران ، سهروردی ، سالن زیبایی لیانا

 

 

مزایا کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن میباشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به صورت ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می شود. برای این کار سطح ناخن ها را توسط سوهان برقی می تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.

مزایا کاشت ناخن چیست؟
این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی تر بنظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است.

اما یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

مزایای کلی کاشت ناخن:
خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. مزایای کاشت ناخن برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند یا ناخن های بد فرم و شکننده ای دارند مناسب است.

مزایا کاشت قالبی:
در کاشت قالبی که آسوده ترین نوع کاشت می باشد باید ناخن ها كمترین تماس را با آب داشته باشند.

در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

معمولا کاشت قالب به افرادی كه زمان كمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود.

مزایا کاشت پودری:
کاشت ناخن پودری از نظر زیبایی و مقاومت بهترین نوع کاشت محسوب می شود. در این نوع کاشت تیپ به سر ناخن می چسبد و به اندازه دلخواه کوتاه می شوند. بعد از آن مواد به ضد قارچ و در آخر به مواد کاشت آغشته می شوند.

پس از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین علت این روش به افرادی که وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است ولی تمیز ترین کاشت را تحویل می دهد. در نتیجه مزایای کاشت پودری بیشتر از انواع کاشت دیگر است و آسیب کمتری دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران