اجرای تخصصی انواع سقف کاذب کناف در سراسر تهران

در تهران ، تهران

اجرای تخصصی انواع سقف کاذب کناف در سراسر تهران

🔴 جواد اکرمی

🔹 جواد اکرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای تخصصی انواع سقف کاذب کناف در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جواد اکرمی :

✅ سقف ساده . دورباکس طرح‌های منحنی . تی وی وال

✅ دیوار های جدا کننده و پوششی . شبکه تایل

✅ دارای اکیپ مجرب برای پروژه های کوچک و بزرگ

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۲۵۳۳۰۷۶۲

🔸 آدرس تهران سراه افسریه . انبار چایی . انبار کناف

 

سقف کاذب کناف چیست؟

سقف کناف یک نوع سازه دکوراتیو هست که برای ساخت آن از پنل های پیش ساخته گچی استفاده می کنند. پنل های گچی به سقف سازه ای وصل می شوند و طراحی یکپارچه و زیبایی ایجاد می شود. از آنجایی که این پنل های گچی به صورت آماده و پیش ساخته برای نصب تولید می شوند، سرعت اجرای کار را به مراتب بالاتر می برد. تازه، ریخت و پاش کمتری هم به وجود می آید.

انواع سقف کاذب کناف

سقف کاذب ساده و یکپارچه

این نوع کناف، همان کناف کاری یکپارچه هست که بدون درز کار می شود. در این روش، بعد از نصب، بتونه کاری انجام می دهند و روی کناف را رنگ آمیزی می کنند. بنابراین در قطعات کناف، هیچ درزی دیده نمی شود.

سقف کاذب طرح دار یا دکوراتیو

باتوجه به سلیقه افراد و تنوع در دکوراسیون داخلی، سقف کاذب کناف طرح دار و دکوراتیو هم ساخته می شود. البته جنبه زیبایی این سقف ها بیشتر مطرح است و اینکه با دیگر المان های رکوراتیو بنا، هماهنگ طراحی شود. به دلیل همین ریزه کاری ها اجرای کناف کاری سقف دکوراتیو، مهارتی ویژه می طلبد.

مزایای سقف کاذب کناف

سرعت اجرای کار

اولین مزیت کناف کاری در مقایسه با روش های سنتی، نصب سریع و آسان سقف کاذب کناف است.

قابلیت پوشش سطوح مختلف با حداقل زمان اجرای کار

در این روش، محدودیتی برای اجرای سقف کاذب برای مغازه و واحدهای تجاری، سقف کاذب مجتمع های مسکونی و حتی نصب کناف در سقف سرویس بهداشتی وجود ندارد.

قیمت کناف و هزینه های اجرایی آن

قیمت کناف و هزینه های اجرایی آن خیلی مقرون به صرفه است. این هم دلیلی جز کاهش هزینه ها به علت سرعت زمان نصب سازه ندارد.

نیاز به زیرسازی کم در سقف کاذب کناف و در نتیجه کم شدن وزن آن

سقف کاذب کناف به زیرسازی کمی نیاز دارد و همین موضوع وزن سازه را کم می کند. هر چند پنل های گچی هم تو خالی هستند و وزن بسیار کمی دارند.

قابلیت نصب روشنایی و نورپردازی به صورت روکار و توکار

یکی از دلایلی که از سقف کاذب این قدر استقبال شده همین قابلیت نورپردازی روکار و توکار آن است که جلوه شیکی به سقف خانه یا محل کار می دهد.

انعطاف پذیری بالای کناف

انعطاف پذیری بالای کناف، دست طراح کناف کار را باز می گذارد و قدرت مانور بیشتری به او می دهد. در سقف کاذب، ایجاد طرح های متنوع معماری امکان پذیر است. ضمن اینکه همیشه امکان تغییر در پوشش سقف وجود دارد.

قابلیت دسترسی به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی

سقف کاذب کناف این قابلیت را دارد که به ما اجازه دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی پشت سقف را بدهد. در این موارد از دریچه های مخصوص روی سقف کار می شود. بنابراین هر وقت لازم بود می توان تعمیرات تجهیزات نورپردازی سقف را به راحتی انجام داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران