کاور مبل مریم گلی – بهترین مرکز دوخت و فروش کاور مبل طلق(ژله ای) مطلسه(دکوراتیو) و پارچه در بوشهر و برازجان

در بوشهر

معرفی کاور مبل مریم گلی – بهترین مرکز دوخت و فروش کاور مبل طلق(ژله ای) مطلسه(دکوراتیو) و پارچه در بوشهر و برازجان

🔴 مجموعه کاور مبل مریم گلی

🔹 مجموعه کاور مبل مریم گلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و فروش کاور مبل طلق(ژله ای) مطلسه(دکوراتیو) و پارچه در بوشهر و برازجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کاور مبل مریم گلی :

✅ انواع کاور

✅ طلق(ژله ای)مطلسه(دکوراتیو)و پارچه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای روکش ژله ای چیست؟

روکش مبل ژله ای
نوعی از روکش مبلمان که وارد بازار شده روکش مبل ژله ای بوده که به روکش ژله ای، شیشه ای، پلاستیکی و طلقی معروف است. روکش ژله ای انعطاف پذیر از جنس پلیمر بوده و شفاف است. این روکش ها آماده نبوده و به شکل و سایزی که شما می گویید برش خورده و تزئین می شوند و برای خانواده های پرجمعیت مناسبند.
قیمت آن ها به تعداد و سایزشان بستگی دارد. برای خرید این رویه مبل می توانید به صورت اینترنتی و یا از فروشگاه های بزرگ خریداری کنید. هنگام خرید به جنس روکش مبل توجه کنید چون تاثیر زیادی در شفاف بودن و نرمی آن دارد.

 

مزایای روکش ژله ای

بهترین حفاظ
از مهم ترین وسایل برای دکوراسیون که هزینه زیادی دارد مبلمان است. پس باید به خوبی از آن مراقبت شود تا طول عمر آن نیز بیشتر شود. برای حفاظت از مبلمان بهتر است از روکش مبلی برای آن ها استفاده کنید. به خصوص در خانواده هایی که فرزند کوچک دارند این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند. بهترین گزینه روکش مبل ژله ای بوده که علاوه بر محافظت از مبل در برابر گرد و غبار نگرانی از بابت ریختن چای، قهوه و یا ریختن غذا بر روی آن نداشته باشید.

ضدخش و خط
به خاطر جنس پلیمری که روکش ژلاتینی دارد در مقابل خش و خط مقاوم است. این نوع روکش از پایه های مبل چوبی و لبه های مبل که بیشتر در برابر خش و آسیب است محافظت کرده و در نتیجه سال های بیشتری می توان از آن استفاده کرد.

امن
پلاستیکی که برای این نوع کاور استفاده شده عاری از هر نوع سمی است و چون از جنس پلاستیکی است که برای لباس بچه ها استفاده می شود امنیت آن کاملا تضمینی است.

بالا بردن ارزش مبلمان
برای سال جدید مردم به دنبال این هستند که دکوراسیون و مبلمان خود را تغییر دهند. در چند سال اخیر خرید و فروش مبلمان کار کرده هم در بین مردم اهمیت پیدا کرده و چون با فروش آن خیلی از ارزش مبلمان کاسته می شود باید راه حلی پیدا کرد تا کمتر آسیب دیده و ارزششان از بین نرود. روکش مبل ژله ای بهترین گزینه است که باعث حفظ ارزش مبلمان و خسارت کمتری به آن ها می شود.

نمایش طرح و نقش مبل
روکش هایی که قبلا استفاده می شد پارچه ای بوده و نمای مبل را مخفی می کرد ولی روکش مبل ژله ای بی رنگ بوده و شما می توانید با این روکش هم از مبلمانتان محافظت کرده و هم طرح و نقش مبلمانتان مخفی نشود.

به راحتی پاک شدن
با این روکش ژله ای خیالتان از بابت ریختن هر چیزی بر روی آن راحت باشد، هنگام کثیف شدن هم می توانید یک دستمال را با آب مرطوب کرده و آن را پاک کنید.

ضد حساسیت
اکثر مبلمان ها به راحتی انواع آلرژی زاها مثل موی حیوانات، گرد و خاک یا شوره سر را به خود جذب می کنند. اگر به دنبال راه حلی هستید که این آلرژن ها را از بین ببرید روکش مبل ژله ای بهترین گزینه برای شماست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران