عرضه مستقیم تشک تخت در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی عرضه مستقیم تشک تخت در اصفهان

🔴 علی صادقیان

🔹 علی صادقیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و عرضه مستقیم تشک تخت در اصفهان  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی صادقیان :

✅ عرضه مستقیم تشک با نازلترین قیمت

✅ تشک رویال اورجینال

✅ تخت دونفره،یک نفره دراندازه های مختلف

✅ طبی فنری

و….

 

🔸 شماره تماس 09912531988

🔸آدرس اصفهان،رهنان

 

تشخیص اصل بودن تشک رویال

سوالی که ذهن بسیاری از مشتریان تشک رویال را درگیر کرده است، تشخیص اصل بودن تشک رویال، با توجه به تولید تشک‌های تقلبی ( فیک ) به نام برند رویال است، در این مقاله به صورت کامل به این موضوع می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید:

برند رویال با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه تولید تشک، محبوبت خاص خود را نزد بسیاری از افراد بدست آورد، اما در سال‌های اخیر بسیاری از افراد دست به تولید این تشک‌ها در کارگاه‌های کوچک، و ارائه آن به مردم بوده‌اند، با سوء استفاده از نام برند رویال، به هر عنوان، مانند “تشک رویال سپاهان”، “تشک رویال مد” و یا حتی “تشک رویال اصل” بوده‌اند، اما آیا به راستی تشک رویال با پسوند ظاهری “اصل” شناخته می‌شود!!؛ یا اصل بودن خود را از ارائه محصول و خدمات مناسب به مشتری شناسانده است.

مشخصات تشک رویال اصل چیست؟

۱-تشک رویال، بدون هیچگونه پسوند و یا پیشوندی بوده و دارای هولوگرام طلایی اصلی تشک رویال در برگه ضمانت، هنگام خرید مشتری می‌باشد.

۲-آرام تشک رویال به چه صورت است؟

آرام تشک رویال با لوگوی اصلی و علامت سه پر شرکت رویال، بر روی هولوگرام تشک رویال هک شده است.

۳- چگونه می‌توانیم تشک رویال اصلی را از تشک رویال تقلبی تشخیض دهیم؟

هولوگرام اصلی تشک رویال، که هنگام خرید مشتری، بر روی برگه ضمانت تشک می‌باشد.

۴- بدست آوردن رضایت مشتریان با بیش از ۳ دهه در زمینه تولید و فروش تشک رویال ( بسیار از کارگاه‌ها پس از مدت زمان کوتاهی، کارگاه خودشان را جمع کرده و آماده پاسخگویی به خدمات پس از فروش مشتریان نمی‌باشند.

۵- افرادی که به هر عنوان، ادعایی مبنی بر استاندارد بودن تشک را دارند، شما بایستی از آنها شماره استاندارد را از آنها گرفته و استعلام کنید، در غیر اینصورت می‌توانید به منابع زیربط در این زمینه گزارش به عمل آورید. ( نکته‌ای مهمی که در این مسئله هست، این است که اداره ملی استاندارد، در صورتی که بخواهد این کار را انجام دهد، اولا اینکه با علامت معرف استاندارد این کار را نخواهد کرد و ثانیا اینکه در صورت تاییدیه تنها تشک‌هایی که از کیفیت مطلوبی هستند، استاندارد می‌گیرند، اما به طور مجموع، چنین استانداردی از طرف اداره ملی استاندارد، به هیچگونه تشکی اعطا نشده است،و ادعایی چنین امری کذب می‌باشد.)

۶-در هنگام خرید به دوخت تشک دقت کنید. تشک رویال اصل دارای پارچه ای با کیفیت و دوختی مرتب است. معمولا پارچه‌های مورد استفاده در تشک رویال، از استحکام کافی برخوردار هستند. همچنین از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران