دفتر خدمات نظافتی سپهر البرز در کرج – شاهین ویلا

در البرز ، کرج

معرفی دفتر خدمات نظافتی سپهر البرز در کرج – شاهین ویلا

🔴 مجموعه خدمات نظافتی سپهر البرز

🔹 مجموعه خدمات نظافتی سپهر البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دفتر خدمات نظافتی سپهر البرز در کرج – شاهین ویلا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات نظافتی سپهر البرز :

✅ ارایه دهنده انواع خدمات داخل منزل نظافت راه پله

✅ شستشو واداره جات

✅ باکادری مجرب وعالی

✅ هزینه کم کیفیت عالی

و…

 

🔸 با مدیریت  علی‌رضا وهابی نیا

🔸 شماره تماس  09108874299

🔸 آدرس  کرج شاهین ویلا نبش 6غربی

 

اهمیت نظافت ساختمان چیست؟

نظافت راه پله و مشاعات

تمیز کردن راه پله شاید در ابتدا تنها شامل پله ها به نظر برسد، اما دارای جزئیات بسیار بیشتری است. برای مثال تمیز کردن نرده ها، درب پارکینگ و حیاط، شیشه های راه پله، آسانسور، تمیز کردن کف راه پله، کلید و پریز ها و… نیز باید تمیز شوند.

در نظافت راه پله نکته ی حائز اهمیت این است که نظافتچی از کدام محل و به چه ترتیبی کار نظافت را انجام می دهد؟ به طور معمول، شروع کار نظافت با جارو زدن پله از بالا به پائین و بعد جارو زدن حیاط و پارکینگ، تمیزکردن کابین آسانسور و نرده ها و در نهایت جمع آوری زباله های محل در سطل زباله می باشد. تمیزبودن نرده ها به خصوص در دوران کرونا بسیار مهم است. شما و کودکانتان هنگام راه رفتن، از نرده ها کمک میگیرید، اگر سطوح آلوده باشند امکان سرایت بیماری و خسارات زیادی وجود دارد، بنابراین تمیزی و پاکیزگی نرده ها بسیار اهمیت دارد. برای پاک کردن نرده ها باید از یک دستمال تمیز و یک ظرف آب و تاید استفاده شود. به این صورت که از بالا به پایین دستمال روی نرده ها کشیده شود تا جایی که کاملا تمیز باشد، جاهایی مثل گوشه ی نرده نباید فراموش شود. هنگام استفاده از شوینده ها باید از یک ماسک استفاده کرد تا ریه های فرد نظافتچی آسیب نبیند. همچنین استفاده از دستمال آلوده به جای تمیز کردن، باعث گسترش آلودگی است. مواد شوینده با بوی نامطبوع نیز باعث آزار و اذیت افراد در حین تردد در راهرو می شود.

نظافت پشت بام

برای نظافت پشت بام هم لازم است ابتدا کف پشت بام کاملا جارو شده و با استفاده از آب، خاک و خاشاک و زباله ها به بیرون منتقل گردند. نکته ی بسیار مهم و ضروری که باید به آن توجه کنید این است که در نظافت پشت بام نباید هرگز از وایتکس، تاید و یا سایر مواد شوینده استفاده کنید زیرا به ایزوگام پشت بام آسیب می رسانند.

نظافت پارکینگ

پارکینگ نیز یکی از بخش هایی از ساختمان است که تمیز بودن آن بسیار مهم است. اولین گام در نظافت پارکینگ، جارو زدن است، سپس باید کل محوطه خیس شده و آب روی سطح پارکینگ،به چاه ریخته شود. توجه کنید از فشار جارو یا طی به نقاطی که لکه های روغن دارد خودداری کنید زیرا ممکن است هم سطح و هم جارو خراب شوند. در عوض محلولی غلیظ از آب و تاید درست کرده و با طی چند بار روی سطح بکشید تا پاک شود. اگر سطوح پارکینگ شما از جنس مواد قابل شست و شو نیست، لطفا از خیس کردن آن خودداری کنید زیرا به مرور زمان، دچار آسیب شده و خراب می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران