کفسابی ، سنگسابی ، بتونه کاری ، نماشویی نظافتی با طناب در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز کفسابی ، سنگسابی ، بتونه کاری ، نماشویی نظافتی با طناب در سراسر تهران

🔴 قاسم قلعه میرزا

🔹 قاسم قلعه میرزا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کفسابی ، سنگسابی ، بتونه کاری ، نماشویی نظافتی با طناب در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قاسم قلعه میرزا :

🔹 کفسابی چیست؟
کفسابی یعنی لایه رویی سنگ را صیقل دهیم.این کارسنگ ها راهم تراز،یک دست و براق میکند.میتوانیم درزهاوترک هاو شکستگی های سنگ رابا رزین یا اپوکسی پر کنیم.بعد با لقمه های کاملا ایتالیایی سابپرداختی انجام دهیم.یعنی سنگ رابا دستگاه بسابیم.که با پرداخت سنگ صاف تر براق ترمیشود.سنگسابی برای هر جایی که کف آن،سنگ کاری شده نیاز است.
کفسابی در تهران
گفتیم کع با کفسابی مشکلات و نواقص سنگ از بین میرود وزیبایی سنگ و محیط چند برابر میشود.مراحل شست وشوبسیار ساده ترشده وطول عمر مفید سنگ مف را افزایش میدهد.
همه این موارد باعث شده که کفسابی طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد.و بسیاری خواهان آن باشند.به طوری که امروزه دستگاه ومواد مورد نیاز بسیار پیشرفته تر شده و تقریبا برای همه سنگ ها ومحیط هامیتوانیم دستگاه و مواد مناسب بیابیم.
شما میتوانیدبا تماس با شماره های این صفحه برای مشاوره رایگان کفسابی و یا فذایند کفسابی در محل اقدام نمایید .
ما در سراسر ایران هم فعالیت کفسابی و نما شویی انجام میدهیم.
نکته مهم این است که:با توجه به تخصصی شدن دشتگاه ها و مواد،این فرایند باید توسط استاد کاران وبا همکاری کار شناسان مربوطه انجام شود.تا این خدمات لوکس با بهترین خروجی را برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد.
🔹 سنگ سابی چیست؟
حالا که متوجه شدیم کفسابی چیست،بد نیست درباره سنک سابی هم اطلاعاتی داشته باشید:سنگ سابی هم یکی دیگر از اصطلاحات رایج در کف سابی است.سنگ سابی همان کفسابی است ست که تنها روی سنگ انجام می شود کلمه کف سابی را ممکن است با اسمهای مختلف سنگسابی و ساب زدن سنگ و….. شنیده باشید که همه آنها به همین حوزه مربوط هستند سنگسابی تقریباً روی تمامی سنگ ها که به عنوان سنگ فرش استفاده می شود قابل اجرا است البته دستگاه ها مواد و تعداد دفعات انجام سنگ سابی به نوع سنگ بستگی دارد. و این کار حرفه ی سنگ ساب این است که تشخیص دهد برای هر نوع سنگ از چه دستگاه راه هایی استفاده شود و تعداد تکرار سنگ سابی تا رسیدن به نتیجه مطلوب چقدر است از این رو پیشنهاد میکنیم که از افراد مجرب برای امور کفسابی کمک گرفته شود تا آسیبی به سنگ فرش شما آسیب نرسد
🔹 سنگ سابی روی چه سنگ هایی قابل اجرا است؟

از رایج ترین نوع سنگ ها که برای سنگ فرش کف ساختمان ها پارکینگ ها و…. استفاده میشود می‌توان این سنگ ها را نام برد:
سنگ های مصنوعی، سنگ های چینی ،تراورتن، مرمریت ،خوی ،دهبید، سنگ سیاه رگ دار طلایی و سفید، انواع گرانیت ها صلصالی، سنگ ریخته شده و سنگ های لوکس و قیمتی و انواع موزاییک ها.
این سنگ ها را می توان با دستگاه های حرفه ای و متناسب با هر کدام کفسابی کرد. سرامیک ها قابل کفسابی نیستند ، ولی با دستگاههای فرچه شویی قابل شستشو می باشند کفسابی کف های بتنی و لاشه سنگ ها با لقمه سنگ های الماسه قابل اجرا میشود
نماشویی شما را با طناب و بدون نیاز به داربست انجام می دهیم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران