فروش آنلاین محصولات مراقبت از پوست در سراسر کشور

در بوشهر ، بوشهر

معرفی فروش آنلاین محصولات مراقبت از پوست در سراسر کشور

🔴 معصومه احمدی

🔹 معصومه احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آنلاین محصولات مراقبت از پوست در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات معصومه احمدی :

✅پک رفع سیاهی دور چشم که شامل(کرم دور چشم تخصصی سوئیسی،جلوگیری ورفع سیاهی و رفع چروک،رفع و جلوگیری از میلیا،رفع خشکی پوست اطراف چشم،تقویتی ،آبرسانی پوست نازک

✅صابون حاوی عصاره کاج مریم گلی(بوتاکس طبیعی وسفت کننده صورت)

✅پک رفع جوش

✅روغن رزماری

✅کرم‌شب کوین (جوانسازی)

✅صابون حاوی خاک رس

✅پک چاقی صورت

✅عصاره جوانه گندم

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۵۹۸۷۴۳۲۸

🔸 آدرس  بوشهر

 

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست چیست؟

۱- پاک کننده ها:
قبل از هر آرایشی، استفاده از پاک کننده ها الزامی می باشد. پاک کننده یا میسلار واتر اولین قدم در استفاده از محصولات مراقبت پوستی می باشند که به دو دسته پاک کننده آرایش چشم و صورت تقسیم می گردند. برای استفاده از این محصولات در هر حالتی اعم از ژل، لوسیون و کرم، لازم است تا به وسیله پد یا پنبه کل صورت را تمیز نمایید. معمولا پاک کننده ها به حدود ۱ دقیقه زمان نیاز دارند تا تمام آلودگی ها را از سطح پوست جدا نمایند.

۲- شوینده ها:
دومین مرحله استفاده از محصولات مراقبت پوستی، شوینده ها می باشند. گروهی از افراد به جز تمیز کردن پوست با پاک کننده ها، ترجیح می دهند تا با آب پوست خود را شستشو دهند. در این شرایط، می بایست از شوینده مناسب با پوست خود بهره ببرند.

۳- اسکراب ها:
سومین مرحله در استفاده از محصولات مراقبت پوستی، اسکراب ها قرار دارند، البته این موارد برای استفاده روزانه نیستند اما توصیه می شود، افرادی که دارای پوست چرب هستند تا ۳ بار در هفته و افرادی که دارای پوست معمولی می باشند ۱ بار در هفته از آن بهره ببرند. پوست های خشک نیز می توانند ۲ بار در هفته برای باز شدن منافذ پوستی خود استفاده نمایند. اسکراب لب نیز برای داشتن لب هایی با پوست صاف نیز مهم است.

۴- تونر ها:
تونر ها یکی دیگر از محصولات مراقبت پوستی هستند که برای تمیز نمودن آلودگی های عمقی، آبرسانی پوست و متعادل نمودن چربی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. تونر ها می توانند به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل نمایند.

۵- سرم های پوستی:
تا به اینجا محصولات مراقبت پوستی، موجب می شوند تا شما یک پوست نرمال و طبیعی داشته باشید. استفاده از سرم های پوستی باعث جلوگیری از چین و چروک پوست و پیری می شوند. سرم های پوستی با توجه به نوع پوست می توانند از لک، خشکی و مواردی از این قبیل جلوگیری نمایند. البته امروزه سرم های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام دارای مزایای خاصی هستند. برخی از این سرم ها، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می نمایند و برخی موارد حالت الاستیسیته پوست را افزایش می دهند. از همین رو شما می توانید با مشورت یک متخصص پوست از سرم مناسب پوست خود بهره ببرید.

۶- کرم های دور چشم:
یکی از محصولات مراقبت پوستی که استفاده از آن برای هر سنی مهم تلقی می شود، کرم دور چشم هستند. این کرم ها برای افرادی که با موبایل و کامپیوتر بسیار کار می کنند، توصیه می شود. این کرم ها می توانند چین های ریز دور چشم را از بین ببرند و شادابی آن را افزایش دهند. همچنین کرم های دور چشم موجب می شوند تا پوست این نواحی روشن تر و مقاوم تر باشد. باید در نظر داشت که پوست دور چشم به نسبت سایر بخش ها نازک تر بوده و همین امر موجب می گردد که زودتر دچار پیری شود. انواع ژل دور چشم خانگی نیز برای این ناحیه مفید است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران