بهترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع پاور ماینر در اسلامشهر – گلستان

در تهران ، اسلامشهر

معرفی بهترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع پاور ماینر در اسلامشهر – گلستان

🔴 گروه استاد پاور

🔹 گروه استاد پاور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع پاور ماینر در اسلامشهر – گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه استاد پاور :

✅ تعمیرات تخصصی انواع پاور ماینر هوشمند ومعمولی

✅ S19

✅ S17 PRO/S17E

✅ T17E/T17+

✅ T9/ T9+

✅ S9

✅ S9J

✅ S9i

✅ S11

✅ F1

✅ A1

✅ S15

✅ T15

✅ A10

✅ E9i

✅ Z11

✅ Z15

✅ M20

✅ M21

✅ M21/S

✅ M32

✅ T2T/Z/S/H

✅ T2TH+

✅ L3+/ LT++

✅ Bitmain

✅ Surma

✅ Linly

✅ مهندسی معکوس بردهای الکترونیک

✅ تعمیر انواع منابع تغذیه سوئچینگ و بردهای الکترونیک

و…

 

🔸 شماره تماس  09360136069

 

علائم خرابی پاور ماینر چیست؟

پاور ماینر
پاور ماینر برای تامین ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی ماینر استفاده می شود و بیشترین علائم خرابی پاور میانر مربوط به طبقه دوم آن می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع پاور ماینر می توانید سایر مقاله های سایت را مطالعه کنید . در صورتی که پاور با دستگاه ماینر تطابق نداشته باشند پاور ماینر و هش برد آسیب می بینند لذا لازم است در هنگام خرید پاور ماینر حتما به میزان توان که شامل ولتاژ و جریان مورد نیاز دستگاه ماینر است توجه کنید .

کنترل برد ماینر
کنترل برد یکی از ارزان قیمت ترین قسمت ماینر است که وظیفه ارتباط ماینر با شبکه را فراهم می کند . این برد الکترونیکی دارای ابعاد موچک بوده و می تواند یکی از علائم خرابی پاور ماینر باشد ولی به طور کلی کمترین آسیب را این قسمت دارد .

هش برد ماینر
هش برد ماینر نیز از دیگر قسمت های ماینر است که وظیفه نقل و انتقال را به عهده داشته و بیشترین مصرف جریان رااز پاور ماینر این برد ها می کشند . هرگونه خطا در اتصال پاور ماینر به هش برد باعث می شود که هش برد به راحتی بسوزد.لازم است که تعداد هش برد با حداکثر توان خروجی پاور ماینر تطابق داشته باشد. بروی هر هش برد تعداد مشخصی چیپست نصب شده است که بروی آن هیتسینگ قرار گرفته است .تعداد این چیپست ها با مقدار هش ریت هر ماینر متغیر است .

علائم خرابی پاور ماینر

در زیر مواردی گفته می شود که در صورت مشاهده مشخص می شود ایراد ماینر از قسمت پاور ماینر است .

روشن نشدن پاور ماینر

روشن شدن و خاموش شدن مکرر ماینر

خاموش شدن ماینر بعد از چند دقیقه

موارد گفته شده در صورتی که برای دستگاه شما اتفاق افتاده است جز علائم خرابی پاور ماینر بوده و برای اطمینان بیشتر لازم است که پاور دستگاه را با دستگاه سالم تعویض کنید.

برای اطمینان از اینکه پاور دچار مشکل است می توانید خروجی پاور با مولتی متر اندازه گیری کرد در زیر به صورت تصویری آموزش لازم برای تست پاور ماینر داده می شود . بدین صورت می توانید علائم خرابی پاور ماینر را به راحتی تشخیص داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران