بهترین مرکز انجام خدمات کفسابی و سنگسابی در سراسر تهران و نسیم شهر

در تهران ، نسیم شهر

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات کفسابی و سنگسابی در سراسر تهران و نسیم شهر

🔴 حسن فتح زاده

🔹 حسن فتح زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات کفسابی و سنگسابی در سراسر تهران و نسیم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن فتح زاده :

✅ بهترین خدمات کفسابی و سنگسابی

✅ ساب پله با دستگاه ساب زنی

و…

 

🔸 شماره تماس  09124574281

 

کفسابی و سنگسابی چیست؟

کفسابی و سنگسابی همانطور که از نامش پیداست به معنای سابیدن سنگ، برداشتن لایه ای از سنگ به منظور براق نمودن، آینه ای کردن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می باشد. در عملیات کفسابی از دستگاه های مخصوص در این زمینه استفاده می شود که به وسیله آن 1 الی 4 میلی متر لایه برداری سنگ صورت می گیرد تا جرم ها و آلودگی های موجود بر روی سنگ کف از بین بروند و علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن نیز کاملا صاف و هم تراز شود .

عملیات سنگسابی مختص به یک نوع کف نمی باشد، بلکه برای تمامی مصالح به کار رفته در کف ساختمان اعم از انواع سنگ ها مانند سنگ دهبید، مرمر، گرانیت و همچنین بتن و سایر مصالح قابل اجرا می باشد .

مهمترین دلایل انجام خدمات کفسابی

۱: صاف و یکدست نبودن سطح کف ساختمان

یکی از اصلی ترین زمان های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان هنگامی است که سطح کف ساختمان از حالت تراز خارج شده و دچار پستی بلندی شود. این مشکل می تواند به دلیل عدم توجه کافی در ساخت و ساز ساختمان های نوساز و یا نشست خفیف ساختمان ایجاد شود که باعث عدم سهولت در هنگام رفت و آمد ساکنین و جابجایی وسایل می شود.

۲: از بین نرفتن جرم ها و مصالح ساختمانی تثبیت شده بر روی سنگ کف ساختمان

در مواقعی پس از نصب موزاییک، سنگ و یا … سیمان، ملات، چسب و یا هر نوع مواد خارجی دیگر بر روی سطح کف ریخته می شود که با روش های ساده و معمولی قابل پاکسازی نمی باشند، در این هنگام عملیات کفسابی بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می باشد.

3-شکستگی قسمتی از سنگ و یا آسیب دیدن کف ساختمان

این مشکل معمولا به دلیل سقوط اجسام سنگین بر روی سطح سنگ ایجاد می شود که باعث شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح به کار رفته در کف ساختمان شده و حالت زشتی را برای محیط ایجاد می کند.

کفساب به چه کسی گفته می شود؟

فردی که از دانش و تخصص بالایی در زمینه کفسابی برخوردار است و به تمامی ابزارها و دستگاه های مخصوص و کفسابی و سنگسابی نحوه ی صحیح استفاده از آن ها تسلط کامل داشته باشد کفساب نام دارد

فواید کفسابی

با انجام خدمات سنگسابی همه پستی و بلندی های کف ساختمان کاملا برطرف خواهد شد و سطح سنگ ها صیقلی و همتراز می شود .

سنگسابی باعث شفاف و براق شدن سطح سنگ می شود که درنتیجه زیبایی خاصی را به همراه خواهد داشت .

پس از انجام کفسابی تمامی جرم ها و خطوط و شکاف موجود بر روی سنگ کف کاملا از بین رفته و مانند روز اول حالت درخشانی خود را به دست می آورند .

سنگسابی باعث افزایش دوام و عمر مفید سنگ می شود. چرا که با پوشاندن درزهای لای سنگ ها به وسیله بتونه از نفوذ آب و آلودگی به داخل آن جلوگیری شده و باعث مقاوم شدن سنگ می شود .

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران