کارخانه قالیشویی لطیفه (عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران کد 723) در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی کارخانه قالیشویی لطیفه (عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران کد 723) در سراسر تهران

🔴 کارخانه قالیشویی لطیفه

🔹 کارخانه قالیشویی لطیفه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش ماشینی، انتیک، اعلای دستی، ابریشم، موکت و…در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارخانه قالیشویی لطیفه :

✅ ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش ماشینی، انتیک، اعلای دستی، ابریشم، موکت و…در کمترین زمان و بهترین کیفیت

✅ ارائه خدمات نظافت و شستشوی مبلمان، خوشخواب و موکت در منزل با عالی ترین قیمت

✅ انجام کلیه امور مرتبط با رنگ برداری، ریشه کشی، رفوگری، چرم دوزی و رفع سوختگی، دارکشی و شیرازه زنی فرش

✅ سرویس دهی شبانه روزی و تحویل 48 ساعته حتی در روزهای تعطیل با دستگاه تمام اتوماتیک و مدرن در سراسر تهران

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی اریش

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۱۳۴۷۹۰

🔸 شماره تماس  ۲۲۷۵۷۸۳۹

🔸 شماره تماس  ۸۸۲۳۱۱۴۳

🔸 شماره تماس  ۶۶۱۸۳۴۱۸

🔸 شماره تماس  ۴۴۷۱۹۹۷۰

🔸 شماره تماس  ۴۴۸۹۵۶۰۹

🔸 شماره تماس  ۴۴۰۱۵۸۶۳

🔸 شماره تماس  ۶۶۱۵۶۸۱۴

🔸 شماره تماس  ۲۶۷۶۲۴۸۶

🔸 آدرس  کارخانه : احمدآباد مستوفی، کوی افسران 12 متری 6 پلاک 25

🔸 آدرس  دفتر مرکزی : تهرانسر بلوار شاهد پلاک 388

 

ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟

اگر شما فضای مناسبی برای شستشوی فرش های خود ندارید، بهتر است که ابتدا با ویژگی های یک قالیشویی خوب آشنا شوید. حتماً برایتان پیدا کردن یک قالیشویی خوب و با تجربه کار سختی باشد.

اگر یک قالیشویی خوب خودش را در این زمینه ثابت کرده باشد، در این مقاله می خواهیم تا شما را با ویژگی یک قالیشویی خوب آشنا کنیم. با چشمه همراه باشید.

شستشوی تخصصی در یک قالیشویی
مهمترین ویژگی که یک قالیشویی باید داشته باشد، مهارت قالیشویی در این مراکز می باشد. از جمله مهارت ها و دانشی که افراد در مرکز یک قالیشویی خوب باید داشته باشند، اطلاع از روش شستشوی فرش های متفاوت است.

فرش ماشینی با فرش دستباف، هر کدام روش شستشوی متفاوتی دارند. فرش پشمی با فرش ابریشمی متفاوت است. این یک ویژگی یک قالیشویی خوب به شمار می رود بهترین قالیشویی تهران.

مشخص کردن میزان آسیب دیدگی
قالی شما یک سرمایه ارزشمند برای شما به حساب می‌آید. یک قالیشویی خوب به خوبی می داند که نباید با یک فرش کهنه آسیب دیده یا پاره شده نباید مانند یک قالی محکم برخورد کند. در اثر بی احتیاطی در شستشوی فرش های قدیمی امکان به هم ریختن بافت فرش، پارگی یا خوردگی آنها وجود دارد.

اگر امکان بازگشت فرش به حالت اول وجود نداشته باشد، در این حالت نیازمند وجود مهارت های کارشناسان های متفاوت در شستشوی فرش می‌باشد. یک قالیشویی خوب حتماً به این موضوع دقت می‌کند.

خانه تکانی نوروز یک زمان برای قالیشویی
با وجود آیین نوروز و خانه تکانی، از روزهای قبل از آن همه ما ناخودآگاه به یاد شستن فرش و قالی های منزل می‌افتیم. امروزه شستن فرش در منزل کار خیلی سختی بوده و نیاز است که فرصت مناسبی برای شست و شو و همچنین خشک کردن فرش در اختیار داشته باشیم.

در صورتی که فرش سنگین می‌شود، در هنگام شستن و مصرف بی‌رویه و زیاد آب و نداشتن علم کافی برای شستن فرش ها، اکثر مردم فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی های مجهز و مجاز می‌سپارند. از آنجایی که در دید و بازدید همه سعی می‌کنند که خانه‌ای تمیز داشته باشند. فرش های خود را در ماه‌های پایانی سال مانند بهمن و اسفند به قالیشویی می سپارند. در صورتی که این زمان اصلا از بهترین زمان قالیشویی در سال نمی باشد. به این علت که عملیات قالیشویی ها در این ماه زمان بسیار زیاد است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران