مرکز چاپ و طراحی قلم در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز چاپ و طراحی قلم در تهران

🔴 مرکز چاپ و طراحی قلم

🔹 مرکز چاپ و طراحی قلم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات چاپ در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز چاپ و طراحی قلم :

✅ چاپ بنر

✅ چاپ و نصب تابلو فلکسی، پلات و لمینت و فوم برد

✅ طراحی گرافیک، پرینت رنگی و سیاه و سفید، چاپ عکس تخته شاسی

✅ چاپ جزوات آموزشی، انواع خدمات صحافی

✅ کارت ویزیت، تراکت، سربرگ، پوستر، بروشور و کاتالوگ

✅ هدایا و جوایز تبلیغاتی و فرهنگی، تابلو و هدایای نفیس و ماندگار

✅ چاپ سابلیمیشن: لیوان سرامیکی ساده و حرارتی، پازل، تیشرت، ساعت طرح دار دیواری، پرچم رومیزی، بشقاب، کلاه، استند رومیزی، کاشی، کوسن، ساک دستی، جامدادی، کیف لوازم آرایش، کیف پول مردانه و زنانه، شال زنانه، سررسید، فرش، پد موس، تخته شاسی سایز های مختلف

✅ طراحی لوگو، طراحی جلد کتاب و بروشور و کاتالوگ و رزومه و…

✅ چاپ کارت ویزیت در طرح ها و مدل های مختلف

✅ چاپ پوشه و پاکت در سایزهای مختلف، چاپ بر روی بگ و کیسه های پارچه ای و نایلکس

✅ مهر ژلاتینی و مهر لیزری

و….

 

🔸 شماره تماس 09353030415

🔸 شماره تماس 02144209420

🔸آدرس تهران

بنر چیست؟

بنر ها نوع دیگری از اقلام چاپی هستند که وظیفه انتقال یک پیام تبلیغاتی و یا مناسبتی را به عهده دارند. ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین مسئله، طراحی مناسب بنر است. در طراحی بنر بیشتر تصاویر و طراحی ظاهری آن مطرح است تا متنی که در آن نوشته می‌شود، چرا که در طراحی بنر به کار بردن جملات بلند و بیش از تعداد مشخصی واژه توصیه نمی‌شود. لذا اگر تصاویر مورد استفاده در بنر به اندازه کافی جذاب نباشند، توجه کاربر را جلب نخواهند کرد.شاید بتوان از لحاظ کارکرد بنرها را با پوستر مقایسه و در یک گروه جای داد اما از لحاظ محتوا و ظاهر تفاوت‌هایی با همدیگ دارند.

تفاوت بنرهای تبلیغاتی و پوستر

شاید اولین فاکتوری که این دو محصول مشابه را از هم متمایز می کند فاکتور اندازه است. در اغلب موارد پوسترها ابعادی نهایتا تا سایز A2 دارند ولی طول یک بنر می‌تواند از چند متر هم تجاوز کند. بنرها و پوسترها را می توان از از نظر جنس مدیای چاپ نیز از هم تفکیک کرد. در حالی که پوستر ها معمولا روی کاغذ چاپ می شوند در چاپ بنر از مدیاهای صنعتی مقاوم‌تر و ضخیم‌تری استفاده می‌شود. شاید این تفاوت به این دلیل باشد که پوسترها معمولا در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به بنرها مورد استفاده قرار می‌گیرند و عمر مفید کوتاه‌تری دارند.
نکه دیگر این است که شاید بتوان محتوا را اصلی‌ترین تفاوت یک پوستر با بنر تبلیغاتی دانست. در جایی که پوسترها ابزار مناسبی برای اطلاع رسانی مثلا در مورد زمان و مکان یک رویداد هستند بنرها با توضیحات کمتر و جلوه بصری قوی‌تر در برندینگ و جلب توجه عموم مهارت بیشتری دارند.
نکته بعدی نحوه قرارگیری و طراحی و چاپ پوسترهاست که عمدتا به صورت عمودی اجرا می‌شوند و در مقابل بنرها بیشتر به شکل افقی نمایش داده می‌شوند. چاپ بنر از اقلام چاپ، در ابعاد بزرگتر و با جنس ضخیم تر نسبت به چاپ کاغذی بوده که استفاده از آن اغلب در سازه‌های نمایشگاهی و یا با کاربرد محیطی با هدف انتقال سریع یک پیغام صورت می‌گیرد. با توجه به کاربردهای وسیع تبلیغات بنری، احتمالاً این روش را در کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود، نیاز خواهید داشت.

چاپ بنرهای تبلیغاتی و انتقال پیام

بنر روشی برای اطلاع رسانی و انتقال پیام تبلیغاتی می‌باشد که اغلب یک طرح گرافیکی شامل متن و تصویر است. در واقع بنر یک پرچم است که پیغام، لوگو یا سمبل را به مخاطبان خود منتقل می‌کند. امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روش‌های تبلیغات‌اند. ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیکی و با شیوه هنری، شمای کلی بنر است. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می‌گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می‌کنند.

دسته بندی بنرها

بنرها به علت داشتن مزایایی نظیر ارزان بودن نسبت به بقیه ابزارهای تبلیغاتی، چاپ سریع، دسترسی آسان و تنوع زیاد کاربردهای زیادی دارد. از جمله دسته بندی بنرهای تبلیغاتی به شرح ذیل است:

استفاده در کسب و کار
کاربرد در اتحادیه‌های صنفی
طرح‌های فرهنگی و مذهبی
رویدادهای اجتماعی و سیاسی
رویدادهای ملی و بین المللی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران