تامین تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در تهران – خیابان قزوین

در تهران ، تهران

تامین تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در تهران – خیابان قزوین

🔴 محمد کرمی

🔹 محمد کرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تامین تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در تهران – خیابان قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت و تعهد در فروش به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد کرمی :

✅ ارائه مشاوره در زمینه هیدرولیک

✅ طراحی انواع سیستم هیدرولیک

✅ تامین انواع تجهیزات هیدرولیک

✅ تامین انواع تجهیزات پنوماتیک

✅ تامین انواع شیلنگ و اتصالات فشار قوی

و…

 

🔸 شماره تماس  09361638292

🔸 آدرس  تهران خیابان قزوین نرسیده به سه راه آذری مجتمع میلاد قائم ورودی سوم پلاک۲۴۶ هیدرولیک محمد

 

پنوماتیک چیست؟

پنوماتیک به فناوری هوای فشرده می‌گویند اما در برخی موارد باید آن‌را نوعی سیستم کنترل خودکار به شمار آورد. گاز فشرده که به طور معمول، هوای خشک یا غیرخشک است که بمنظور راه‌اندازی یک عملگر، انجام کار و متوقف کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنوماتیک در گذشته به سادگی سیستم تنفسی انسان یعنی فشردن هوا در شش‌ها بود. این هوای فشرده می‌توانست در ادامه آتشی را شعله‌ور کند یا یک تیر را رها سازد. کلمه پنوماتیک ریشه‌ای یونانی به معنای «دمیدن» دارد.
سیستم پنوماتیک چیست؟

سیستم پنوماتیک به سیستمی می‌گویند که از هوای فشرده برای انجام کار استفاده می‌کند. این سیستم، هوا را جذب و به مدار منتقل می‌کند تا انرژی مورد نیاز تامین شود. به این ترتیب، سیستم‌های پنوماتیکی کاربرد گسترده‌ای در صنایع دارند.

سیستم پنوماتیکی را می‌توانید در صنایع و حتی زندگی روزمره مشاهده کنید. به طور مثال، دریل‌های دندان‌پزشکی از نیروی پنوماتیکی برای جرم‌گیری دندان‌ها بهره می‌گیرند. برخی از سازها در موسیقی نیز جهت عملکرد مناسب خود از هوا کمک می‌گیرند.

با توجه به این‌که آشنایی با نحوه شبیه‌سازی سیستم‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی از جمله مباحث مهم در طراحی سیستم‌های مکانیکی به شمار می‌آید،‌ «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش نرم افزار FluidSIM جهت شبیه سازی مدارهای هیدرولیکی و پنوماتیکی (نیوماتیک) کرده که لینک آن در ادامه آمده است.

یک سیستم پنوماتیک از چه اجزای مهمی تشکیل شده است؟

برای بهره‌گیری از سیستم پنوماتیکی به اجزای مختلفی نیاز است و اولین چیزی که به آن نیاز داریم، کمپرسور هوا است و همچنین، به سیلندر هوا نیز نیاز پیدا می‌کنیم. این سیلندرها با حرکت خود، نیروی لازم برای حرکت یک موتور را تامین می‌کنند. سومین جزء مهم در سیستم‌های پنوماتیکی، «محرک» (Actuator) است. محرک سبب باز و بسته شدن شیرها – یا سوپاپ‌ها – در سیستم می‌شود. موتور، جزء چهارم از اجزای یک سیستم پنوماتیکی است و به هنگام حرکت سیلندر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🔴🔴اطلاعاتی درباره هیدرولیک
در صنعت امروز هیدرولیک ازلحاظ قدرت در مکان نخست قرار دارد به عبارتی قوی ترین نیروی موجود جهت انجام کار است و کارهایی را که احتیاج به نیروی زیا د ی دارند توسط سیستمهای هیدرولیک انجام میدهند . به عبارت کلی از بین نیروها ی موجود نظیر الکتریک ،پنیوماتیک ،‌ مکانیک واتوما تیک نیروی هیدرو لیک قوی ترین نیرواست.

خواص اصلی نیروی هیدرولیک بصورت خلاصه بشرح زیر است :
ـ چون امروز تمامی قطعات استاندارد هستند الما نها یا عناصر سیستم هیدرولیک بسیا رراحت نصب ویادرتعمیرا ت تعویض می گرد ند.
ـ استارت راحت وسریع سیستم هیدرولیک حتی زمانی که زیر بار قرار دارد.
ـ قابلیت تبدل حرکت دورانی به حرکت خطی وبالعکس.
ـ قابلیت سریع معکوس کردن جهت حرکت حتی زیر بار.

ـ تولید تولید نیروی زیاد توسط پمپهای کوچک از لحاظ وزن واشغال جای نصب ،
برای مثال نسبت الکتریک یک پمپ روغنی با یک الکتروموتور که نیروی یکسانی داشته باشند مقایسه شود پمپ هیدرولیک تقریباً یک دهم الکتروموتور از لحاظ وزنی می باشد .

ـ عمر طولانی قطات یا المانهای هیدرولک زیرا توسط روغن موجود درسیستم روغن کاری میشوند .
ـ قابلیت تنظیم مقدار فشار سرعت و قدرت در سیستم هیدرولیک.
ـ قابلیت اتوماتیک کردن سیستمهای هیدرولیک ( اتو ما سیون صنعتی ).
➡️

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران