سالن زیبایی هلچین – مرکز انجام خدمات تخصصی عروس ، میکاپ شینیون رنگ ،لایت آمبره در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی سالن زیبایی هلچین – مرکز انجام خدمات تخصصی عروس ، میکاپ شینیون رنگ ،لایت آمبره در اصفهان

🔴 سالن زیبایی هلچین

🔹 سالن زیبایی هلچین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تخصصی عروس ، میکاپ شینیون رنگ ،لایت آمبره در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی هلچین :

✅ خدمات تخصص عروس

✅ میکاپ شنیون رنگ ،لایت آمبره،بالیاژ

✅ انواع کوتاهی، ،کراتین

✅ پروتئین، ،بوتاکس، میکرو بلید

✅ کاشت ناخن

و…

 

🔸 با مدیریت  مریم بهرامی

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۲۶۴۶۵۴۰۰

 

شینیون چیست؟

بـه طور کلی بـه حالت دادن و بستن مو با استفاده از گیره و سنجاق سر شینیون مو گفته می شود. واژه شینیون فرانسوی است و یکی از رایج ترین و متنوع ترین روش های آرایش مو محسوب می شود. در یک دوره آموزشی، ابتدا هنرجو باید با حالت صورت های مختلف آشنا شود و بـر اساس آن مدل شینیون را انتخاب کنـد.

در مراحل بعدی آشنایی با ابزار آلات و وسایل کار شینیون و در مرحله آخر نحوه پیاده کردن این مدل بـر روی سر بـه هنرجو آموزش داده می شود. مسلما شرکت در دوره آموزش شینیون بـه تنهایی کافی نیست و دانش آموخته باید پیوسته بـه دنبال یادگرفتن مدل های روز و روش های جدید بـرای گسترش دانش خود باشد. این روزها صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام می توانـد کمک زیادی بـرای آشنایی با مدل ها و سبک های مختلف آرایشی باشد.

شینیون یا آپ دو راهکاری است کـه موها جمع و بـه مدل های متنوعی طراحی می شود.مشخصه ی یک شینیون شکیل، یک بـراشینگ صحیح می باشد کـه سبب آسان تر شدن کار شینیون می شود.

نکات مورد توجه در شینیون
مهمترین نکته پیدا نبودن سنجاق است.عده ای تصور می کننـد استفاده از تعداد زیادی سنجاق در شینیون سبب محکم تر نگه داشتن آن می شود. اصلا این طور نیست.شینیون صحیح و زیبا شینیونی است کـه با حداقل سنجاق شینیونی حرفه ای داشته باشیم. در مورد موهای کم پشت و کوتاه نیز روش های مختلفی از قبیل اضافه کردن مو، استفاده از پروتز و… وجود دارد.استفاده از این روش ها نیازمنـد تجربـه و ظرافت است.

نکته دیگر کـه قابل توجه است محصولات فرم دهنـده هستنـد.نظیر: انواع ژل ها و کرم های مو، اسپری های مو و انواع چسب مو.با توجه بـه نوع شینیون و جنس موها و تجربـه فردی کـه شینیون را انجام می دهد از محصولات فرم دهنـده استفاده می شونـد.

از طرف دیگر درخواست مشتری نیز در انتخاب شینیون مورد نظر اهمیت دارد.بـرای مثال اگر شخصی نمی خواهد پس از بـراشینگ موهایش محکم و سفت باشد از اسپری های فرم دهنـده ی ملایمی کـه چسبدگی کمتری دارنـد را استفاده می کننـد.در عین حال نرم و لخت بودن موهایتان را نیز در بـر می گیرد.این اسپری ها در مدل دهنـده های مو طرفداران بسیاری را دارد.

حجم و فرم دادن بـه موی سر با حالت و تغییر شکل توسط تکنیک های خاص را شینیون می نامنـد. پس از آرایش و گریم چهره از عوامل مهم بـرای زیباترشدن، بـرقراری تعادل بین سر و صورت مهم ترین امر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران