فروش و پخش دستگاه کارتخوان در بندرترکمن

در گلستان ، بندرترکمن

معرفی فروش و پخش دستگاه کارتخوان در بندرترکمن

🔴 خانم وفایی

🔹 خانم وفایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش دستگاه کارتخوان در بندرترکمن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانم وفایی :

✅ توزیع کارتخوان سیار

✅ در مدل های مختلف اندروید

✅ باقابلیت کارت به کارت و مدل های دیگر

✅ نقد و اقساط

✅ پخش در سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس 09112108073

🔸 آدرس استان گلستان – بندر ترکمن

 

دستگاه کارتخوان جیبی چیست؟

دستگاه کارتخوان یکی از ده ها وسیله برای پرداخت الکترونیکی در دنیای دیجیتال امروزی است. این دستگاه یک وسیله الکترونیکی برای پرداخت با کارت اعتباری است. این وسیله مورد استفاده مراکز خرید و خرده فروشی هاست. زمانی که صاحب کارتخوان کارت را در دستگاه می کشد اطلاعات کارت خوانده می شود. سپس وجوه موجود در حساب بانکی مشتری بررسی می شود. اگر موجودی حساب کافی باشد پرداخت پردازش می شود. رسید پرداخت درست پس از انجام معامله چاپ می شود. کارتخوان جیبی علاوه بر اثربخشی، مزایای بیشتری را برای مشاغل کوچک در پی دارد.

مزایای دستگاه کارتخوان جیبی

دنیای تکنولوژی دائما در حال تغییر است . برای جذب مشتری، مشاغل باید روش پرداخت خود را به روز نگه دارند. آن ها حتی باید آینده را پیش بینی کنند. دستگاه های کارتخوان جیبی محبوبیت بجیبیی پیدا کرده اند. این امکان وجود دارد که در چندسال آینده این دستگاه ها تنها کارتخوان های مورد استفاده باشند.

1- تطبیق پذیری

کارتخوان های سنتی از سخت افزار و نرم افزار پیچیده ساخته شده اند. در مقابل، کارتخوان های جیبی در بستری ساده و آسان با قدرتمندی تمام عمل می کنند. آن ها می توانند برای پرداخت با کارت اعتباری و خرید آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می توانند سوابق خرید را نگه دارند و معاملات را همگام سازند. همچنین شکل ظاهری و روش استفاده از آن ها شبیه به کارتخوان های سنتی است. بنابراین نیاز به آموزش و یادگیری ندارد.

2- کاربرد آسان

همه کسانی که دارای موبایل هوشمند و یا کارتخوان سنتی هستند می توانند به راحتی از کارتخوان جیبی استفاده کنند. بنابر این فروشنده ها، کارمندان و مشتریان به آسانی از این سیستم استفاده می کنند. در نتیجه نیازی به آموزش استفاده از کارتخوان جیبی به فروشنده ها و کارمندان نیست. همچنین مشتریان با مشاهده ی این که روش پرداخت آشناست کمتر از خرید خود صرف نظر می کنند. بنابراین مشاغل این فرصت را دارند که با استفاده از کارتخوان جیبی ضمن کسب درآمد بیشتر در وقت خود صرفه جویی کنند.

3- محیط زیست

اکثر مشتریان ترجیح می دهند از مشاغل دوستدار محیط زیست خرید کنند. بنابراین هر اقدام کوچکی در این زمینه می تواند منجر به شهرت و فروش بیشتر شود. کارتخوان های جیبی با چاپ الکترونیکی رسید، به کاهش مصرف کاغذ کمک می کنند. اگرچه می توانید برای این دستگاه ها رسید کاغذی بگذارید اما تنظیمات پیشفرض به صورت چاپ الکترونیکی است. این روش منجر به صرفه جویی در مصرف کاغذ، آب و روغن می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران