قزوین فنس – بزرگترین مرکز تولید و فروش فنس و پایه فنس در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی قزوین فنس – بزرگترین مرکز تولید و فروش فنس و پایه فنس در قزوین

🔴 مجموعه قزوین فنس

🔹 مجموعه قزوین فنس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش فنس و پایه فنس در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه قزوین فنس :

✅ تولید کننده فنس در ابعاد مختلف

✅ پایه فنس به ارتفاع ۲متر و نیم

✅ میلگرد ۸ .. میلگرد ۶… انواع مفتول

✅ پاشنه پایه فنس در ابعاد مختلف

✅ ارسال محصولات به سراسر قزوین ، البرز، گیلان و مازندران

و…

 

🔸 با مدیریت  آقای قلیچ پور

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۱۸۱۲۹۲۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۶۱۶۴۰۹۰

🔸 آدرس  قزوین شهرک کوثر فلکه دوم سمت راست جنب ورزشگاه شهید چمران

پایه فنس چیست؟

در قدیم برای محافظت زمین‌های خود از ابزاری مثل شاخ و برگ و بوته استفاده می‌کردند. امروزه برای حفاظت زمین از فنس استفاده می‌شود. برای این که بتوان دور زمین را حصار کشی کرد، ابتدا باید بتوان با پایه‌‌ها و میله‌‌هایی این فنس را در اطراف زمین نصب نمود.

انواع پایه فنس
۱-پایه فنس چوبی
از اولین پایه‌های ساخته شدن در جهان هستند که بیشتر در کشورهای اروپایی بدلیل دکور زیبایی که دارند، با وجود ایمنی پایین و عمر و دوام محدود چوب، همراه با پوشش گیاهی استفاده می‌شوند. فنس‌های چوبی از درختانی مانند سرو، صنوبر و کاج و چوب قرمز ساخته می‌شوند. این نوع پایه دارای قیمت بالاتری نسبت به پایه‌های آهنی می‌باشد.

۲- پایه فنس بتنی
از بتن ساخته می‌شود و وزن آن از بقیه پایه‌ها سنگین‌تر است. این امر باعث شده که پایه‌ فنس‌های بتنی غیر قابل دزدیدن باشد. در پایه بتنی از ۳ شاخه میلگرد در داخل بتن استفاده می‌کنند. این پایه‌ها در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است.

از پایه‌های بتنی در محصور کردن باغ‌ها، به خصوص باغ‌های انگور و کیوی استفاده می‌کنند. در باغ انگور می‌توان با رد کردن سیم مفتول یا میلگرد از سوراخ‌های پایه‌های بتنی، پایه‌های محکمی برای سوار کردن انگور ساخت.

پایه‌های بتنی نسبت به پایه‌های فلزی در مناطق مرطوب مقاومت بیشتری دارند و زنگ نمی‌زنند اما پایه‌های فلزی به مرور زمان در آب و هوای مرطوب دچار زنگ زدگی می‌شوند.

۳-پایه فنس فلزی
از گالوانیزه و یا لوله‌های داربستی سیاه ساخته می‌شوند که می‌توانند به صورت نبشی و پروفیل و یا قوطی هم باشند. این پایه‌ها به دو صورت تک شاخ و جفتی ساخته می‌شوند.

فنس‌های گالوانیزه مقاومت بیشتری دارند و ضد زنگ زدگی و خوردگی هستند و اگر روکش پی وی سی داشته باشند، طول عمرشان بالاتر هم می‌رود. ولی فنس‌های مفتول سیاه در برابر گرما مقاومت کمتری دارند.

مراحل نصب فنس و حصارکشی
مرحله اول انتخاب پایه می‌باشد. بهترین پایه که برای این امر انتخاب می‌شود، لوله است. لوله دارای قیمت مناسب‌تر و استحکام بیشتر می‌باشد. لوله مرسوم ترین نوع پایه فنس است که به صورت سیاه و گالوانیزه تهیه می‌گردد.

مرحله دوم شامل حفر چاله می‌باشد. چاله‌هایی به فاصله ۲ الی ۳ متر حفر می‌کنند. پایه‌ها را درون آن قرار می دهند و با ملات بتن شن، ماسه و سیمان آن را در جای خود محکم می‌کنند.

در مرحله سوم نوبت به نصب توری حصاری می‌رسد. فنس حصاری با قطر مفتول از ۲ میلی متر تا ۵ میلی متر تولید می‌شود. اندازه چشمه‌های فنس هم متغیر است و از ۴ سانت تا ۷ سانت ساخته می‌شود. توری فنس‌ها را باز کرده و با مفتول روی پایه‌ها نصب می‌کنند. لازم است تا فنس را محکم کشیده تا صاف و بدون افتادگی نصب شوند.

مرحله چهارم نصب سیم خاردار است. سیم خاردار در دو نوع خطی (ساده) و حلقوی قابل تهیه است. انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه و هزینه مشتری دارد. سیم خاردار را می توان با مفتول به سوراخ‌هایی که روی پایه وجود دارد، محکم کرد.

در پایان اگر مشتری تمایل به دیوار بتنی داشته باشد از سطح صفر زمین قالب فلزی بسته می‌شود و درون قالب با بتن پر می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران