سازنده مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم و کامپوزیت در تهران

در تهران ، تهران

معرفی سازنده مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم و کامپوزیت در تهران

🔴 احمد سعیدی

🔹 احمد سعیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش مدرنترین تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم و کامپوزیت در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمد سعیدی :

✅ ساخت انواع تابلوهای چنلیوم(حروف برجسته)

✅ ساخت انواع تابلو روان

✅ ساخت انواع تابلو ال ای دی تایل پولکی

✅ حروف استیل

✅ نئون فلکس

✅ نمای چوب وکامپوزیت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۲۰۱۰۱۳

🔸 آدرس  تهران پیروزی میدان بروجردی پ۷۰

 

چلنیوم چیست؟

چلنیوم نام یک نوع آلیاژ است که برای ساخت یکی از تابلوهای تبلیغاتی با نام تابلو چلنیوم بکار می رود . در ساخت این تابلوها عنصر آلومینیوم استفاده می شود . چلنیوم قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی می توان در هر شکل دلخواه آن را خم کرد و شیار داد .

کاربرد رول چلنیوم در ساخت تابلوی چلنیوم :

تابلو چلنیوم با استفاده از رول چلنیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود . رول چلنیوم در سایزهای 7 ، 9 و11 سانتیمتر با رنگهای جیوه ای ، طلایی و مشکی در بازار موجود است . در حال حاضر در ایران به غیر از برند اسپانیایی alurapid که گرانترین آن نیز می باشد ، نوع تایوانی آن با نام تجاری aluband و انواع چینی آن با نام های تجاری آلوشاین (alushine) ، آلوتیپ (alutape) ، سهند (sahand) و غیره موجود است .

تفاوت چلنیوم اصلی نسبت به چلنیوم متفرقه موجود در بازار در چیست ؟

چلنیوم اصلی از لبه ضخیمی معادل 2.8 میلیمتر تشکیل شده است . به همین علت از استحکام خوبی بخصوص در حروف بزرگ و درشت ، برخوردار است . تابلو سازهای باتجربه و حرفه ای برای ساخت حروف درشت و بزرگ حتماً از چلنیوم اصل استفاده می کنند . محصولات متفرقه لبه نازکی دارند ، به راحتی تغییر شکل می یابند و می توانند برای ساخت حروف کوچک مورد استفاده قرار بگیرند . تفاوت دیگر جنس اصل از باقی جنسها مقاومتش نسبت به تغییرات جوی و اشعه آفتاب است به نحوی که با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند .

مزایای چلنیوم :

آنچه باعث تمایز چلنیوم نسبت به سایر محصولات مشابه می شود ، کیفیت بالای این محصول است . به نحوی که در برابر گرما ، سرما و اشعه خورشید مقاوم است .
مزیت دیگر این محصول عایق بودن آن در مقابل ورود آب و گرد و غبار است . این عمل از طریق نوار اسفنجی گردگیر در اطراف محصول انجام می شود . عایق رطوبت مانع ورود آب به مدار تابلوی چلنیوم می­ شود و از سوختگی مدار جلوگیری می­ کند.
از مزیتهای دیگر محصول ، وجود روکش محافظ نایلونی روی قطعات است . این امر باعث جلوگیری از خط و خش بر روی چلنیوم می­ شود . این روکش در مراحل ساخت و نصب بر روی قسمت براق خواهد ماند و پس از نصب باید از روی آن جدا شود . در غیر اینصورت در اثر مواجه با نور آفتاب تنها با استفاده از موادی همچون اسپری چسب 1-2-3 قابل جدا شدن است .
از دیگر مزیت ها می توان به تنوع در اجرا ، طرح و رنگ اشاره کرد .
زیبایی و درخشندگی خارق العاده ای که این تابلو به نمایش می گذارد ، در هیچ یک از تابلوهای دیگر قابل اجرا نیست .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران