تابلوسازی عبدالهی – بهترین مرکز ساخت و فروش تابلو کامپوزیت در شهریار

در تهران ، شهریار

معرفی تابلوسازی عبدالهی – بهترین مرکز ساخت و فروش تابلو کامپوزیت در شهریار

🔴 تابلوسازی عبدالهی

🔹 تابلوسازی عبدالهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش تابلو کامپوزیت در شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلوسازی عبدالهی :

✅ سازنده تابلوهای کامپوزیت

✅ چوب ترمو .

✅ ساخت ونصب حروف چنلیوم . استیل . پلاستیک . وکیوم . LEDثابت وروان

✅ سفارشات ازکلیه مناطق تهران والبرزپذیرفته میشود

✅ بدون واسطه و گارانتی کتبی

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدعبدالهی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت (ماده مرکب یا چندسازه) به این صورت تعربف می گردد که: به ماده‌ای گفته می شود که از دو فاز ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. به ترکیب ماتریس با الیاف (یا ماده تقویت کننده) زیر ۵ درصد کامپوزیت می گویند. در مهندسی مواد این اصطلاح معمولاً به موادی گفته می‌شود که از یک فاز زمینه (ماتریس) و یک تقویت کننده (پرکننده) تشکیل شده باشند.

کامپوزیت از دو قسمت اصلی ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده که ماتریس با احاطه کردن تقویت کننده آن را در محل نسبی خودش نگه می‌دارد. تقویت کننده موجب بهبود خواص مکانیکی ساختار می شود. به طور کلی تقویت کننده می‌تواند به صورت فیبرهای کوتاه و یا بلند و پیوسته باشد و یا ترکیبی از دو یا چند ماده باشد که یک فاز آن از ذرات بهم چسبیده اصلی تشکلی شده است و فاز دیگر آن به عنوان یک ماده محصور کننده می باشد.

اجزای تشکیل دهنده تابلو کامپوزیت
آهن آلات و اتصالات
ورق یا پوشش کامپوزیت
روکش مخصوص

تاریخچه کامپوزیت
در مورد کامپوزیت می توان به این صورت گفته که متریال نسبتا جوانی می باشد و در حدود ۲۰ سال از تولید آن می‌گذرد. اولین کشوری که توانست پنل‌های کامپوزیتی را در سال ۲۰۰۰ میلادی تولید کند، آلمان بود. بعد از آن در حدود پنج سال، پنل‌های کامپوزیتی تنها مصرف داخلی آلمان را تامین می‌کردند و در این مدت شهرت آن به گوش سایر کشور‌های اروپایی نیز رسیده شد.

به همین خاطر آلمان تصمیم گرفت تا این متریال جدید و مقاوم را به تولید انبوه برساند و صادرات خود را آغاز کند. حدودا سال ۲۰۰۵ بود که تولید کامپوزیت به حد انبوه رسید و صادرات آن به کشورهای همسایه آلمان آغاز شد. بعد از حدود سه سال، یعنی در سال ۲۰۰۸، تکنولوژی ساخت پنل‌های کامپوزیتی به دیگر نقاط دنیا رسید و کشور‌های متعددی شروع به تولید پنل‌های کامپوزیتی کردند. در همان دوران بود که کشور آمریکا توانست با در دست داشتن تکنولوژی به روز دنیا، از نظر کیفیت و حجم تولید حتی از مبدا کامپوزیت یعنی آلمان نیز پیشی گرفته و در زمینه تولید کامپوزیت در دنیا حرف اول را بزند.

مزایای تابلو کامپوزیت
از سری مزایای آن دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حاوی آلیاژ مقاوم، بادوام و سبکی است.
قابل پیاده سازی در رنگ های دلخواه می باشد.
بستری مناسب برای نصب انواع حروف برجسته می باشد.
در برابر شرایط آب و هوایی و اشعه ماورا بنفش از مقاومت بالایی برخوردار است.
به دلیل خاصیت پاکسازی خودکار در مقابل گرد و غبار و آلودگی های محیطی کثیف نمی گردد و دائما از نظر جلوه براق و زیبا می باشد.
به راحتی می توان ورق کامپوزیت را به شکل و فرم دلخواه درآورد .
قابل شستشو می باشد.
ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران