کارواش کاج – صفرشویی واکس پولیش و فروش انواع شامپو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی کارواش کاج – صفرشویی واکس پولیش و فروش انواع شامپو در تهران

🔴 مجموعه کارواش کاج

🔹 مجموعه کارواش کاج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صفرشویی واکس پولیش و فروش انواع شامپو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کارواش کاج :

✅ صفرشویی واکس پولیش

✅ فروش شامپو به صورت عمده پخش در تهران و شهرستان ها

و…

 

🔸 با مدیریت محمد رضایی

🔸 شماره تماس  09351129983

🔸 آدرس  تهران

 

صفرشویی چیست؟

به کلیه فرآیند نظافت داخل خودرو میگویند و بهترین روش آن صفرشویی با بخار است. در این فرآیند شستشو، خودرو باید مثل روز اول تمیز شود و هیچگونه کثیفی در آن مشاهده نشود. مواد صفر شویی خاص است و مخصوص این نوع شستشو طراحی و ساخته شده است؛ مواد شوینده ای که بصورت نانو و غیر نانو در بازار موجود می باشد. حتما دقت داشته باشید که کارواش داران از مواد شوینده مخصوص به این کار استفاده کنند تا خودروی شما هیچ آسیبی نبیند. تجهیزات جانبی مخصوص صفرشویی با بخار ساخته شده است که در ادامه به آن میپردازیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار میدهیم.
ویژگی های صفرشویی با بخار شستشوی داخل ماشین

صفرشویی با بخار یا شستشوی داخل ماشین با بخار هیچ آسیبی به داشبور و شیشه بالا بر ماشین وارد نمی کند و برخلاف شستشوی داخل ماشین با آب فشارقویی که صندلی ماشین را خیس می کند و زمان زیادی مشتریان باید منتظر بمانند تا صندلی ماشین خشک شود. اما صفرشویی با بخار صندلی ماشین را خیس نمی کند و دیگر نیاز نیست مشتریان منتظر خشک شدن صندلی ماشین بمانند. صفرشویی با بخار دسترسی بالای دارد و میتوان داخل کولر ماشین را عاری از هرگونه گرد و خاک وآلودگی کرد. بخار بوی بد داخل ماشین را از بین میبرد.

نحوه صفرشویی با بخار و صفرشویی با آب فشارقویی
نحوه صفرشویی با بخار

صفرشویی با بخار توسط خروجی بخار خشک دستگاه کارواش بخار (برای اطلاع از تفاوت بخار مرطوب و بخارخشک در دیگ بخار کلیک کنید) خشک صورت می گیرد به این ترتیب خروجی بخار خشک را فعال کرده و با استفاده از لنس تفنگی بخار را روی داشبورد هدایت کنید سپس مشاهده خواهید کرد چگونه تمامی کثیفی های روی داشبورد ماشین در کمترین زمان از بین می رود و برای تمیز کردن کانال کولر نازل لنس تفنگی را روی یکی از خروجی های کانال کولر ماشین قرار دهید. سپس تمامی کثیفی ها از خروجی دیگر خارج می شود شستشوی صندلی های با بخارهیچ رطوبتی روی صندلی ماشین بجا نمیگذارد و هیچ بوی بدی مانند بوی نم داخل ماشین پخش نمی شود.
نحوه صفرشویی با آب فشارقویی

صفرشویی با آب فشارقویی در کارواش سنتی معمولا با استفاده از اسپری و واکس داشبور انجام می گیرد بدلیل اینکه آب را نمیتوان روی داشبورد ماشین ریخت اگر آب را روی داشبورد ماشین بریزید باعث آسیب به المان ها و دکمه های روی داشبورد می شود. به همین دلیل از واکس و اسپری تمیز کننده داشبور استفاده می شود اما اگر کیفیت واکس و اسپری پاییین باشد باعث تغییر رنگ داشبورد و موجب تنزل زیبای ظاهر ماشین می شود. شستشوی صندلی های ماشین معمولا با شامپو انجام میشود بدین صورت که معمولا صندلی را از جای خود جدا می کنند و با شامپو فرش شروع به شستشوی و رفع کثیفی ها می کنند و سپس با آب فشارقویی آب کشی می کنند اینکار باعث خیس شدن صندلی ماشین می شود و مشتریان مجبور هستند زمان طولانی منتظر بمانند تا ماشین خود را خشک و تمیز تحویل بگیرند بعد از خشک شدن صندلی این امکان وجود دارد که بوی نم داخل ماشین پخش شود.

مقایسه صفرشویی با بخار و صفرشویی با آب فشارقویی

صفرشویی با آب فشارقویی دسترسی کمتری دارد و نمیتوان کانال کولر ماشین را با آن تمیز کرد اما صفرشویی با بخار تمامی گرد و خاک ها و کثیفی های داخل کولر ماشین را از بین میبرد؛ در صفرشویی با آب فشارقویی صندلی های ماشین خیس می شوند اما صفرشویی در کارواش بخار صندلی ماشین را خیس نمیکند و پاک کنندگی دو چندان دارد. صفرشویی با آب فشارقویی باعث خرابی و آُسیب به شیشه بالا بر ماشین می شود اما صفرشویی در کارواش بخار به هیچ عنوان رخ نمیدهد در صفرشویی با آب فشارقویی نمیتوان دکمه ها و المان ها و زیر ترمز دستی را تمیز کرد اما در صفرشویی با بخار در کمترین زمان میتوان اینکار را انجام داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران