نهالستان سبز نگین – فروش انواع نهال در آذربایجان غربی – میاندوآب

در آذربایجان غربی ، میاندوآب

معرفی نهالستان سبز نگین – فروش انواع نهال در آذربایجان غربی – میاندوآب

🔴 نهالستان سبز نگین

🔹 نهالستان سبز نگین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع نهال در آذربایجان غربی – میاندوآب می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نهالستان سبز نگین :

✅ پرورش و فروش نهالهای خاص مثمر و غیر مثمر

✅ پیش فروش انواع واقسام نهال هاو فروش نهال های آپارتمانی

🔷گردوخوشه ای کانادایی

🔷گلابی شاه میوه

🔷انگورو…………..

برای دیدن نمونه نهال ها لطفا پیج اینستاگرام رو دنبال کنید.

 

🔸 با مدیریت منصورمهدیزاده

🔸 شماره تماس  09149805679

🔸 شماره تماس  09379693398سفارش

🔸 آدرس  آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب جاده شاهیندژ جنب پمپ بنزین مروتی نهالستان سبزنگین مهدیزاده

 

کدام میوه ها قابلیت کاشت درون گلدان را دارند؟

1.بلوبری یا زغال اخته آبی (Vaccinium)

این میوه بومی آمریکای شمالی بوده و در برابر آفات و بیماری ها بسیار مقاوم است و می تواند تا ۲۰ سال تولید میوه نماید. بوته های حاصله از این گیاه، علاوه بر تولید میوه؛ چشم انداز جذاب و دیدنی نیز ایجاد می کنند. شاخ و برگ بوته های بلوبری در فصل پاییز، به رنگ قرمز مایل به زرد در آمده و در بهار نیز با تولید گل های سفید زیبایی خانه و آپارتمان را دو چندان می کند.

برای کاشت این میوه در داخل گلدان، به گلدانی با عرض ۵۰ و عمق ۴۵ سانتی متر احتیاج است. خاک مورد استفاده برای کاشت این میوه نیز باید یک خاک سبک با زهکشی مناسب باشد.

2.توت فرنگی، رایج ترین توت زینتی (Straw berry)

توت فرنگی یک گیاه گلدانی بسیار مناسب برای پرورش در داخل آپارتمان می باشد. یکی از بهترین و مهم ترین مزیت های میوه توت فرنگی در باغبانی گلدانی این است، که دو بار در سال می توان از میوه آن برداشت کرد. برداشت میوه توت فرنگی دوبار در سال یکی در خرداد ماه و دیگری در اواخر تابستان صورت می پذیرد. برای کاشت توت فرنگی بهتر است از یک گلدان با عرض ۴۵ سانتی متر که می تواند ۱۲-۱۰ بوته توت فرنگی را در بر بگیرد استفاده کرد. بهترین خاک برای این میوه خاک باغچه به همراه کود دامی می باشد.

3.گوجه فرنگی گیلاسی، گوجه مینیاتوری (Cherry Tomatoes)

کاشت و پرورش گوجه فرنگی در داخل آپارتمان این امکان را فراهم می سازد تا حتی در طول ماه های سرد سال هم گوجه فرنگی های خوش طعم و تازه داشته باشید.به طور کلی گوجه فرنگی یک نوع میوه محسوب می شود که می توان به راحتی آن را درون گلدان کاشت و پرورش داد.

برای کاشت گوجه فرنگی در داخل گلدان باید تا حد امکان از گلدانی با فضای بزرگ و کافی استفاده نمود تا آن ها فضای کافی برای رشد و میوه دهی داشته باشند.

۴.کامکوات، پرتقال زینتی (Kumquat)

پرتقال زینتی یا کامکوات یکی دیگر از درختان میوه مناسب برای کاشت در داخل گلدان می باشد. این میوه از خانواده مرکبات بوده و ظاهری همچون پرتقال اما اندازه بسیار کوچکتری دارد. مزه آن ترش و شیرین است و می توان گفت که دارای یک مزه و طعم جدید و خارق العاده می باشد. برای کاشت این میوه می توانید از نهال های موجود در بازار استفاده نمایید.این درخت علاوه بر زیبایی، طراوت و شادابی خاصی را نیز به محیط خانه و آپارتمان هدیه می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران