نقاشی ساختمان ارغوان – بهترین مرکز خدمات نقاشی ساختمان در شیراز ، فسا و حومه

در فارس ، شیراز

معرفی نقاشی ساختمان ارغوان – بهترین مرکز خدمات نقاشی ساختمان در شیراز ، فسا و حومه

🔴 نقاشی ساختمان ارغوان

🔹 نقاشی ساختمان ارغوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نقاشی ساختمان در شیراز ، فسا و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه نقاشی ساختمان ارغوان :

✅ نقاشی ساختمان ارغوان مجری انواع بافت‌های نقاشی ساختمان در طرح کاغذ دیواری ، طرح سه بعدی ، طرح سقف کاذب ، اجرای دکور تی وی ، طرح آجری ، اجرای آسمان مجازی ، اجرای پتینه کاری ، طرح ایتالیایی و تورکی.

✅ این عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید کاغذ نیست کلا با رنگ اجرا شده

✅ قابل شستشو و تضمینی

✅ با سابقه بیش از چندین سال آموزش زیر نظر بهترین اساتید کشور ترکیه شهر استانبول

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از پیج اینستاگرام دیدن کنید.

 

🔸 با مدیریت  مهدی ارغوان

🔸 شماره تماس  09390228070

 

انواع رنگ در نقاشی ساختمان چیست؟

رنگ پلاستیک ساختمان؛ قدیمیِ ساده!
این رنگ از قدیمی‎ترین رنگهای ساختمانی است. رنگ آمیزی با این رنگ، ساده است و خودتون هم می‎تونین این کار رو انجام بدین. فقط اگه دست به کار شدین، حواستون باشه که رنگ، غلیظ و یا رقیق از آب درنیاد. اگه رنگ شما رقیق بشه باید چند بار بزنین (پوشش دهی ضعیف)، اگرم غلیظ بشه روی سطح پخش نمیشه. رنگ پلاستیک زود کثیف میشه و برای سقف، داخل کمدها و انباری‎ها مناسبه؛ چون اینجور محیطها خیلی کمتر کثیف و یا لکه میشن.

رنگ روغنی ساختمان؛ قدیمیِ بدبو!
رنگ روغنی یکی از رنگهای قدیمی است. رنگ روغنی قابل شستشو است؛ اما بدلیل بوی بسیار بد و مضر، دیگه تقریباً برای دیوارهای داخلی استفاده نمیشه. امروزه کاربرد رنگ روغنی بیشتر برای سطوح فلزی، چوبی و نیز خارج ساختمان می‎باشد.

رنگ‌ روغنی به سه دسته مات، براق و نیمه مات تقسیم می‌شه که هرکدوم کاربردهای خاص خودشون رو دارن. رنگ روغنی مات ایراد دیوارتون رو کمتر نشون میده. بجاش رنگ براق پوشش دهی بالاتری داره، بعلاوه اینکه راحت تر هم تمیز میشه. عمدتاً انتخاب کردن بین رنگ مات و براق، یک معضلی برای افراد میشه؛ که معمولاً با انتخاب گزینه نیمه مات، مسأله ختم به خیر خواهد شد.

رنگ اکریلیک ساختمان؛ جدیدِ بی دردسر!
این رنگ از رنگ‎های روغنی و پلاستیک جدیدتر است و مشتریان خاص خودش رو داره. مزیت این رنگ نسبت به پلاستیک اینه که قابل شستشو است. مزیت اون نسبت به روغنی هم اینه که، پایه رنگ اکریلیک آب است پس اون بوی بد و مضر روغنی رو نداره و با محیط زیست هم سازگار تره. به همین دلایل است که روز به روز بر محبوبیت رنگ اکریلیک افزوده میشه.

رنگ مولتی کالر در ساختمان؛ جدیدِ طرحدار!

رنگ مولتی کالر یک رنگ جدید است. این رنگ از یک رنگ پس زمینه، بعلاوه یکسری رشته های رنگی تشکیل میشه. تصویر فوق، تصور جدیدی از رنگ مولتی کالر به شما میده. جالبه که بدونین این رنگ رو فقط در یک مرحله روی دیوار اسپری می‎کنن، تازه بعد از چند ساعت خشک میشه! با انتخاب رنگ مولتی کالر، کلکسیونی از طرح و رنگ در اختیار شماست و فقط کافیه که یکی از اونا رو انتخاب کنین. این رنگ قابلیت چسبندگی زیادی داره، یعنی روی کلیه سطوح قابل اجراست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران