آموزش و خدمات تاتو بدن و آرایش دائم صورت در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز آموزش و خدمات تاتو بدن و آرایش دائم صورت در اصفهان

🔴 الهام علی اکبری

🔹 الهام علی اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات تاتو بدن و آرایش دائم صورت در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🟢 با ما بهترین هارو تجربه کنید

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات الهام علی اکبری :

✅ آموزش و خدمات تاتو بدن و ارایش دائم صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت ترین مواد آمریکایی اورجینال کاملا گیاهی بدون هیچگونه مواد شیمیایی و سرب

☑ارائه جدیدترین متد ها و تکنیک های جدید هاشور بدون درد و خونریزی و با بروز ترین دستگاها و استفاده از رنگهای برند🔱

☑پر کردن و فرم دادن ابرو👇

☑هاشور پیگمنتیشین_ابرو

☑میکروبلیدینگ_ ابرو با تکنیک فیبروز

☑میکروبلیدینگ با تکنیک بولد بروز

☑بریزی بروز

☑سایکو بروز

☑تیک بروز

☑نانو بروز

☑میکروشیدینگ

☑ریمووابرو

☑دکوپاژ ابرو

☑کاور ابرو و تاتوهای قدیمی

☑هایپررئال

☑هایپرلیفت

☑قرینه سازی و طراحی ابرو

☑خط چشم دائم

☑بن مژه دائم

☑خط لب دائم

☑شیدینگ لب

☑اسکالپ سر

☑فشن بروز

☑فی ریموال

☑میکرو ریموال

☑لیفت بروز

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان

مزایای تاتو بدن چیست؟

۱. تاتو نوعی ابراز وجود است
تاتو برای افراد مختلف مزایای بسیاری دارد و یک روش عالی برای نمایش فردیت شما بدون نیاز به گفتن حتی یک کلمه است. هر طرح تتو روی بدن می‌ تواند بیانگر اعتقادات فردی شما باشد. تتو توسط صاحب خود حمل می‌ شود و در مورد آن شخص حرف می‌ زند.

با خالکوبی می‌توانید آنچه را واقعاً دوست دارید به اطرافیان نشان دهید. در حقیقت، بسیاری از افراد طرح‌هایی را روی بدن خود خالکوبی می‌کنند که مربوط به سرگرمی‌های خود و یا اعضای خانواده خود هستند.

همچنین با تتو کردن علاقه‌مندی‌های خود می‌توانید افرادی را به زندگی خود جذب کنید که علایق مشابهی دارند و احتمال اینکه با شما صحبت کنند بسیار زیاد است. برای اینکه بتوانید خود را به این وسیله ابراز کنید، می توانید از طرح تاتو نوشته یا طرح های مینیمال و متنوع دیگر استفاده کنید.

۲. تاتو می‌تواند آینه روح شما باشد
تاتو می‌تواند آینه روح شما باشد. در واقع، بسیاری از افراد سعی می‌کنند احساسات درونی خود را با خالکوبی بیان کنند یا با مشکلات روحی خود مقابله کنند. بسیاری از اوقات، افراد تجربه‌های خاص خود را روی بدن خود ثبت می کنند تا به خود یادآوری کنند که زندگی ادامه دارد. همچنین از این طریق به خود می‌گویند که مجبورند این دوره‌های دشوار زندگی خود را پشت سر بگذارند.

۳. با تاتو بدن می‌توانید مشکلات پوستی خود را بپوشانید
خالکوبی می‌تواند به شما کمک کند قسمت‌هایی از بدن خود را که اصلاً دوست ندارید، بپوشانید. در حقیقت، برخی افراد دارای علائم و لکه‌هایی بر روی پوست خود هستند که آن‌ها را دوست ندارند. از طرفی راهی هم برای از بین بردن آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، خالکوبی کردن یک طرح زیبا روی این علائم ناخوشایند می‌تواند به زیباتر کردن پوست شما کمک کند.

۴. شما می‌توانید تاتو را روی تمام قسمت‌های بدن خود بزنید
مزیت دیگر خالکوبی این است که روی تمام قسمت‌های بدن شما قابل انجام است. در واقع، تقریباً هیچ ناحیه‌ای از بدن شما وجود ندارد که از نظر تئوری برای خالکوبی مناسب نباشد. با این حال، به یاد داشته باشید که مکان تاتوی خود را عاقلانه انتخاب کنید، زیرا تتو اغلب تا آخر عمر با شما خواهد بود. به عنوان مثال، برای تاتو لب مطمئن باشید که از انجام این کار لذت خواهید برد؛ در غیر این صورت می‌تواند باعث آزار شما باشد و نتوانید با تغییر رنگ لب های خود به راحتی کنار بیایید.

۵. تتو یک تزئین بسیار زیباست
تاتو طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی دارد. شما می ‌توانید با انتخاب یک طرح زیبا، بدن خود را به یک تابلوی نقاشی منحصر به فرد تبدیل کنید.

۶. تاتو نوعی روش آرایشی دائمی است
بعضی از خانم‌ ها ترجیح می ‌دهند به جای آرایش کردن از تاتو استفاده کنند. ابرو، خط چشم، خط لب، و شیدینگ لب از مواردی هستند که می‌ توانید روی صورت خود تتو کنید. با این کار چهره شما همیشه آرایش دارد، بدون اینکه هرروز وقت زیادی را برای آرایش کردن صرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران