خدمات گچکاری و گچبری طاها در سیستان و بلوچستان – چابهار و کنارک

در سیستان و بلوچستان ، کنارک

معرفی خدمات گچکاری و گچبری طاها در سیستان و بلوچستان – چابهار و کنارک

🔴 گچ بری طاها

🔹 گچ بری طاها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات گچکاری و گچبری طاها در سیستان و بلوچستان – چابهار و کنارک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گچ بری طاها :

✅ خدمات گچ بری در سیستان و بلوچستان شهرستان چابهار و کنارک و حومه

✅ همراه با اکیپ مجرب و قیمت مناسب

✅ به ضمانت ده ساله کار

✅ زیر نظر اداره سیستان و بلوچستان

و…

 

🔸 با مدیریت مصطفی سربی

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس سیستان و بلوچستان شهرستان چابهار کنارک

 

گچکاری ساختمان چیست؟

گچ از سنگ گچ در طبیعت به وجود می آید و از آن در گچکاری ساختمان و گچبری استفاده می شود. از گچ در صنایع مختلفی می توان استفاده کرد اما از رایج ترین کاربرد این مواد به گچکاری ساختمان می توان اشاره نمود. گچکاری با هدف سفید کاری نمای بیرون و داخل ساختمان انجام می شود و در ترکیب مواد از آهک و سیمان جهت افزایش استحکام آن استفاده می شود. هم چنین برای دوام و ماندگاری گچ کاری ساختمان در ترکیب مواد از خاک آجر، کراتین نیز استفاده می شود. البته در این بین مهارت استاد کار در استحکام گچکاری نیز بسیار اهمیت دارد.

گچکاری نوعی هنر نازک کاری ساختمان است که برای صاف و یک‌دست کردن فضای داخلی و بیرونی یک ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تاریخچه گچکاری

در خصوص تاریخچه گچکاری و سفیدکاری ساختمان می‌توان گفت قدمت این هنر به حدود نه هزار سال قبل بازمیگردد و آثار آن را در اهرام مصر می‌توانید مشاهده کنید. اما گچکاری و سفیدکاری نمای بیرونی ساختمان در زمان ساسانیان رونق گرفت و تا به الان از این هنر برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان نیز استفاده می‌کنند.
هزینه گچکاری ساختمان چه قدر است و چگونه محاسبه می شود ؟

یکی از اصلی ترین بخش ها در زمان ساخت ساختمان، سفید کاری ساختمان است. در زمان گچکاری سا سفید کاری ساختمان لایه نهایی روی دیوار ساختمان زده می شود. سفید کاری منازل جز آخرین مرحله از ساخت یک بنا و در اصطلاح نازک کاری ساختمان است. هزینه گچکاری ساختمان بسته به نوع متراژ متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه و قیمت سفید کاری ساختمان با گروه پیمانکاری دوستانی تماس بگیرید. از عوامل تاثیر گذار در قیمت گچکاری ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت پروژه
متراژ و حجم کار
نوع گچ کاری
میزان ساعت کار
ارتفاع پروژه

نکاتی مهم در مورد گچ کاری ساختمان

اگر قصد گچ کاری ساختمان را دارید نیاز است تا با یک سری نکات در این خصوص آشنا شوید و از بروز هر گونه مشکل در آینده جلوگیری کنید. یکی از نکات مهم در خصوص خرید گیچ مناسب این است که گچ ماده ای است که فلزات را سولفاته می کند بنابراین نباید در معرض تماس با فلزات قرار بگیرد.

برخی از اوستاکارها از روش های سنتی استفاده می کنند و گچ را روی دیوار می پاشند و این باعث ضایعات و نا مسطح شدن دیوار می شود. برای اینکه سفیدکاری ساختمان بسیار تمیز و بدون ضایعات باشد لطفا در انتخاب پیمانکار خود دقت نمایید. اوستاکار ماهر برای افزایش کیفیت گچ باید میزان مناسبی از آب را با گچ ترکیب نماید تا گچ در برابر دمای بالا مقاومت داشته و به اصطلاح نریزد. به همین دلیل مهارت پیمانکار خود را در نظر بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران